Hop til indhold
Bendix Westinghouse

Den optimale kundegruppe og Carls Jr

Recommended Posts

Kære alle, hvad med at tage på en eftermiddags/efter arbejde tur med mig til Næstved Storcenter ? :-P

Nu skal jeg være helt ærlig, (det er altid godt at starte med), jeg havde ikke læst Jasmin's :"Den optimale kundegruppe" inden dagens oplevelser, den blev jeg faktisk først gjort opmærksom på da jeg kom hjem, og så "tog fanden ved mig"

Hvis i er med så langt, så kører vi:

Dagen, altså arbejdsdagen er ved at være forbi, det "summer" i hovedet, fyraften, det er lummert, det har regnet, man burde bare køre hjem, smide sin krop på sofaen, men jeg havde jo lavet en aftale med mig selv om at købe en "garage" sådan en slags stor pose til den "tohjulede" så man ikke skal bruge et kvarter hver morgen på støvfejning på lak og chrom. Aftalen med mig selv var at køre til Biltema i Næstved, for at se hvad de havde at byde på, og havde de ikke det ønskede var der sikkert et eller andet "knas" man kunne blive fristet af :cool:

Se når man kommer til Næstved Storcenter, så står ordet "Bilka" med store bogstaver, så det møder jeg før ordet Biltema. Jeg er jo ikke nogen ung mand så derfor har jeg min indkøbsseddel med: Hotdogpølser, store hotdogbrød, hårshampoo til tørt hår, løg, youghurt med frugt, rugbrød, pålæg, staniol...osv og remoulade.

Alt bliver samlet sammen, bliver betalt, og rullet ud til bilen, men, halløj, lige overfor udgangskasserne ligger Carls jr...hillemænd de reklamer har jeg jo set:

for ikke at sige:

https://www.youtube.com/watch?v=arYeLZm2Fto

Fand'me jeg skal da have en Carl's...gugligu Bettina :-P

Jeg bestiller en "The big Carl" (tror jeg nok det hedder), som "menu"...og får et papkrus og et nummer...og så kan jeg vente i spænding, kan jeg, for jeg har luret at det er to som Lektor Blomme ville have sagt: "bebumsede ungersvende" der fløjtede rundt med bakkerne (man har bumser i den alder) :cool: .

Jeg er et kedeligt menneske, forstået sådan, at sidder jeg ikke lige overfor et menneske, som jeg føler noget for, det være sig kærlighed, intellekt, eller overchefen (somme tider i forening), så vil jeg hellere kikke ud i den blå luft, det blev mit valg i dag: "den blå luft".

Nu må i gerne lave jer en kop "doppelt stempelkaffe" eller bare knappe en bajser mere op..for nu kommer det...hele beholderen:

Da jeg ikke føler for at sidde overfor hvemsomhelst da jeg skal indtage min Carls..så vælger jeg at sidde på enkeltpladser ud mod skal vi kalde det "flowområdet" altså vejen der går mellem selve indgangen og havecentret og så får man udgangskasserne lige i fjæset. Nu er det sådan at jeg har kikket bagud, altså mod Carls udlevering, det meste af tiden, således at "nu er jeg grov" at den unge mand med filipenserne kunne finde mig..inden han fik lyst til at trykke..

Den glade ungersvend får afleveret min bøfsandwich som ved første øjekast (og sidste) ikke kan hamle op med en "Havneburger i Stubbekøbing" og nu skal jeg spise.

En bøfsandwich syltet ind i snask, (dobelthakket hakkekød) og et par stakkels kartofler der er lavet om til "pommes frites", men det værste er udsigten, når man sidder fra mit udgangs punkt, og man er "en slags mand" så kikker man jo på det modsatte køn, det er ikke kønt.

Stort set kvinder jeg så, lignede "buddinger", de gik forbi mig som "vandmænd", mange af dem havde tatoveringer, ikke billeder men et aller andet krimskrams..som det var en forlænget indkøbsliste, aner jeg ikke. De var iført noget som jeg kan huske fra mine børn som vi kaldte "strømpebukser", nu kaldes det vist "leggins" der er fødderne desværre klippet af , og en "løs overdel" som jeg husker som soldat som camouflage.

Kvinderne jeg så, nogle af dem, kom rullende med barnevogne, som var det slagskibe.

Hvorfor vil danske kvinder være som amerikanske ditto ?

Nu skal jeg skrive noget til Jasmin ( i må godt læse med) :

Jeg kan ikke skrive en ordentlig redelig anmeldelse af min Carls jr burger, det vil ganske enkelt ikke være fair.

Jeg kom hjem fra Biltema med fire flasker Vinduespuds, og en spray med bremserens.

Bedste hilsen

Bendix

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aros

Det her er humor på højt plan. :mrgreen:

Tak for det indlæg Bendix.

Kælet for detaljerne i beskrivelsen på en skidesjov måde og endda med en god pointe. :mrgreen:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Stort set kvinder jeg så, lignede "buddinger", de gik forbi mig som "vandmænd", mange af dem havde tatoveringer, ikke billeder men et aller andet krimskrams..som det var en forlænget indkøbsliste, aner jeg ikke.

Du skal ikke gå i kedelige forstads-indkøbscentre, hvis du vil kigge på slanke chicks. Tag ind til Københavns centrum og studér pigerne fredag/lørdag aften, når de skal lufte fjerene.

Redigeret, fordi jeg kom til at "citere" hele det omfattende indlæg - undskyld!

Redigeret af Louie De Palma

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...