Hop til indhold
larsmanutd

19-årig nybegynder i Odense / beatrix

Recommended Posts

Adressen er Heidi Sommer, hun er dog ikke 19 mere, så det er nok ikke hende der har skiftet branche.

Det lyder som en joke.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Spørger måske dumt men hvem er Heidi Sommer og hvad adresse er der tale om ?

Heidi  Sommer er cremedronningen fra Faaborg. Hun har være i sladderspalterne af og til.

Hun har ingen tilknytning til massagebranchen.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ok, tak for input. Prisen på en halv time er 950 kr - det er første gang, at jeg har set en annonce, som ikke opgøres i hele 100 kr, hvilket også lugter.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har skrevet frem og tilbage med hende og fået billeder, hun er lækker og fræk, men pris, alder, ydelser, mener jeg også virker lidt for godt til at være sandt, men lækker ser hun ud.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest thomasonly64

Kan du så ikke lige køre en tur forbi og finde ud af det Plankton? :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja linket er væk.......? jeg er jo en gammel rotte i faget, og noget siger mig noget, der ikke kan forklares og man skal se MEGET godt for

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har været forbi, og kan klart anbefale hende, hvis man er til "amatørpiger" som har det som en hobby, og tænder ret meget på det. Hun er en rigtig lille liderbasse der elsker sex, og som tænder på at blive købt og brugt af voksne mænd. Hendes egen beskrivelse passer meget godt:  jeg til søde naturlige amatørpiger med et stort sexbehov, der elsker at lege frække lege i privaten, så er det her lige pigen.

Pas godt på hende, hun er en sød og charmerende pige, men en amatørpige, så behandl hende med respekt, så får i rigtig meget igen. 

:-P

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest dklookout

Hej peeps

Jeg har været der i dag og hooooooooooold kæft det var godt. Det er noget som hun gør fordi hun, som ppppp skriver, kan lide det og tænder på det. Hun har helt perfekt krop og shit for nogle gode faste bryster.

Selve akten vil jeg holde mellem mig og hende, men som i nok kan tyde, er det noget afdet bedste.

Har besøgt nogle og det har været den bedste omgang.

Pas nu virkelig på hende.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hmmm - kan andre bekræfte at hun er "ægte" - også set i lyst at nummer tilhører en anden????
Jeg synes umiskendeligt at hun ligner hende som for ½-1 års tid siden tilbød cam... også superflot ansigt og sindsyge bryster... men hun viste sig at være en scammer. Så snart der var betalt - var hun væk. Mener ikke at nogle nåede at se hende på cam. Så om billeder er ægte eller ej - ved jeg ikke.

Men hører da gerne fra de 2 som har besøgt hende - og fra andre - hvis hun virkelig er den hun udgiver sig for at være...  For jeg står i kø hvis hun er ægte :-P

Dressmann

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg er ret sikker på billederne er ægte, har fået 2 tilsendt, hvor hun viser, hvad jeg ber om, og de er taget lige efter jeg har fremsendt mit ønske

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...