Hop til indhold
Guest Hermand

Er det dumt eller hvad !!

Recommended Posts

Guest Hermand

Får et par måndner siden besøgte jeg en Læker unge pige som kom fra sverige Og haved privat diskret i Kbh

Hun var rigtig sød og gav noget super dejligt sex .

Jeg efterfølgende besøgt Hende 4 gange og altid når jeg har besøgt hende har jeg fået fransk uden og hun har også slugt ,

Nu er der bare sket det at hun sidste gang sagde da jeg gik at hvis jeg haved lyst kune jeg få dansk uden for 500 kr ekstra næste gang jeg kom

Det ville jo være vildt dejligt men jeg tenket bare om det er for farligt

Er chancen for sygdom ovs for store ?

Er merget i tvivle om jeg skal gøre det ,hvad ville i gøre ??

Hermand

Redigeret af Hermand

Del dette indlæg

Link til indlæg

Du skal kun gøre det ved fremvisning af negativ sygdoms test som maks er 1 eller 2 uger gammel…det gælder for dig også :)

Ingen grund til at løbe så stor en risiko.

/Flash

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Om det er snotdumt er jo en subjektiv vurdering, Bly. Personligt kunne jeg heller ikke forestille mig at gøre det grundet risikoen for snask, men det er jo en afvejning som hver enkelt er nødt til at lave for sig selv :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Flash, en negativ sygsomsattest er ikke nødvendigvis en garanti. Husk at tage højde for inkubationstiden..

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hæ! :D

Inden det hele ender i inkubationstider, risicivurderinger, odds, dunken hinanden i hovedet og andet godt fra havet (for det ender altid sådan! :D ) så vil jeg lige nå at sige...

Synes du selv, at det ville være dumt, Hermand? ;)

Hvor stor chancen er for, om du kan få en kønssygdom, er der alligevel ingen herinde, der kan svare dig på. For det kommer jo an på, hvor mange andre, der har fået samme tilbud som dig. Og det ved ingen. :)

Pøjpøj! :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest bogholderen

Hermand, du ved det er dumt og farligt. Men vi tænker jo også med pikken og det kan gå galt, især i kampens hede. Jeg tror ihvertfald chancen for at det ender med dansk uden er stor, hvis du besøger hende igen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Well, dansk uden ER bedre.. det føles dejligere og så er det den mest intime oplevelse man kan få overhovedet.. så forstår godt du er fristet...

Meeeeeeen er det det værd? Du ved jo godt selv hvilke sygdomme du risikerer at få - hvor stor risikoen så er skal jeg ligesom Nikita lade være usagt, men den ER der.

Personligt er dansk uden noget jeg har med mine kærester .. og ingen andre .. men det er helt op til dig hvad du vælger at gøre - jeg skal nok lade være med at spille moralsk dommer.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hey Hermand.

Det er jo helt op til dig, hvad du synes du vil. For uanset hvad. Vil der være flere meninger om den sag. Ja Bonobo har, helt sikker ret i at sex er bedre uden. og Nikita ret i det hun spørger om. Synes du selv det er dumt. Gør du ikke det. Ja så er det jo din sag. Uden, at Skal sige noget. Ved jeg hvad, jeg selv ville gøre. Og det kan, jo være fløjtende ligemeget for dig.

Ha en fantastrisk fredag og god weekend Hermand.

KK

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aros

I mine øjne ville det være dumt eller sagt på en anden måde, jeg ville føle mig dum hvis jeg gjorde det.

Men du kan jo se det med andre øjne og det er dit liv, så du vælger selv dine risici.

Redigeret af Aros

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Hvis begge parter bliver enige om, at netop de to nyder hinanden i fulde seksuelle drag, samt at de begge føler at sexen bliver bedre hvis kondomet droppes, så er der jo blot tale om en bette undtagelse i forhold til de generelle sikkerhedsregler i branchen. Det kan vel sammenlignes med, at mange GP´er dyrker ubeskyttet sex med en kæreste, bolleven, eller de kender godt i Swingermiljøet eller lignende.  Det foreholder næppe således, at man kan antage at alle GP`er  altid dyrkes sikker sex.

Nå, men for mit vedkommende ville jeg takke nej, udelukkende fordi at det ikke tager afsæt i et fælles seksuelt ønske. Hvorfor så ikke det ??? Hvis det gjorde det var der ingen grund til at sige "Hvis du giver mig 500 mere, så dropper vi kondomerne".

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Liderligfyr

Livet byder altså på nogle pudsige ting :-)

Jeg har været inde i en del piger uden gummi. Sjovt nok når vi snakkede om beskyttelse så galt det om at få børn :-) tager mine piller... nå nå så er der jo ingen ko på isen.....

Men lige så snart man tænker på at gøre det med en glædespige så er det snotdumt

Nå til trådstarters eksempel. NEJ ville ikke gøre det! Hvis jeg var lidt mere fri som fuglen og en glædespige havde lyst til sex uden med MIG uden merberegning, så er jeg nok snotdum nok til at kunne sige ja. Altså fordi hun godt kunne tænke sig det

Men herhvor hun tænker økonomi, så skal jeg ikke nyde noget. Så tilbyder hun det nok til mange og den mængde mænd disse piger er sammen med gør jeg ville takke nej. ikke pga de 500 kr men pga den for store risiko

Del dette indlæg

Link til indlæg

Brug gummi, selvfølgelig..!

Men læs lige det her, blot til info;

Hvordan smitter HIV ?

HIV er ikke særlig smitsom, modsat for eksempel influenza virus. Grunden hertil er, at HIV kun udskilles i nogle kropsvæsker og den hurtigt går til grunde når den befinder sig udenfor den menneskelige krop. For at blive smittet skal en kropsvæske som indeholder HIV altså hurtigt overføres fra et menneske til et andet. HIV findes i sæd og blod, men for eksempel ikke i sved eller spyt. Ved en blodtransfusion med smittet doner blod er risikoen for at få HIV meget høj, mere end 99%. Hvis man stikker sig med nåle og sprøjter som en person med HIV allerede har brugt er der en væsentlig risiko for at få HIV. Ved sex, især analt samleje, er der også en risiko, men den er meget lavere. Man regner med en risiko på 0.3-0.5% per samleje, dvs. at der statistisk set skal 200-300 samlejer til mellem smittede og ikke smittede før den ikke smittede bliver smittet. Risikoen stiger dog 5-10 gange hvis man også har en kønssygdom.

Man skal altså heldigvis være meget, meget uheldig hvis man skulle blive smittet med HIV. Men man bør selvfølglig stadig bruge kondom, også med hensyn til alle mulige andre sygdomme...

Jeg vurderer at pigebarn er i en væsentlig større risiko gruppe, det er jo hende man "tømmer i", både i hoved og ...., det virker for mig meget, meget mere "farligt"...

Den modtagende part er altid mest udsat, trods alt... (Men brug kondom :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er helt rigtigt, at dansk er meget bedre uden.

Men hvis man vil sove roligt om natten er det på med dutten. Den reducerer ganske vist fornøjelsen, men betragt det som en slags forikringspræmie: Prisen for at undgå noget snavs er nedsat fornøjelse.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Hermand

Tenker bare at nå jeg i forvejen for fransk uden

Og det er jo blivet merget udbredt i købbranchen

Efter hvad man læser her på Eg , kan det så være mere farligt at dyrke ubeskyttede sex med en glædspige

For hvis jeg nu gik en ture i byen og var sammen med en telfældig kvinde ude beskyttelse

Er det så mere farligt at gøre det med en glædspige

Hermand

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Tenker bare at nå jeg i forvejen for fransk uden

Og det er jo blivet merget udbredt i købbranchen

Efter hvad man læser her på Eg , kan det så være mere farligt at dyrke ubeskyttede sex med en glædspige

For hvis jeg nu gik en ture i byen og var sammen med en telfældig kvinde ude beskyttelse

Er det så mere farligt at gøre det med en glædspige

Hermand

Det er fakta at ubeskyttet sex i  fissen og numsehullet er mange mange farligere hvis det dyrkes med en der er smittet af noget.

Om den statiske risiko er større ved ubeskyttet sex med en GP end ved en tilfældig kvinde der mødes i byen, kan man jo af gode grunde ikke svare på. Ser man på den pæne ende af branchen er der nok ingen tvivl om, at ubeskyttet sex ikke forekommer så tit som ude i den virkelige verden så...... det må jo være op til dig selv at vurdere hvad den slags mavefornemmelser reelt kan bruges til.

Men, hvis du tror at alle Glædespiger render rundt med en flora i missen, tja.....mon man så ikke bare skal holde sig helt væk.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Nu ved jeg ikke om du er i et forhold og har ubeskyttet sex med din partner også. I så fald er det ikke bare dumt, men også fejt.

Er du single er det op til dig selv om du mener at nydelsen ved sex uden står mål med risikoen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Jeg synes vi alle har en forpligtelse til at passe på hinanden... Der siges ,at tallene for både hiv og andre kønssygdomme ,er stigende og hvor er det rare og hyggelige så i sex, hvis man skal være nervøs eller blive syg bagefter?

Ved godt dette er debatteret til ukendelighed her...

Knus Line

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest stump

Brug gummi, selvfølgelig..!

Men læs lige det her, blot til info;

Hvordan smitter HIV ?

HIV er ikke særlig smitsom, modsat for eksempel influenza virus. Grunden hertil er, at HIV kun udskilles i nogle kropsvæsker og den hurtigt går til grunde når den befinder sig udenfor den menneskelige krop. For at blive smittet skal en kropsvæske som indeholder HIV altså hurtigt overføres fra et menneske til et andet. HIV findes i sæd og blod, men for eksempel ikke i sved eller spyt. Ved en blodtransfusion med smittet doner blod er risikoen for at få HIV meget høj, mere end 99%. Hvis man stikker sig med nåle og sprøjter som en person med HIV allerede har brugt er der en væsentlig risiko for at få HIV. Ved sex, især analt samleje, er der også en risiko, men den er meget lavere. Man regner med en risiko på 0.3-0.5% per samleje, dvs. at der statistisk set skal 200-300 samlejer til mellem smittede og ikke smittede før den ikke smittede bliver smittet. Risikoen stiger dog 5-10 gange hvis man også har en kønssygdom.

Man skal altså heldigvis være meget, meget uheldig hvis man skulle blive smittet med HIV. Men man bør selvfølglig stadig bruge kondom, også med hensyn til alle mulige andre sygdomme...

Jeg vurderer at pigebarn er i en væsentlig større risiko gruppe, det er jo hende man "tømmer i", både i hoved og ...., det virker for mig meget, meget mere "farligt"...

Den modtagende part er altid mest udsat, trods alt... (Men brug kondom :smile:

Når jeg læser ovenstående om at det faktisk er svært at få HIV,, plus alle de som ikke vil tage stilling og direkte sige, drop den tanke, og som enkelte har været inde på, drop den prostituerede, så tænker jeg på hvordan 14% de prostituerede i et asiatisk land netop har HIV.

Og for anden gang i dag bruger jeg fænomænet "den globale landsby". Hvem har den prostituerede bollet med de sidste 100 sexleverancer? Hvem er de, hvor har de været, og endnu sværede, hvor har de som har bollet hende uden gummi for overpris været. Det som gør det, betaler ekstra for gummiløs sex, går det ofte. Som ham jeg skrev om for nogen tid siden, der sagdee at kondomer var for tøsedrenge. Når han passede sit arbejdet, havde han et ansvarsfuldt job som projektleder. Når han holdt fri, opførte han sig som en idiot.

Det behøver du ikke at gøre, Hermand.

Redigeret af stump

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Elsevier

Hej Hermand.

Hvis jeg skulle gøre det uden kondom, så lyder hende her da netop som én af dem jeg ville være mest tryg ved at gøre det med.

Hun har set dig an fire gange inden hun tilbyder dig dansk uden. Det betyder at hun har lavet en risikovurdering af dig og føler sig tryg ved dig. Går ud fra du har været velsoigneret, ikke har udslæt eller anden tegn på sygdom osv. Og nu da du har været sammen med hende fire gange, så har du jo også haft rigeligt med lejlighed til at foretage en risikovurdering af hende. Og hvis hun ellers virker som en fornuftig og velovervejet pige, så tror jeg sgu jeg ville go for it.

Det er noget andet med dem der tilbyder sex uden kondom den første gang, dem ville jeg nok være noget mere varsomme med.

Jeg havde engang noget kørende med en meget smuk gadepige. Og damn jeg ville gerne have hende med hjem en hel nat. Det ville hun selvfølgelig ikke i første omgang. Men efter at have "samlet hende op" 6-7 gange var hun til sidst så tryg ved mig at hun sagde ja. Og det er muligvis den bedste nat jeg nogensinde har haft i mit liv.

Selvfølgelig er der altid en risiko. Men virker pigen fornuftig, så er risikoen vel ikke meget større end hvis man har en hvilken som helst anden pige med hjem fra en tur i byen...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest knaldehunden

knep hende dog :cool: du lever kun en gang hvad var det lige man gjorde da man var ung :)  ????

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tak Nikita Darling for at sige det der skal siges om denne problematik, kan i øvrigt også bruges i en hel del andre tråde... :wink:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Får et par måndner siden besøgte jeg en Læker unge pige som kom fra sverige Og haved privat diskret i Kbh

Hun var rigtig sød og gav noget super dejligt sex .

Jeg efterfølgende besøgt Hende 4 gange og altid når jeg har besøgt hende har jeg fået fransk uden og hun har også slugt ,

Nu er der bare sket det at hun sidste gang sagde da jeg gik at hvis jeg haved lyst kune jeg få dansk uden for 500 kr ekstra næste gang jeg kom

Det ville jo være vildt dejligt men jeg tenket bare om det er for farligt

Er chancen for sygdom ovs for store ?

Er merget i tvivle om jeg skal gøre det ,hvad ville i gøre ??

Hermand

Hej Hermand.

Hvis jeg skulle gøre det uden kondom, så lyder hende her da netop som én af dem jeg ville være mest tryg ved at gøre det med.

Hun har set dig an fire gange inden hun tilbyder dig dansk uden. Det betyder at hun har lavet en risikovurdering af dig og føler sig tryg ved dig. Går ud fra du har været velsoigneret, ikke har udslæt eller anden tegn på sygdom osv. Og nu da du har været sammen med hende fire gange, så har du jo også haft rigeligt med lejlighed til at foretage en risikovurdering af hende. Og hvis hun ellers virker som en fornuftig og velovervejet pige, så tror jeg sgu jeg ville go for it.

Det er noget andet med dem der tilbyder sex uden kondom den første gang, dem ville jeg nok være noget mere varsomme med.

Jeg havde engang noget kørende med en meget smuk gadepige. Og damn jeg ville gerne have hende med hjem en hel nat. Det ville hun selvfølgelig ikke i første omgang. Men efter at have "samlet hende op" 6-7 gange var hun til sidst så tryg ved mig at hun sagde ja. Og det er muligvis den bedste nat jeg nogensinde har haft i mit liv.

Selvfølgelig er der altid en risiko. Men virker pigen fornuftig, så er risikoen vel ikke meget større end hvis man har en hvilken som helst anden pige med hjem fra en tur i byen...

Hmm... læs evt. Nikitas beretning om manden der troede at han var "the speciale one".

Men det var der så åbenbart også mange andre som var :-)

Og 4 vellykkede besøg er vel som "vand under broen", hvor mange vellykkede besøg har de fleste mænd / glædes piger herinde ikke ?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...