Hop til indhold
Shemale-eater

Belladenise er i København

Recommended Posts

Gæst

Ser godt ud - der er i hvert fald en ordentlig P..  hvis ikke Photoshop har arbejdet for meget.

Og jeg er vild med at fiske en STOOR P.. ud af trussen, hvis der kommer en god anmeldelse her, så besøger jeg "hende".... ikke før...............

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ser godt ud - der er i hvert fald en ordentlig P..  hvis ikke Photoshop har arbejdet for meget.

Og jeg er vild med at fiske en STOOR P.. ud af trussen, hvis der kommer en god anmeldelse her, så besøger jeg "hende".... ikke før...............

Husk uret tikker ;-)

I øvrigt er der lutter gode anmeldelser på hende derude - ikke kun på wikien. Skulle overraske mig meget, hvis hun er en fuser.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det har jeg, og det var absolut pengene værd. Betalte for en time, men var der næsten to. Belladenise knepper fantastisk. Pikken er stor, men hun formår at liste den ind uden at du føler, at du er ved at flække. Det samme gælder veninden. Denise var kun aktiv med mig, veninden begge dele. Og begge to med skud i pikken, så mit ansigt blev sølet til. Til sidst var det kun Denise og mig, hvor hun "hyggekneppede" mig, hun så ud til at nyde det rigtig meget, men til sidst måtte jeg sige stop. Min røv føltes ganske enkelt hudløs! Så spillede hun sin pik ud over mit ansigt. Jeg kom selv 2 eller 3 gange i løbet af seancen. Så det var absolut et hit. Kanonoplevelse og hvis det ikek var fordi jeg bor i en anden del af landet var jeg driblet til Kbh. for at få lidt stang af dem igen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Det har jeg, og det var absolut pengene værd. Betalte for en time, men var der næsten to. Belladenise knepper fantastisk. Pikken er stor, men hun formår at liste den ind uden at du føler, at du er ved at flække. Det samme gælder veninden. Denise var kun aktiv med mig, veninden begge dele. Og begge to med skud i pikken, så mit ansigt blev sølet til. Til sidst var det kun Denise og mig, hvor hun "hyggekneppede" mig, hun så ud til at nyde det rigtig meget, men til sidst måtte jeg sige stop. Min røv føltes ganske enkelt hudløs! Så spillede hun sin pik ud over mit ansigt. Jeg kom selv 2 eller 3 gange i løbet af seancen. Så det var absolut et hit. Kanonoplevelse og hvis det ikek var fordi jeg bor i en anden del af landet var jeg driblet til Kbh. for at få lidt stang af dem igen.

For helvede det lyder fræk. Sidder her i Randers og får lyst til at smide hvad jeg har i mine hænder og drible derover. Betalte du 3000 for 2 timer med dem begge og hvor mange gange kom de ??

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Skriv venligst om din oplevelse. Så er du rar !

Jeg har sparet sammen til at skulle besøg dem imorgen førstegang med en shemale så tænkte nu prøver vi fuld skrue (har prøvet strapon) glæder mig.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...