Hop til indhold
Gæst

Vagina

Recommended Posts

Gæst

http://da.wikipedia.org/wiki/Vagina

Her giver Wikipedia et bud på hvad en Vagina er, hvordan den er opbygget, smørelse, hvad den kan bruges til etc.

For at udvide min horisont, tager Havnebumsen i morgen på studietur for at inspicere sådan en Vagina. Hvad er det for en og hvad kan jeg bruge den til :-)

Hvad med Jer andre… Interesserer i Jer også for Vaginaer??? eller er i kun på EG for at diskutere opførsel, om pigerne skal være her, røvslikkere og lignende???

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg tager på studietur på onsdag medbringende en god portion nysgerrighed for denne del af den kvindelige anatomi.

Det er da muligt at jeg også forvandler mig til en røvslikker, når jeg nu alligevel er i gang med studiet af denne fantastiske indretning kaldet vagina :-)

Hvae' Gina......gir du en tur?

Redigeret af Butch1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Hvad med Jer andre… Interesserer i Jer også for Vaginaer???

Ja, da :!:. Det er naturens smukkeste kunstværk :)  ;) 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvad med Jer andre… Interesserer i Jer også for Vaginaer???

nja... ikke i flertal... men jeg interesserer mig ufattelig meget for min egen... og især al den spændende væske der kan komme ud af den :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jo, jeg har altid syntes at det var en både spændende og dejlig indretning, sådan en vagina ;-)

Er også ved at planlægge studietur :-)

L

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvis man satte 4 ben på en vagina og lod den løbe frit omkring, så ville det være jordens grimmeste dyr.

Husk nu glimtet i øjet og det lunkne smil på læberne.

God fornøjelse til d`herrer.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvis man satte 4 ben på en vagina og lod den løbe frit omkring, så ville det være jordens grimmeste dyr.

Men også det mest jagtede dyr på jorden........

Venlig hilsen Butch (med et meget lunkent smil på læberne :-) )

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...