Hop til indhold
Nille

På tur i NRW :)

Recommended Posts

Jeg vil bruge denne tråd som en blog... I morgen skal jeg på Goldentime sammen med min makker og med vores nye venner: En svensker og en italiener, som jeg i dag mødte til et sexparty hos Saskia Farrell med 8-9 piger, det var en super frækt og hyggelig dag :D

det blev til et sjovt 12 timers ophold i klubben. Vejret var fantastisk og vi knaldede ude i haven til solen gik ned :D

 

PT kan jeg ikke falde i søvn over alle de frække oplevelser :D

 

I går var det hos Acapulco og i foregår hos Livingroom :D

Redigeret af Nille

Del dette indlæg


Link til indlæg

Puha det er hårdt at være på klub hver dag, jeg undskylder jeg har forsømt denne tråd de sidste dage, har jeg haft travlt med at knalde og feste med piger til kl. 04 hverdag, sovet længe og drive den af samt været på sightseeing bla. på et meget smukt slot i naturskønne områder :P

Det kan anbefales :D

 

http://www.schloss-drachenburg.de/index.html

 

I dag skal jeg mødes med 3 andre herinde fra på Acapulco, det skal nok blive hyggelig og sjov :D

Jeg tager lige et bad og en kop kaffe så det er det af sted til nye frække oplevelser :P

 

Livet er skønt :D

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hahaha... du er bare den dårligste i hele verden til at få skrevet noget om dine ture :D Du er jo fissegal!!!

 

Håber du har en fed tur min ven

Del dette indlæg


Link til indlæg

Montezi :)

 

Lige nu sidder jeg på Acapulco sammen med min anonyme medrejsende.

 

Kl 10 05 kom vi  og vi har spist deres udmærkede morgenbuffet.

 

Nu venter vi bare på at der dukker flere piger op, og at Nille og Frej dukker op som aftalt.

 

Jeg kommer hjem med fly i aften,og i morgen begynder jeg at skrive som en gal på min beretning.

 

Glæder mig :-P

 

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...