Hop til indhold

Recommended Posts

Guest flensborgeren

Jeg håber at hun bliver ved med at komme til Flensborg.

Her tager hun 1125 kr/timen, med adgang til alle 3 huller. I Herning er prisen for samme ydelse 1700 kr.

Måske sidder der en eller flere bagmænd i Danmark der virkelig "skummer fløden".

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hi, sorry i have to write in the fórum and get in your interesting conversation and look the nice things you write about me boys, but i really dont like when people say hings about me are not correct or just say something cause doesnt know.

First, yes is probably cheaper to see me in flensburg, but also is cheaper for me go flensburg and for the clients living far is better here; also everytime i go a place i look the prices of the other girls so i have same prices, not more or less cause i dont want problems with anybody and i can have if i get cheaper and i dont think im the best girl to got more money, i like to be fair.

Second, i work for my self, have nobody taking my money (only a little person at home), is my bussines and i really like what i do, believe me if you want, and as i need my job that is why some friends/clients try to help me giving a ride to the work place or telling places to work or just writing in this forums im back here cause they think it can help me a little, but i never ask anybody to help me, people just offer; i know is many girls working for other (i had seen many things) but is not my case.

Sorry if i ofend somebody and sorry i wrote here, the people who know me for long time in this bussines know im just me, and is how i am.

By the way thank you boys for writing this nice things about me.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Grækeren

Hi, sorry i have to write in the fórum and get in your interesting conversation and look the nice things you write about me boys, but i really dont like when people say hings about me are not correct or just say something cause doesnt know.

First, yes is probably cheaper to see me in flensburg, but also is cheaper for me go flensburg and for the clients living far is better here; also everytime i go a place i look the prices of the other girls so i have same prices, not more or less cause i dont want problems with anybody and i can have if i get cheaper and i dont think im the best girl to got more money, i like to be fair.

Second, i work for my self, have nobody taking my money (only a little person at home), is my bussines and i really like what i do, believe me if you want, and as i need my job that is why some friends/clients try to help me giving a ride to the work place or telling places to work or just writing in this forums im back here cause they think it can help me a little, but i never ask anybody to help me, people just offer; i know is many girls working for other (i had seen many things) but is not my case.

Sorry if i ofend somebody and sorry i wrote here, the people who know me for long time in this bussines know im just me, and is how i am.

By the way thank you boys for writing this nice things about me.

...think you can take it easy on this one, we all now haw Things are runnig in this Circus...and a lot ppl in this area are pleased that you

are going to take som time to visiting Denmark...thx for u time ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest flensborgeren

Hi Judith
I am very sorry to have offended you. Forgot to take my "anti-stupid pills."
Of course you are right in your arguments about different tariffs in Germany and Denmark. When I work in Denmark is my salary also larger than when I'm working here in Flensburg. Hope you have not given up Flensburg. Otherwise I come to Herning soon , if it is possible for you to forgive me. :oops:  :oops: 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg var der i går.

Jeg kan kun støtte op op det skrevne.

Jeg havde en god oplevelse, med masser af sjov i luften og godt humør.

Som en anden skriver, så er der gentagelsesfare. :mrgreen:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg var der i dag, og har lige måttet rykke rundt på placeringerne i min top 3:-) når vi taler GFE og indlevelse;-)

Hvem der røg ud af top 3 holder jeg for mig selv;-)

Ingen restriktioner eller tillæg. Kun anal koster ekstra. Hun er en lille vulkan;-)

I know you are reading this, Judith, and I just have to say that You are one in a million:-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvordan med stedet hvor hun træffes? Lejlighed el. hus og er det diskret?

Jeg foreslår at ringe til hende og spørge:-) tror ikke hun er interesseret i at

jeg skriver hvor det er. Og så kan jeg jo ikke besvare spørgsmålet.

Da diskret jo er et relativt begreb.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nimbush

Kan vist uden at afsløre alt for meget og træde nogen over tærerne sige. At vildt diskret er det ikke. :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Takker. Ser ikke noget problem i at der deles lidt "anonymiseret" information - det kan ikke andet end at spare hende for en række spildte opkald. Bykerne, villakvarter, industrikvarter, separat indgang, kælder, 2 sal i en bolig opgang, hovedgade, side gade, megen trafik til fods, osv. Det afslører intet og kan være nok til at spare et kald. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg besøgte Judith sent i aften ,og kan kun bekræfte alle de positive anmeldelser.

Jeg har sjældent mødt en så positiv og glad pige.Ingen tvivl om at hun nyder,hvad hun

laver. Hun gav mig en rigtig gf-oplevelse og var meget medlevende og ægte.

Desuden meget stram og en rigtig lækker krop.Vanedannende ja hun skal helt

sikkert besøges igen.Pas godt på hende drenge,hende kan vi ikke undvære.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg havde også fornøjelsen af hende i går og kan også kun bekræfte at hun er vildt sød fræk og lækker at være sammen med

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...