BHSNørrebro 0 Skrevet 9. August, 2014 Jeg var på Hyltebjerg Alle 45 i dag Døren bliver åbnet og en lille dame står i døren og tager i mod mig Jeg går ind og hun spørg hvad jeg ønsker. Jeg spørg lidt ind til hvad hun tilbyder og beslutter mig for at få en gang B2B Hun forlader rummet og jeg klæder mig af og lægger mig på sengen kort tid efter kommer hun så igen. Hun klæder sig af og begynder så at starte på massagen og det er ret intimt fra starten og hun sprøjter så olie ud over sin dejlige velformet krop. Hun begynder så at fordele olien ud over sine velformet bryster og kryber ned på mine lår hvor hun så starter med at lægge sig ned på mig og glide op af min krop hun er dejlig smidig og jeg bliver hurtig tændt på den måde som hun bare bruger hele sin krop. Og tro mig hun kan bevæge sig på den frække og intime måde som jeg aldrig har prøvet før. Efter ca20 min beder hun mig vende mig om og ja så kan i jo selv regne ud hvilken tilstand min XXX er i og hun giver så mig noget mere olie og forsætter med bare og smutte rundt på min krop og hun er ekstrem intim nu og hun massere vidre og hendes bryster bruger hun som jeg aldrig har prøvet før. Vi bliver så færdige hvor efter hun så tager mig med du i badet og jeg bliver vasket og det lige så intimt som inde i sengen. Der gives top karakter for den dejlige behandling som jeg fik og kan klart andbefale denne lille dame som tager sig godt af mig og skal helt klart der hen igen. PS Ønsker faktisk ikke at komme andre steder pt efter mødet med denne lille lækker sag Hyltebjerg Alle 45 i Vanløse Tlf 71516150 Anni Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 10. August, 2014 (edited) Har du et link til stedet? Jeg kunne faktisk godt tænke mig at se, om navn og adresse virkelig er oplyst i annoncen. Redigeret 10. August, 2014 af Borende X 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
OrganDonor 315 Skrevet 10. August, 2014 Den er på Thailisten, Lilly Wellness, da den blev oprettet for et par måneder siden, annoncerede de på massageguide. -OD Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BHSNørrebro 0 Skrevet 18. August, 2014 Hejsa her inde har lige været forbi igen og fik lokket lidt priser til dem som ønsker det Thai Massage 1 Time 400 Thai Olie 1 Time 400 B2B 1 Time 800 B2B 1/2 Time 400 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
frenchlover1 4117 Skrevet 18. August, 2014 (edited) Så er det mindst fjerde gang på ti dage du har været der - hvis man tæller de besøg med, du har omtalt her: Super at høre, at hun giver dig så god behandling, at du kommer igen, igen, igen og igen på så kort tid:-) Og tak for Info om hendes priser Venligst French Redigeret 18. August, 2014 af frenchlover1 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg