Hop til indhold
kanonkongen

At være glad. :-)

Recommended Posts

Hej allesammen her på Eroguide. Håber i, har en dejlig dag. Jeg oplever i øjeblikket, jeg er totalt glad. Og ja hvorfor er, jeg så det. Jamen der er bare så mange ting der gør det i øjeblikket. Jeg vil egentlig bare prøve i dette, indlæg, at sige hvorfor.

For et stykke tid siden, skrev jeg om, at være gal. En mega træls følelse at, have. Ja den er jo den totale modsat af, at være glad. Og ja jeg er bare glad.  :-P

 

Efter 3 ugers fantastisk ferie, hvor batterierne blev godt og grundig opladet. Det trængte jeg til. Der var ting i mit liv. Der var blevet trælse, der var dramaer, der var bare mange underlige ting. Godt ferien kom.  :-P Ja tysklandsturen var helt fantastisk. Mødte nogle dejlige mennesker dernede, der fik mig til, at smile. Og gjorde mig glad, med deres uselviske handlinger. Ja læs endeligt om Waldemar og ikke mindst den 92 årige krigsveteran. De oplevelser gjorde mig bare glad.

 

Arbejdet kaldte har nu jobbet i en uge. Dejligt, at komme tilbage til de unge drenge, kollegaerne, ja sku også forældrene. De har, i den grad også ladet op. Der har bare været ro på jobbet, Se det gør mig også glad. Ja se de unge har og har haft en ferie uden ballade. Ja det har været en dejlig uge. Man står op om morgenen træt men, det at glæde sig til at komme afsted. Ja rigtigt det gør mig glad.

 

Ja den sidste stykke tid, har også budt på hjemme besøg hos dejlige, skønne personer. Ja det man føler sig velkommen, Man bliver budt ind i folks liv, det de stoler på en. De åbner sig op fortæller deres historie, viser deres hjem frem. Det gør mig stolt og glad. Tak for det venner. Ja i ved selv hvem i er. Hele weekenden, Gik med at være sammen med personer, der betyder meget for mig. Og hvordan viser man egentlig den taknemmelighed. Det var så impulsivt :-P Vi sad til kl 06 både fredag og lørdag nat og snakkede fik god mad, pimpede lidt.  :eek:  :eek: Var trætheden der nix. Den kom først i går aftes  :-P Jeg er desværre ikke helt ung mere. Men tænk hvis vi ikke havde være impulsive. Så havde vi ikke nydt hinandens gode selskab. Jeg er så glad. Og tak er kun et fattigt ord.

 

Der er faktisk tre ting, jeg arbejder med både med mig selv men også med de unge selv. Det kan lyde plat men det hjælper på mig. Prøv det af hvis i føler det hele er noget misk mask, i jeres liv. Tænk på disse ting.

 

3 glade minder. (Hvad er der sket den sidste mdr der, gør dig glad)
3 mennesker som du elsker eller som elsker dig. (Tænk på 3 mennesker der den sidste mdr, har betydet meget for dig nå ja mig)
3 ting der kunne være sjovt at lave i fremtiden. (Sex sex sex  :-P Ja bliver man ikke bare glad i låget af sex)

 

Havde, jeg ikke i går været sådan en langsom torsk.  :-P  :-P Havde mine mundviger sat oppe til ørene. For så havde den sidste måned været helt fantastisk. Men alt lykkedes jo desværre ikke. Men derfor er jeg glad alligevel.

 

Dette citat. Kan desværre ikke huske hvem der har skrevet det. Men det er ord der betyder meget for mig.

 

„Da jeg var fem, fortalte min mor mig at det vigtigste i livet var at være glad. Nogle år efter kommer jeg så i skole, min lærer spørger mig så, hvad jeg egentlig gerne vil være når jeg bliver stor, jeg svare at jeg gerne vil være glad. Han siger til at mig at jeg ikke rigtig har forstået spørgsmålet, jeg fortæller ham at det bare er ham der ikke har forstået svaret og lige nu er jeg glad.“ 

 

Ja jeg, er bare glad lige nu. Det er bare sådan en skæppe skøn følelse, at have. 

 

Må i alle på Eroguide have en dejlig glad mandag. Hygge til jer alle.

 

KK

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...