Hop til indhold
Dezmodevil

fattig-studine-23-yder-oralsex-paa-djursland-er-klar-igen

Recommended Posts

Hej

 

I får her min første anmeldelse da jeg er forholdsvis ny i universet.

 

Jeg havde aftalt med "Sarah" at hun skulle give mig et BJ og havde informeret om at jeg gerne ville have god tid (Jeg er bare lidt besværlig) ... Vi fik aftalt alt på plads og jeg mødte hende på en P-plads (tænkte det blev i bilen, naturen eller at vi kørte hjem til hende. Det blev nu et solcenter .... lidt varmt ....

 

Hun var rigtig sød og vi fik kysset lidt inden hun gik på hug og fik trukket bukserne af mig - samt brysterne frem.

 

Hun pirrede og startede blidt for at gå over i at tage den til roden. Hurtigt fik jeg mig sat ned da benene rystede lidt (Ja det var godt).

 

"sarah" har et rigtig sødt og frækt ansigt og hendes bryster er store, bløde og dejlige (Ja de må røres).

 

Endte liggende i ekstase da jeg kom i hendes mund - hvilket hun selvfølgelig bad mig om. Hun kigger op og stønner når hun deepthroater... Tror jeg skal besøge hende snart igen

 

Fakta: Da jeg er besværlig (ikke hendes skyld) tog det omkring ½ time, men hun kigger slet ikke på uret, men starter tit op med pirring igen ... 600 kr. hendes annonce for hun vil ikke mere end det, hvilket er fint for mig da jeg primært er til BJ og det er fantastisk

 

Læs teksten på

 

 

 

https://annoncelight.dk/annonce/144386/fattig-studine-23-yder-oralsex-paa-djursland-er-klar-igen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej.

Hun skriver på Annoncelight i dag:

Ung fattig studine 23 (nu 24) på Djursland - UPDATE!!! - 443 visning(er)

Oprettet 1 dag(e) siden d. 27. Oktober kl. 19:47

 

Hej alle i søde, dejlige mænd derude!

 

Først og fremmest vil jeg gerne beklage, at jeg sådan lige pludselig ikke længere var at finde eller komme i kontakt med herinde på a-light... Sagen er den, at jeg har bøvlet med nogle personlige problemer/udfordringer, som jeg har været nødt til at fokusere på i håbet om at få det bedre. Dette er nu lykkedes, hvilket jeg er rigtig glad for :)

 

Kan jo se at der har været lidt omtale af mig på eroguide på det seneste, så jeg følte mig lidt nødsaget til at melde ud nu og forklare hvordan og hvorledes det hele forholder sig - og HAR forholdt sig.

 

Dog forholder det sig sådan, at jeg netop er påbegyndt uddannelse igen (37 timer/ugen) samt har en del private ærinder i fritiden. Derfor føler jeg mig desværre heller ikke i stand til at lave aftaler med jer de her dage. Og med ''de her dage'' mener jeg frem til næste år i februar, hvor jeg er færdig med min uddannelse. Forhåbentlig! ;)

 

Så summa summarum: Jeg har det godt, men har blot for travlt til at få passet nye aftaler ind i min hektiske hverdag - hvilket jeg selv er utrolig ærgerlig over. Jeg nød/nyder jo at mødes med jer :)

 

Men nu ved i det: Jeg starter først op igen tidligst i marts måned næste år, hvor jeg nok skal lægge min annonce op igen. MenMÅSKE - og kun MÅSKE - kan jeg overtales til en enkelt fræk aftale inden da. Men garanterer intet ;)

 

Endnu engang UNDSKYLD for det bratte stop! Håber i forstår og kan bære over med mig?

 

Mange kærlige hilsner, ''Sarah'' <3

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun er begyndt at annnoncere igen. Her er en annonce fra i dag. https://annoncelight.dk/annonce/167366/ung-fattig-studine-nu-24-atter-klar-paa-aftaler-i-weekender-og-paa-hverdagsaftener

Ung fattig studine (nu 24) atter klar på aftaler i WEEKENDER og på HVERDAGSAFTENER

Oprettet idag kl. 06:58

Hej alle I skønne og liderlige mænd derude ;)

Jeg er en sød, ung pige på 24 år - som tilbyderægte, våde hand- og blowjobstil dig, som trænger til at få lettet trykket engang imellem.

Tilbyder bådesuperfransk og såkaldt dybdefransk(deepthroating og gagging). Sidstnævnte er jeg helt vild med ;)

Jeg kan både træffesprivathos mig (i diskrete og rolige omgivelser) eller et stedi det friher på Djursland.

Jeg kører desværreikke længere ud, da jeg efterhånden har oplevet at blive brændt af en del gange pga. useriøse mænd - spild af tid og benzin ;)

Selv bor jeg i en lille by påDjurslandmed min dejlige kæreste, som er 110% indforstået med det, jeg laver.

Der er med andre ord ingen grund til bekymring over en jaloux kæreste, og nej -- han er naturligvis ikke til stede, når vi mødes :)

Jeg har naturligvis nogle små''regler'', som jeg ikke ønsker overskredet på nogen måde:

1) Da jeg er en XXL pige og lidt utilfreds med min krop, smider jeg ikke tøjet - kan dogvise brysterne frem hvis dette ønskes;)

2) I henhold til ovenstående vil jeg derfor kun berøres foroven (brysterne). Forneden er igen et ''no go'' ;)

3) Jeg elsker, når en fyr sprøjter al sin varme sperm i munden på mig, men jeg sluger desværre ikke og kan heller ikke overtales til det ;)

4) 100% renlighed/hygiejne samt fuld diskretion er en selvfølge - begge veje!

5) Læser alle mine mails, men forbeholder mig retten til at ''afvise''/undlade at svare på henvendelser som ikke er i min interesse :)

6) Lad for din egen skyld være med at spilde tiden på at spørge om mulighed for alm. sex, oralsex til mig osv. Tilbyder KUN hand- og blowjobs ;)

Lidt om mit udseende og mine personlige mål:

164 cm, 94 kg, ægte C-skåls bryster, grønbrune øjne, mørkebrunt skulderlangt hår og et kønt ansigt :)

Mine billeder er selvfølgelig 100% ægte!

PRISER:

Handjob = 400,-

Blowjob m. eller u. afslutning i munden = 500,-

Kys/tungekys = inklusive i prisen :)

Hvis du er interesseret så send mig en e-mail på:

[email protected]

Masser af søde hilsner, ''Sarah'' :-*

%7Boption%7Dhttp://

Redigeret af Kowalski

Del dette indlæg


Link til indlæg

uden at give bynavn, hvor på Djursland mødtes du med Sarah ?

 

 

Tæt på Scandinavisk dyrepark

Men efter at have fået et OK blow, men heller ikke mere end det. Snakkede jeg en del med hende og hun er altså en pige med store problemer, jeg sad bagefter med en følelse af at det her ikke var det hun havde brug for, mere en form for behandling. Vil sige at hun kun gør det her fordi det giver hende bekræftelse

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har prøvet hende. Hun sutter virkelig godt og længe. Hun Gager vildt og savler meget. Jeg lænede mig bare tilbage og nød det...for til sidst med et kæmpe brøl og skyde en ordentlig ladning ud i munden på hende. Hun nyder det tydeligvis og lod lige tungen tage det sidste. Men ikke så fedt at hun samme dag havde gjort det samme ved 2 andre....hmmmm

Man kan også godt nikke genkendende til det med, at hun har brug for bekræftelsen.

Redigeret af nice guy

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har prøvet hende. Hun sutter virkelig godt og længe. Gage og savler meget. Jeg lænede mig bare tilbage og nødder det...for til sidst med et kæmpe brøl og skyde en ordentlig ladning ud i munden på hende. Hun nyder det tydeligvis og lod lige tungen tage det sidste. Men ikke så fedt at hun samme dag havde gjort det samme ved 2 andre....hmmmm

He he naivt

Del dette indlæg


Link til indlæg

Som jeg læser det, gætter jeg på at hun kun er aktiv sommetider, .. jeg ville personligt ikke besøge en pige, som jeg véd har store problemer. Det er præcis denne slags piger, som bestemt ikke skal være GP. Det giver større problemer end det løser.

Redigeret af Kowalski

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det kunne jo også være hun havde et arbejde ved siden af. Syntes man er hurtig til at dømme en pige.Jeg kender hende godt og kan fortælle hun er ikke indlagt .Tænk før du skriver

Redigeret af Kowalski

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kowalski

vi mener på eg at man skal overlade diagnosticering af andre til fagfolk.

Del dette indlæg


Link til indlæg

vi mener på eg at man skal overlade diagnosticering af andre til fagfolk.

 

Fint. Ved du, hvad jeg beskæftiger mig med? Jeg kan fortælle dig så meget, at sociologi og psykologi/psykiatri har fyldt rigtig meget i min uddannelse de sidste 3 år.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det kunne jo også være hun havde et arbejde ved siden af. Syntes man er hurtig til at dømme en pige.Jeg kender hende godt og kan fortælle hun er ikke indlagt .Tænk før du skriver

 

Jeg kender en, som har mødt hende. Min udtalelse kom ud fra, hvad han har fortalt om hende og ikke fordi jeg kender hende selv.

Jeg mener i øvrigt heller ikke, at jeg dømte hende. Og for lige at komme med en bemærkning, så var det faktisk en anden, der først havde nævnt at han mente, hun havde problemer. Netop derfor skrev jeg det, jeg gjorde.

Læs hvad TYR1975 og Batistuta skrev, før DU dømmer MIG.

Del dette indlæg


Link til indlæg

vi mener på eg at man skal overlade diagnosticering af andre til fagfolk.

Det var bestemt den tåbeligste udsagn, jeg endnu har set på EG. Jeg er taknemmelig når nogen delagtiggør mig i deres alarmklokker. Hvis du bevæger dig lidt rundt i anmeldelserne, vil du da også se, at sådanne alarmklokker ofte fylder mere og er langt vigtigere end røv og patter.  Vi er måske ofte frådende sexgalinge, men vi forhåbentlig er altid også mennesker.

 

Tak til Nice Guy, CooperDk og alle andre, som er villig til at hjælpe mig igennem det øjeblik om aftenen, hvor jeg skal se mig selv i øjnene.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...