Hop til indhold
Jaguaren

30 år idag:-)

Recommended Posts

Gæst

Hej.

Fylder 30 idag. og det skal fejres:-) Nogen der har en pige de vil anbefale til sådan en stor dag? Gerne i eller omkring Århus:-)

Jeg kender meget lidt til Aarhus, men tillykke med dagen gamle dreng :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tillykke med de treti år.

Du skal bare gøre dig klart, at du betræder et område, som kan give dig et afhængighedsforhold. Det finder du ud af på et tidspunkt.

Min bedste anbefaling vil være at dreje jaguarens snude nordpå til Randersområder. Kontakt Daniella, du finder hende under medlemmer. Du vil få en oplevelse, som du vil kunne huske længe.

Hun er en utrolig sød og meget sexet pige, nem at tale med, og bragede god til sex. Tro mig du vil ikke fortryde, at du har ofret lidt mere tid og penge på en super oplevelse.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det bliver spændende hvem du vælger.

Skriv gerne et par ord om oplevelsen.

Jeg går selv og overvejer en time med Daniella - hun virker til at være et rigtigt lækkert bud på en ekstrem oplevelse :-D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Gør det, og giv besked om det er århundredets oplevelse :-P

Så tager jeg nemlig også turen til Randers. Det skulle ligge lækkert og diskret. Anmeldelserne er gode af både pige, sex og sted.

Gid det var mig der kunne nuppe Daniella i dag ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...