Ungmand23 0 Skrevet 7. August, 2014 Hej Jeg søger en moden kvinde i Århus er i omegnen af Århus Helst over 40 Er der nogen der ved om der findes en? Har fundet hende der er thai, men ved ikke lige om det er noget for mig.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sailor 340 Skrevet 7. August, 2014 Der er flere i Trepkasgade 29, de har ingen hjemmeside Karin i Samsøgade' ellers så søg på sexpiger.dk der er også flere Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Susanne 169 Skrevet 7. August, 2014 Hej Jeg søger en moden kvinde i Århus er i omegnen af Århus Helst over 40 Er der nogen der ved om der findes en? Har fundet hende der er thai, men ved ikke lige om det er noget for mig.. Lige et hurtigt indspark. Husk at fortælle din alder når du bestiller tid, vi er flere voksne damer der ikke er til så unge mænd. Knus Susanne Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Midtj 5852 Skrevet 7. August, 2014 Hej Jeg søger en moden kvinde i Århus er i omegnen af Århus Helst over 40 Er der nogen der ved om der findes en? Har fundet hende der er thai, men ved ikke lige om det er noget for mig.. Du vil bestemt ikke få problemer med at finde en kvinde, som er over 40. Men du kan måske få problemer med at få hende til at indrømme det. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg