Hop til indhold
Find

Hvor får man en græsk for små penge ?

Recommended Posts

Hvad er små penge for dig?

Eller spurgt en smule anderledes, hvad ville du sætte som mindstepris for et besøg i din?

Og nej, ............!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hejsa jeg kunne godt tinge mig en omgang græsk ,

Men de steder jeg har kigge er det dyrt

Så ville høre om der er nogen der ved hvor man kan få græsk for små penge

Dette er jo en efterlysning, så placer den, hvor den hører hjemme.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Du kan også prøve Mille ved Sluseholmen: http://side6.dk/resultatside/?q=milla

Hun tilbyder super/mega fransk og anal til 500,- for en halv time. Og hun leverer varen uden bøvl. Spørger du hende om det inden, sluger hun hver en dråbe.

Hun har ikke travlt, så du får minimum dine 30 minutter på lagnerne, og gerne flere ture hvis du kan nå det   :-P

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest TboneDK

Hun tilbyder super/mega fransk og anal til 500,- for en halv time. Og hun leverer varen uden bøvl. Spørger du hende om det inden, sluger hun hver en dråbe.

Hun har ikke travlt, så du får minimum dine 30 minutter på lagnerne, og gerne flere ture hvis du kan nå det   :-P

Hun var også min første tanke

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja hvis man foretrækker distancerede og lidt melankolske piger, som slukker for hjernen når manden trænger ind. Så er Milla da helt fin.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja hvis man foretrækker distancerede og lidt melankolske piger, som slukker for hjernen når manden trænger ind. Så er Milla da helt fin.

ja, hun vil gøre det uden et kny, og er man heldig så kan der komme et lille smil frem  :cool:    Men helt sikkert afmålt businesspræget uden indlevelse  :eek:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hun lyder perfekt. Til det jeg har i sinde skal hun bare ligge på knæ og tage imod uden at kny. I begge huller. Derefter tage ladningen i munden.

Presto!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Tobiasskov

Findes der ikke flere billeder af denne Mille? Synes bare det er det samme ene billede der går igen og igen.

/Tobias

Del dette indlæg

Link til indlæg

Findes der ikke flere billeder af denne Mille? Synes bare det er det samme ene billede der går igen og igen.

/Tobias

Nej

Del dette indlæg

Link til indlæg

Kan du beskive hende lidt mere. Er hun dansk ? figur type osv.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest TboneDK

Nej, hun er ikke dansk (Polsk/Lettisk/Russisk) Nok en anden herpå der ved det 100%

- hun er ingen skønhed, men en "bolle-dukke" som tager hvad du kommer med, til en meget billig penge.

Rimelig slank, men ikke umiddelbart en jeg ville vende mig efter, men hun opfylder de krav mange har til 500.- - og så "derud af"

Redigeret af TboneDK

Del dette indlæg

Link til indlæg

Der er flere anmeldelser af hende.

Har selv besøgt hende et par gange.

Imho en ret uinteresant pige der leverer minimalt.

Jeg har været der mere end en gang udelukkende pga. den lave pris. Har dog besluttet mig for ikke at komme der mere da det eneste positive ved at besøge hende er at trykket bliver lettet.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja jeg har også kun været der én gang (i min jagt i storbyen), men kommer heller ikke tilbage. Hun smiler lidt anstrengende, lejligheden er en upersonlig, IKEA-celle, og hele akten virker trist. Hun er der vidst ikke ligefrem for lystens skyld, og måske smitter tristheden lidt af på kunden.

Og det er virkelig hvad man er: KUNDE. Ikke gæst, men en kunde ved kasse to.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hejsa jeg kunne godt tinge mig en omgang græsk ,

Men de steder jeg har kigge er det dyrt

Så ville høre om der er nogen der ved hvor man kan få græsk for små penge

Jeg vil mene at det billigst at få anal i et fængsel men i hvor langt tid afgøre hvilke handling du laver før du kommer i fængsel :D 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Når jeg husker tilbage på milla tænker jeg.

Hmmm ingen møbler

Hun lugter lidt af sved

Hun så ud som om hun allerede havde haft 20 kunder den dag

I pricippet kan du lige så godt kneppe en lolita dukke

Jeg kunne simpelthen ikke komme, på grund af hendes lugt/engagement/hun var jo nærmest død det var sku sørgeligt

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg får sgu ondt i maven af disse beskrivelser  :-| 

Se Det som et positivt sundhedstegn  :-P , og ja vi er fuldstændig enige  :cool:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest bogholderen

Jeg får sgu ondt i maven af disse beskrivelser  :-| 

Hvorfor altid på barrikaderne hver gang mænd understreger, at det leverede er under lavmålet? Det kan jo være hun er en trist og skuffende oplevelse, der skal advares imod.

Redigeret af bogholderen

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...