Hop til indhold
Fecking

Så blev det min tur til Harmony.

Recommended Posts

Jeg læser også folk som klapper hinanden på skuldrene og siger at P-club, Harmony og Atmos er paradiset, det er de jo ikke (hvis jeg ikke havde andre muligheder ville jeg også foretrække Harmony !)

 

Jeg oplyser og sammenligner dem med bedre klubber, så folk har mulighed for at prøve noget andet end disse klubber tættere på grænsen.

 

Hvis jeg ikke har snakket om de andre klubber i Berlin, NRW og Hessen,  vil mange ikke vide om disse klubber eller får lyst til at besøge dem.

 

Min hemmelige agenda er at give folk muligheden og lysten til at besøge de rigtige FKK-klubber ved lejlighed samt mulighed for fælles træf i disse klubber :D

Redigeret af Nille

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du skriver "I" så formoder mine ord er med i den sammenhæng, selvom resten af Indlægget er myntet på Nille.

 

Jeg har nu ikke taget stilling til hvordan Davids oplevelse var   :smile: Det var helhedsindtrykket jeg reflekterede over. (det er jo en Harmony tråd) altså stigende Entre står højt og tydeligt. En af mine Wingmans sagde efter sidste tur for nyligt dernede, at servicen fra Klubbens side havde haltet lidt. Wifien forsvandt jo i foråret og jeg synes det er rigtig øv billederne og Anwesend Girls er forsvundet for nyligt.

 

Når man så læser en er blevet plukket 40 euro ekstra for Kys af en Pige og en anden Pige er smuttet afsted med 40 euro for meget uden at give tilbage….. jo jo klart han er en Newbie….. men har stedet udviklet sig til et Eldorado for Plattenslagere??

 

Ja i mine øjne er det altså at grave sin egen grav. Jeg skal nu derned snarligt igen, når jeg får frigivet et FKK besøg. Så må jeg jo give en tilbagemelding :smile:

 

Ved godt det er dit Ynglingsbordel Frenchlover!! Men derfor kan man godt reflektere over tilbagemeldingerne dernedefra…. og det er egentlig ikke opløftende læsning. Du ved jo jeg har været glad for at komme der, selvom det i skrivende stund er 4 mdr siden sidste besøg fandt sted, så har jeg nu brændt 2x 5 turs kort VIP af dernede i 2014. 

 

Sorry for ordet "I". Det var ikke møntet på dig :-)

 

Til det med yndlingsbordellet, så har jeg ikke et sådant.

Jeg nyder at se nyder steder, og gerne mange. Men kommer også tilbage til nogle af dem :-)

 

Harmony er et af de steder jeg er kommet tilbage til. Og det har især en helt bestemt forklaring: Den for mig forholdsvise nærhed til den dansk-tyske grænse, hvor jeg tit kommer i andet ærinde :-)

Jeg synes faktisk også godt om P-Club i Flensburg. Den ligger jo fantastisk i kraft af dens nærhed til DK.

Og jeg skal helt sikkert også tjekke Aphrodite i Kiel ud.

 

Men jeg giver dig ret i, at der er visse tegn på, at Harmony ikke er spiller helt så godt som tidligere:

- Listen over piger tilstede og deres billeer er fjernet. Det er virkelig noget skidt

- Wifi er fjernet. Det er rigtig ærgerligt

- Entreen er hævet med 10 euro til 60 euro. Dog mener jeg, at den før har været på 60 euro.

- Nogle oplever at kys og kusseslik ikke er en inkl. i prisen.

- En (newbie) måtte betale 40 Euro ekstra for kys

- En (newbie) har oplevet en pige, der ikke gav tilbage på 100 euro. Hun skal øjeblikkeligt have en advarsel fra ledelsen

 

Til gengæld oplever jeg altid i Harmony, at der er:

- rent og ryddeligt

- ok mad

- godt udvalg af drikkevarer, herunder super god kaffe på friskmalede bønner

- god og venlig service - både i reception, bar og fra opryddernes side

- søde snakkesalige piger, der som regel altid er med på lidt sjov

- piger der respsktere et nej eller at man holde pause uden at blive sure

- en god blanding af 'gamle' og nye piger

- piger der på en 10-skala for de flestes vedkommende - i mine øjne - ligger på 7-9, heraf flest 8ere, færre 9ere og færrest 7ere.

- en god fin intim stemning, hvor man efter jævnlige besøg, bliver taget godt imod af både servicepersonale og piger

- stor mulighed for, at de piger, der genkender en, giver ekstra god service både i form af tid og er med på flere ting end bare 'autobahn zum spritz'.

 

Dertil oplever jeg meget sjældent at en pige, prøver at snyde med tiden. Det er sket, men det er undtagelsen.

 

Når alt kommer til alt er både P-Club og Aphrodite derfor stærkt inde over i mine ovevejelser, næste gang jeg kommer til området.

Dog kunne jeg virkelig godt tænke mig på egen hånd at vurdere, hvordan tingene pt. står til i Harmony.

 

Venligst

French

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Oralis voluptatem

 

 

Til gengæld oplever jeg altid i Harmony, at der er:

- rent og ryddeligt

- ok mad

- godt udvalg af drikkevarer, herunder super god kaffe på friskmalede bønner

- god og venlig service - både i reception, bar og fra opryddernes side

- søde snakkesalige piger, der som regel altid er med på lidt sjov

- piger der respsktere et nej eller at man holde pause uden at blive sure

- en god blanding af 'gamle' og nye piger

- piger der på en 10-skala for de flestes vedkommende - i mine øjne - ligger på 7-9, heraf flest 8ere, færre 9ere og færrest 7ere.

- en god fin intim stemning, hvor man efter jævnlige besøg, bliver taget godt imod af både servicepersonale og piger

- stor mulighed for, at de piger, der genkender en, giver ekstra god service både i form af tid og er med på flere ting end bare 'autobahn zum spritz'.

 

Dertil oplever jeg meget sjældent at en pige, prøver at snyde med tiden. Det er sket, men det er undtagelsen.

 

 

 

Hej Frenchlover

 

Jeg har tidligere haft samme opfattelse af Harmony.

Men efter mine 2 sidste besøg på stedet kan jeg konstater at servicen er stærkt faldende. (Her tænker jeg ikke på den service pigerne yder)

 

At jeg stadig gerne kommer der er så en blanding af klubben beliggenhed og så de piger der er der.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja jeg er ny i FKK sammenhæng og jeg er blevet et par erfaringer rigere.

 

Ved nu til en anden gang at jeg ikke skal gå med til ekstra og at jeg skal have mindre sedler med eller veksle i receptionen.

 

I får det til at lyde som om at jeg skulle være flov over at have skaffet nye erfaringer, hvilket jeg ikke er. Og det kan være med til at skræmme folk væk fra at skrive anmeldeser eller være ærlige om deres fejl.

 

Er glad for de ting der bliver skrevet, men man skulle nok engang imellem huske, hvilken erfaringer man selv har skaffet.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja jeg er ny i FKK sammenhæng og jeg er blevet et par erfaringer rigere.

 

Ved nu til en anden gang at jeg ikke skal gå med til ekstra og at jeg skal have mindre sedler med eller veksle i receptionen.

 

I får det til at lyde som om at jeg skulle være flov over at have skaffet nye erfaringer, hvilket jeg ikke er. Og det kan være med til at skræmme folk væk fra at skrive anmeldeser eller være ærlige om deres fejl.

 

Er glad for de ting der bliver skrevet, men man skulle nok engang imellem huske, hvilken erfaringer man selv har skaffet.

 

Det er en god ide at alliere sig med andre som ofte besøger Harmony.

Pigerne kan lugte frisk blod når en newbie træder ind i klubben :P

 

Beklager det blev til ping pong i din anmeldelse, jeg håber ikke det afholder dig fra at anmelde igen :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Liderligfyr

'?do=embed' frameborder='0' data-embedContent>>

 

Har oprettet en tråd med emnet kommentarer. Linket ligger her… ligger under efterlysninger Tyskland, da jeg mener det mest hører til dette Forum, så fravalgte generel debat. Synes det er en god ide at få nogle tanker på, men skal naturligvis ikke ligge i en Harmony tråd

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja jeg er ny i FKK sammenhæng og jeg er blevet et par erfaringer rigere.

 

Ved nu til en anden gang at jeg ikke skal gå med til ekstra og at jeg skal have mindre sedler med eller veksle i receptionen.

 

I får det til at lyde som om at jeg skulle være flov over at have skaffet nye erfaringer, hvilket jeg ikke er. Og det kan være med til at skræmme folk væk fra at skrive anmeldeser eller være ærlige om deres fejl.

 

Er glad for de ting der bliver skrevet, men man skulle nok engang imellem huske, hvilken erfaringer man selv har skaffet.

 

David, jeg har slet ikke opfattet det som flovt.

 

Jeg har selv prøvet noget lignennde, den første gang jeg var på FKK, hvor jeg også betalte en pige for meget. Men det bekymrede heller ikke mig. Sådan var det bare, og jeg lærte at have flere små sedler med :-)

 

Venligst

French

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er en god ide at alliere sig med andre som ofte besøger Harmony.

Pigerne kan lugte frisk blod når en newbie træder ind i klubben :P

Beklager det blev til ping pong i din anmeldelse, jeg håber ikke det afholder dig fra at anmelde igen :D

Overhovedet ikke, men det kan skræmme andre nye væk.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Overhovedet ikke, men det kan skræmme andre nye væk.

 

Det tror og håber jeg ikke,

alle har brug for at dele deres oplevelser med andre :P

Også deres newbie fejl,

 

Vi kan altid være bagkloge, fordi vi er gamle rotter i gamet :D

Jeg har forsøgt at give så mange newbie råd gennem tiden, men det hjælper lige lidt når man står foran en lokkende sød pige :D

storhjernen slå automatisk fra haha.

 

Bedre held næste gang :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...