Hop til indhold
Borende X

Bliver Flensborg en saga blot?

Recommended Posts

Måske behøver de germanske riddere ikke rejse så langt mere :) :)

http://ekstrabladet.dk/flash/dkkendte/article4950755.ece

Flensby ligger stadig tættere på hvor jeg bor, så det bliver ikke noget jeg kommer til at køre efter sådan liiiige ........ Men hvis de etablerer en shuttle bus fra og til lufthavnen, så kunne det være at man lige føg ind hvis der var tid mellem to flyvninger :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hornsleth vil have mandlige og kvindelige terapeuter, der også tilbyder sex - og økologiske restauranter, og fitness center. Det lyder lidt klinisk.

FKK Artemis skal nok klare konkurrencen. I Artemis er der i øvrigt også en fitnessafdeling. Men der er ingen der bruger den, jeg har altid været mutters alene der.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tjah, hvis ikke det kun bliver for de mest velhavende mandlige kunder, men også for os andre almindelige dødelige, så gerne :)

 

Hvis vi kan besøge klubben på FKK maner for 1000 kr + inklusiv en sceance af 30 standardminutter med standardydelser, måske 600 kr pr sceance lyder det som ok.

 

Men det setup kræver vel millioner, så mon ikke det bare er et mediestunt uden vægt bag :huh:

 

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Redigeret af Rejsenetvaerk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Men det setup kræver vel millioner, så mon ikke det bare er et mediestunt uden vægt bag :huh:

 

Det er det sikkert, men hvis man kigger på hans kunst, så slår han mig som en der har købt en del damer igennem tiderne... så man har vel lov at håbe.

 

Tanken om et velgørenhedsbodel er i øvrigt smuk - så kan vi alle kneppe løs med god samvittighed.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er det sikkert, men hvis man kigger på hans kunst, så slår han mig som en der har købt en del damer igennem tiderne... så man har vel lov at håbe.

 

Tanken om et velgørenhedsbodel er i øvrigt smuk - så kan vi alle kneppe løs med god samvittighed.

Jeg har kigget på nogle af hans billeder, men aldrig hans kunst.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Altså - kan det lade sig gøre i Club 18 i Istedgade, kan det vel også lade sig gøre på Amager  :)

 

Ideen med at klubben både skal være for mænd og kvinder - er jeg nok mere forbeholden overfor, medmindre han vil lave en swingerclub - men så tvivler jeg lidt på det bliver en særlig indbringende forretning for hverken de mandlige eller kvindelige terapeuter, når de mandlige besøgende står i kø for at betjene de sexhungrende kvindelige gæster gratis  ;)

 

Men OK - det ville nok være mindre kedeligt at gå i swingerclub, hvis der også kom nogle flotte mænd og kvinder, man uden at stå med hatten i hånden, kunne henvende sig til og spørge om de var interesseret i at tilbringe en stund sammen med en mod lidt mammon - især, hvis ikke alle rummene skulle være så uoplyste.

 

Evt. kunne man lave et system med armbånd, så man kunne se forskel på de proffesionelle og de almindelige gæster  :idea:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...