Hop til indhold
thomas 123

er det her Veri pigen ?

Recommended Posts

Hun er også her:

https://annoncelight.dk/annonce/144470/smukke-slanke-sara-21-aar-ved-aarhus-idag-taet-ved-centrum-ring-eller-sms-til-26525475

Smukke slanke Sara 21 år ved Århus idag. Tæt ved centrum Ring eller SMS til 26525475 - 92 visning(er)

Oprettet idag kl. 11:02

Smukke Sara søger mænd idag til noget dejligt sex i Ved Århus nord. Jeg søger mænd over 30 og derefter , mine mål er 165 . 52 kg Dskål faste bryster langt hår og slank dansk pige

mine priser er

alm blowjob 500

Super fransk 800

30 min alm sex 1000

1 time blid og frækt sex 1800

Er ikke til anal - slug - kys - dyr sex - urin sex

Send SMS eller ring 26-52 -54-75 ps det er min fyr som besvarer mine opkald og sms'er

Del dette indlæg

Link til indlæg

Puuha den er svær. Umiddelbart lyder det ikke helt som hende og selvom hun nemt kan bruge falske billeder så ligner det ikke den type hun plejer at smide op. Hun plejer os altid at tilbyde anal gratis og med meget billige priser. Dog spøjst at den ene annonce siger at det er hendes veninde og at det er er fyren i den anden der besvarer opkald men det behøver bestemt ikke at være et scam af den grund. Så jeg var faktisk til megen nytte :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hejsa

Det er det ikke, har prøvet hende i Ålborg, og hun er absolut en modsætning, både pæn og meget tynd, ikke som den store kasse til veripigen.

Så go for it, hun er god, og ufatteligt stram.

Del dette indlæg

Link til indlæg

jep, jeg tog en chance  …. har været der i eftermiddag :)

hun er rigtig nok meget tynd …. personligt kan jeg godt li' lige lidt mere … , men helt sikkert meget fin og hun har et kønt ansigt ...

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...