Krølle Bølle 1122 Skrevet 3. August, 2014 Kan man nu helt stole på de flotte udtalelser, der er kommet her. Plejer man ikke at sige moms og svigermors fødselsdag skal lægges oveni!! Jeg har personlig desværre ikke været på "gale" veje det sidste halve år grundet discit i ryggen. Men håber på revanche til oktober. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jasmin 8533 Skrevet 3. August, 2014 Kropssproget betyder overordentlig meget - og er, for mig, en vigtig udtryksform - så derfor behersker jeg mig nok lidt mere herinde, bag skærmen, end jeg ville gøre IRL... det er sjovt - der er jeg lige omvendt jeg behersker mig overhovedet ikke.... tilgengæld så er der rigtig mange af dem der har besøgt mig der overrasket har udbrudt "jeg havde forestillet mig at du var meget mere (indsæt selv et eller andet komparativ) " fordi jeg herinde - uden mit normalt meget meget rolige kropssprog -giver indtryk af at være en amazone på krigsstien mit talte sprog er - uden følgeskab af mit kropssprog - meget voldsomt.... hvor man - når man har mig face to face - nok vil få et meget mere roligt og positivt indtryk... nu er EG bare et tilfældigt internet-forum og jeg har ikke noget på spil, så jeg debatterer nøjagtig som jeg tænker og uden nogen som helst bekymring for hvad folk synes om mig... hvis de kan tage mig som jeg er - så er det herligt... og det er der mange der kan og der er mange der synes at styrken, til at gøre hvad der passer mig, er sexet... der er også mange der ikke kan kapere det og synes det er rædsomt.... men det kan jeg ikke tage mig af jeg er som jeg er jeg tror dog, at hvis man er en lille smule nysgerrig så vil de fleste der tager springet og træffer mig in person blive positivt overrasket over at se amazonen grine og hygge og sludre i et set-up hvor der ikke hele tiden er nogen der angriber fra alle sider 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Krølle Bølle 1122 Skrevet 3. August, 2014 Nikita: hvis du er en led møjkælling (jeg tvivler dog), hvordan kan man så undgå dig?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17686 Skrevet 3. August, 2014 Jeg er desværre meget mere blid og yndig herinde hos jer, end jeg er i det virkelige liv. Mine synspunkter og mit persona er sagtens densamme, men herinde kan jeg virkelig lade min søde, venlige og menneskeelskende personlighed kommer frem i lyset. Ude på byen er jeg mer nødt at spille hårdt. Ellers bliver jeg banket ned. Det jeg mener i debatterne herinde, mener jeg også derude. Jeg deltager dog ikke lige så meget i købesexsnak andre steder. Vedrørende at besøge piger bruger jeg mit rigtige navn og rigtige alder. Skulle aldrig finde på at præsentere mig som Bananas. Men den som spørger får at vide hvad jeg laver i mit job, hvor mange børn og barnebarn jeg har etc. Men kraftedeme kudos til dig Montezi!!! Det er altså dig på billedet: Jeg må indrømme at jeg funderede over hvem den coole fyr var, men at det skulle være dig selv, det troede jeg ikke. B 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 3. August, 2014 Jeg har forstået spørgsmålet. Jeg har også forstået at der ligger en hændelse bag dit spørgsmål. Mit spørgsmål er så hvad du prøver at finde ud af ved at stille spørgsmålet herind, når nu vi der spørges ikke præcist ved hvilken hændelse der har foranlediget dit spørgsmål. Men, bortset fra at man formulerer sig anderledes skriftligt og mundligt, så gør jeg ikke bevist noget for at være anderledes her eller der. Chatten er jeg meget sjældent på, og da kun i meget kort tid. De piger jeg besøger får mit rigtige navn, også eftenavn hvis de spørge, men det gør de aldrig. Kender jeg dem her fra EG, får de også mit alias. ( Så får jeg nemlig sååå meget eksta tid, og frække ydelser, bare jeg skriver en flot anmeldelse) nej pis, men sådan har jeg det bedst med at spille med helt åbne kort. Det hænger nok også sammen med den type piger jeg besøger. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Montezi 3327 Skrevet 3. August, 2014 Men kraftedeme kudos til dig Montezi!!! Det er altså dig på billedet: Jeg må indrømme at jeg funderede over hvem den coole fyr var, men at det skulle være dig selv, det troede jeg ikke. B Takker - men betyder det at du ikke forestillede dig at en idiot som jeg kunne være cool :D Nu har jeg jo heller ikke rigtig noget på spil. Alle der betyder noget i mit liv - venner og familie - ved godt jeg er en liderkarl, som knalder pro´s, dyrker swingerklubber og generelt bare er lidt glad for fisse. De kender ikke detaljerne, men intet af det ville nok overraske dem. Jeg bliver heller ikke fyret fra mit job, eller mister "troværdighed" og et par af mine kollegaer og min ene chef ved det også godt. Så hvis nogen genkender mig er det uden betydning - hvis folk ikke kan håndtere det, er de velkomne til at holde sig væk fra mig... deres sag. Jeg gider ikke skulle opretholde en facade, og jeg ville slet ikke kunne holde styr på alle løgnehistorierne og hvem der må vide hvad. Så jeg har valgt den nemmeste løsning - bare at være ærlig. Så jeg kan uden tvivl i stemmen sige at jeg er den samme her som ude i den virkelige verden... kun er Montezi ikke mit rigtige navn - men det skyldes ikke anonymitet, men at det bare altid har været mit internet-alias på alle de fora jeg har bevæget mig de seneste ca. 15 år. 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 3. August, 2014 Jeg er i virkeligheden ret stille og genert, særligt til jeg lige har set folk lidt an, det er jeg måske ikke rigtig herinde. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 3. August, 2014 Så nogen der besøger dig opfører sig anderledes hos dig, end herinde altså ? Jep knus Line Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Heine 1644 Skrevet 3. August, 2014 Overrasket over svarene - næh ikke spor Og det er ikke fordi jeg ikke under pigerne plads i debatterne - MEN - jeg kan end ikke med min bedste vilje forestille mig at det var et spørgsmål henvendt til de professionelle aktører her på sitet... Og det ville iøvrigt i den grad komme bag på mig hvis svaret fra pigerne var " næh, jeg er en gennemsnitlig sur mokke - kom og besøg mig" Og det her mener jeg i den mest positive opfattelse mulighed - det er jo knalddygtige (suk) forretningskvinder der er herinde. OG derfor Så det overrasker mig ikke ... Og det overrasker mig heller ikke at Montezi - som en af de få højprofilerede svarer at der er overenstemmelse mellem hans internet-personlighed og så IRL Men øhh... Jeg havde nok regnet med at flere end mig ville indrømme at der er mere end en grads forskel på hvem man illuderer at være her og så hvem man i virkeligheden er.... Men på den anden side - så burde det jo heller ikke overraske mig :) 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 3. August, 2014 Tror lidt jeg har en splittet personlighed, herinde/arbejde kontra ''den virkelige verden'' .... Er fræk, åben og med på lidt kinky herinde og på mit arbejde... -Men når det kommer til den ''virkelige verden'', -altså når jeg er hjemme hos mig selv så er jeg en genert pige, der ikke tør lægge op til en flot fyr eller flirte, har ikke haft sex privat i gud ved hvor langt tid, er bestemt ingen rundetrunte i min by. Ret kedelig faktisk! -Det noget andet når jeg er ''Molly'', hun kommer bare bragende ind i folks liv, griner, er fri, kysser på det første og bedste i nærheden, og er ikke bange for en afvisning. En ting har Molly og mig dog tilfælles, vi er begge søde og fuld af spas... 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aros Skrevet 3. August, 2014 (edited) Er du den samme person på pm som i trådene/ chatten ? Er du ægte hele veje også i dine besøg ved GP' er? Undren kommer jo, som i sikkert kan regne ud, ikke af ingenting herfra, så vær ærlig og læg berøringsangsten væk en stund. Mange knus Line Respekt til Montezi fordi han helt åbent viser hvem han er overfor alt og alle med ansigtsbillede og det hele. Heine har nogle gode pointer også med at nogle maler et glansbillede af sig selv, det er helt tydeligt, der er ikke de roser de ikke kan fortælle om sig selv. Sådan er virkeligheden bare ikke, heller ikke for dem. Jeg synes det er svært at afgøre om man i virkeligheden er en anden person end på et debatforum. Egentlig er det omgivelserne der er den bedste dommer på det punkt. Jeg tror alle har nemmere ved at være lidt mere personlig og lidt mere aggresiv bag en computer end i virkeligheden. Det passer på mig og jeg gætter på det passer på andre. Møder man mig, vil man opleve at mine holdninger er ens ligesom de få gange jeg har skrevet noget om mig personligt også passer. Thaipigerne er meget nysgerrige efter ens meget personlige forhold, jeg lyver ikke for dem, men jeg kan snakke udenom eller lade være med at svare. Det kommer lidt an på hvad de spørger om. Jeg ser ingen grund til at fortælle dem om mine meget personlige forhold, og mener heller ikke jeg er forpligtiget til det, selvom de er noget nysgerrige efter det. Det har også noget at gøre med at holde et lidt distanceret forhold til dem, og at de er ude efter en ægtemand og efter guld. Jeg har kun besøgt 2 piger fra Eroguide, den ene fik efter sexen at vide hvem jeg var, den fik ikke, da Eroguide ikke var det der optog vores samtale. Jeg har intet problem med at fortælle pigerne fra Eroguide hvem jeg er, hvis de ved et besøg spørger om det eller samtalen falder på det. Men jeg besøger ikke ret ofte piger fra Eroguide. Men hvem er man og jeg på Eroguide ? Det er da enormt svært at svare på. Nogle herinde vil opfatte mig negativt, andre positivt, jeg fik en pm her i eftermiddag fra en person herinde som jeg aldrig har skrevet med før, og den var fyldt med positive tilkendegivelser. Hos den person har jeg åbenbart givet et positivt indtryk. Jeg er da udmærket klar over at andre vil mene noget andet og meget mere negativt, og bestemt kun har lyst til at overdynge mig med negative tilkendegivelser. Det kommer an på øjnene der ser. Hvordan er man i virkeligheden ? Det kommer også an på øjnene der ser. Der er måske nogle der vil opfatte mig positivt og andre vil mene noget andet. Du kan se på en arbejdsplads, i en stor familie, der er nogle man synes rigtig godt og positivt om og andre mindre godt. Men spørger du en anden kan de have en anden opfattelse. Men det drejer sig vel om man tør stå ved den man er, stå ved sine holdninger og ikke spille skuespil for nogen. Ligepræcis i denne branche er der dog nok alt for mange piger og mænd der spiller skuespil og jeg er ked af, hvis Lines oplæg skal tolkes hen i retning af nogle negative oplevelser overfor nogle der ikke har været ærlige. Redigeret 3. August, 2014 af Aros Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 3. August, 2014 (edited) Er du den samme person på pm som i trådene/ chatten ? Er du ægte hele veje også i dine besøg ved GP' er? Undren kommer jo, som i sikkert kan regne ud, ikke af ingenting herfra, så vær ærlig og læg berøringsangsten væk en stund. Mange knus Line Hej Line. Nu læser jeg ikke længere ned, før jeg svarer. Så bliver jeg hverken påvirket af andres svar eller fristet til røvslikkeri. Mit udgangspunkt er: Ja! Der er kun en enkelt herinde, der kender min identitet, og i min forbindelse med vedkommende er jeg selvfølgelig helt mig selv, som jeg er det i det civile liv. Vi er ligefrem dus. Jeg er kun på med PB med yderst få. Det er under en håndfuld, og her er jeg BX. I tjatten dukker jeg op lige så sjældent som Halleys komet, og får jeg endelig forvirret mig derind, er det kun for en kort bemærkning. Jeg synes grundliggende, det er et rædsomt forum. Jeg er ægte ved GP-besøg i den udstrækning, jeg finder det betimeligt. Ved enkeltbesøg i thai-etablissementer eller almindelige glædespiger har jeg ikke fundet det rimeligt at oprulle hele min livshistorie. Her er jeg "Peter". Har der derimod været tale om mere "faste forhold", har jeg ikke haft noget imod, ja endda fundet det ønskeligt, at lægge kortene på bordet. Det har jeg det bedst med. Jf. mit indlæg om at give sig til kende. Redigeret 3. August, 2014 af Borende X Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17686 Skrevet 3. August, 2014 Takker - men betyder det at du ikke forestillede dig at en idiot som jeg kunne være cool :D Naeh .... ikke så cool Jeg tror jeg har fået et nyt forbillede at placere i den anden streng. Jeg ville gerne være som dig Montezi. Minus selvfølgelig, nogle sølle indlæg du præsterer indimellem. B ( din nye fan) 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 3. August, 2014 Er du den samme person på pm som i trådene/ chatten ? Er du ægte hele veje også i dine besøg ved GP' er? Undren kommer jo, som i sikkert kan regne ud, ikke af ingenting herfra, så vær ærlig og læg berøringsangsten væk en stund. Mange knus Line Nej for helvede slet ikke!!!! Ved besøgene svindler og bedrager jeg. Fortæller ikke sandheden om min person, mit navn, min civilstatus, min profesion kort sagt det meste er opdigtet. Denne verden holder jeg helt og aldeles skjult for omverdenen. Nogle gange vil Luderne gerne have en som ven/kæreste osv det ønsker jeg ikke. Denne verden eksisterer kun når jeg opholder mig i den, når jeg vender tilbage til den "virkelige" verden ønsker jeg ikke der trækkes nogle spor. Dog er det ved at ændre sig! venskaber kan være forbandede svære at forhindre opstå Herinde, nogle er nok så vakse de kan se jeg skifter i personlighed. I den "virkelige" verden er jeg mere bare mig, altså en personlig dog naturligvis med lidt udsving. Vil af diskretionsmæssige årsager ikke lige komme ind på, hvordan der er 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Sisse Skrevet 3. August, 2014 Hmmm. Egentlig ikke noget at jeg har tænkt så meget over. Tror jeg vil lade det være op til gæsterne at bedømme. Til gengæld har gæster her indefra ofte overrasket mig. Det være sig i højde og drøjde. På kemi fronten og i temperament. Sommetider positiv andre gange negativ. Men jeg er ret sikker på andre vil sige det samme om mig 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nikita Darling 11509 Skrevet 3. August, 2014 Til gengæld har gæster her indefra ofte overrasket mig. Det være sig i højde og drøjde. På kemi fronten og i temperament. Sommetider positiv andre gange negativ. Men jeg er ret sikker på andre vil sige det samme om mig Hehe... Ja, det kan jo ikke undgås, at man med tiden kommer til at sætte ansigt, type osv på brugere herinde, ud fra det man læser. Det gør mændene sikkert også med os, og det rammer nok også lige så ofte lige så langt fra virkeligheden, når det kommer til stykket! Selvom de dog kan se lidt mere af os, end vi kan af dem... Jeg har ikke oplevet, at nogle herindefra ligefrem skulle have to personligheder... Men jeg har tit oplevet, at det nok er nemmere at være lidt fremme i skoene og kæk herinde, men når man så står ansigt til ansigt med manden, så kommer genertheden og hæmningerne til syne. ;) 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 3. August, 2014 Hmmm. Egentlig ikke noget at jeg har tænkt så meget over. Tror jeg vil lade det være op til gæsterne at bedømme. Til gengæld har gæster her indefra ofte overrasket mig. Det være sig i højde og drøjde. På kemi fronten og i temperament. Sommetider positiv andre gange negativ. Men jeg er ret sikker på andre vil sige det samme om mig Jeg tror egentlig ikke, at du vil skuffe. Dine talenter og intellekt er åbentlyst (slikke. slikke). Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Sisse Skrevet 3. August, 2014 Tror faktisk dem jeg har gjort mig flest tanker om hvordan ser ud osv er faktisk pigerne her inde. Hvad er det for nogle finurligheder der skriver med her inde... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Louie De Palma 2317 Skrevet 3. August, 2014 Men alt i alt er jeg bare som jeg er - hvilket de mange som efterhånden har gidet at møde mig nok også vil bekræfte - af samme grund har jeg valgt bare at bekende kulør og have et billede af mig selv som avatar - jeg har alligevel ikke noget at skjule. Av for dén. Jeg var også lidt overrasket over, hvor Homer Simpson blev af. Jeg holder mig til Louie af gode grunde, som du kender. Men vi mødes jo nok på et tidspunkt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13991 Skrevet 3. August, 2014 (edited) I trådene prøver jeg at være så informativ, saglig og konkret som mulig - på PB er jeg ofte mere personlig og deler personlige ting med enkelte af brugerne og de lyserøde herinde. Chatten besøger jeg meget sjældent, da jeg synes, det for nemt bliver en sludder for en sladder - desværre synes jeg også af og til jargonen fra chatten finder vej til trådene - f.eks forkortelserne og de korte spydige sætninger kun for indforståede, som ofte resulterer i opklarende indlæg, der kunne have været undgået ved opretholdelse af almindelig netetik. Nogen gange har jeg selv lyst til at stille opklarende spørgsmål, men tænker måske at hvis vedkommende ikke gider gøre en større indsats for at blive forstået - så er vedkommendes indlæg nok heller ikke så vigtigt - og jeg bryder mig heller ikke om at fremstå, som alt for emsig og pedantisk - og et par timer efter kommer der så alligevel et opklarende spørgsmål fra en anden debattør og der startes en større diskussion - f.eks om hvordan et ord skal forkortes - hvor det fra starten havde været bedre ikke at forkorte ordet. Redigeret 3. August, 2014 af Jernsvinet 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 4. August, 2014 Spændene svar og læser både humor, alvorlighed , ærlighed ( naiv måske..,?) og godt med ironi, som jo også kan betragtes som humor hvis man har de positive briller på smil... Jeg ( har i jo nok fanget) blev nysgerrig, da jeg oftes ser pm's med skønt indhold men i trådene oplever/ læser jeg det modsatte. Feks, hvor er du et rart og positivt menneske Line og så det modsatte i en tråd... Det sker heldigvis ( ?) ikke så tit, men jeg kan da godt mærke jeg bliver lidt forvirret... Ved jo godt at i branchen her , er der meget falskhed (mest bland pigerne) men kan alligevel undre mig over at et menneske har behov for disse "dobbelt lege"... Næste spørgsmål kunne være, hvordan får vi rydde ud i alt det løgn og falskhed i branchen...? I sammenligning til mit civile job, kan jeg jo virkelig se at dette er kæmpe kontrast og egenligt sørgelig ikk da begge mine job handler om nærvær og med mennesker... Braser illusionerne / forretningen ved at begge partner var bare mere ærlige?? Er sandheden så svær/ forbudt herinde? Jeg kan ikke tillade mig at pege ud unden at kigge indad først, så vil sige, at det vigtigste for mig for at kunne være her, i jobbet, er at være så tæt på ( som det tillader uden at mit privatliv bliver udsat) mit ægte jeg ,som muligt og bliver nok lidt for , skal vi sige, trist, kvalmende over at opleve disse falske/ sleske personligheder henvende sig til mig. Føler en form for undervurdering af jeg og mit virke i jobbet... Nu får jeg høvlen og helt ok- kan tåle lugten på lokummet. Bliver sgu bare så trist og træt af alt det lort og latin der er i branchen og nu i denne uge blev det så personligt ind over her... Håbet nu, er at jeg er forstået , for endnu en pm med mine " talenter" på skrift både stave og formulering vil jeg faktisk give en f... fuck for, det er det jeg føler jeg gerne vil forståes/ høres for. Karma og ro tilbage i mig igen nu- så tak for at læse de der gør det smil. Ønsker en god dag til jer. Knus Line Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Smuk Enlig Mor Skrevet 4. August, 2014 Spændene svar og læser både humor, alvorlighed , ærlighed ( naiv måske..,?) og godt med ironi, som jo også kan betragtes som humor hvis man har de positive briller på smil... Jeg ( har i jo nok fanget) blev nysgerrig, da jeg oftes ser pm's med skønt indhold men i trådene oplever/ læser jeg det modsatte. Feks, hvor er du et rart og positivt menneske Line og så det modsatte i en tråd... Det sker heldigvis ( ?) ikke så tit, men jeg kan da godt mærke jeg bliver lidt forvirret... Ved jo godt at i branchen her , er der meget falskhed (mest bland pigerne) men kan alligevel undre mig over at et menneske har behov for disse "dobbelt lege"... Næste spørgsmål kunne være, hvordan får vi rydde ud i alt det løgn og falskhed i branchen...? I sammenligning til mit civile job, kan jeg jo virkelig se at dette er kæmpe kontrast og egenligt sørgelig ikk da begge mine job handler om nærvær og med mennesker... Braser illusionerne / forretningen ved at begge partner var bare mere ærlige?? Er sandheden så svær/ forbudt herinde? Jeg kan ikke tillade mig at pege ud unden at kigge indad først, så vil sige, at det vigtigste for mig for at kunne være her, i jobbet, er at være så tæt på ( som det tillader uden at mit privatliv bliver udsat) mit ægte jeg ,som muligt og bliver nok lidt for , skal vi sige, trist, kvalmende over at opleve disse falske/ sleske personligheder henvende sig til mig. Føler en form for undervurdering af jeg og mit virke i jobbet... Nu får jeg høvlen og helt ok- kan tåle lugten på lokummet. Bliver sgu bare så trist og træt af alt det lort og latin der er i branchen og nu i denne uge blev det så personligt ind over her... Håbet nu, er at jeg er forstået , for endnu en pm med mine " talenter" på skrift både stave og formulering vil jeg faktisk give en f... fuck for, det er det jeg føler jeg gerne vil forståes/ høres for. Karma og ro tilbage i mig igen nu- så tak for at læse de der gør det smil. Ønsker en god dag til jer. Knus Line Hmm... Det lyder bestemt ikke rart, Line. Ved ikke, om der er meget falskhed i denne branche, i forhold til andre, men måske har du ret... Jeg oplever selv bagsiden af medaljen i øjeblikket, men er omvendt også godt klar over, at jeg nok bliver betragtet som "hende den pisseirriterende nye som bare fører sig frem"... Og jalousi og misundelse er ski en reddi grim fætter... Men jeg kan håndtere det... Jeg fornemmer tydeligt, hvem jeg har tillid til - og tør stole på - herinde, og ja, det er ganske, ganske få... Jeg ved ikke, om jeg mærker rigtigt, men du virker vred og frustreret, hvilket du har gjort den seneste uges tid, og det bekymrer mig faktisk.. Men omvendt har jeg bevidst ikke taget kontakt til dig, da du i går, frabad dig den slags, fra folk du ikke kender... Er det rent faktisk falskheden herinde der piner dig eller er det os (nye) piger, der betragter glædespigetjansen helt anderledes end du, og har andre perspektiver og måske bevægegrunde..? Jeg spørger for at blive klogere, for jeg ved, at du ved, at jeg rigtig godt kan lide mennesket, "Line", da jeg kan drage store paralleller mellem vor respektive værdier... Og nej, sandheden er ikke forbudt - i hvert fald ikke i mit univers. Jeg kan godt rumme den... Men vores sandhed er jo ikke nødvendigvis den hele sandhed... Det afhænger jo af øjnene der ser... Sååå kom på banen..! Ud med det - og fortæl, konkret, hvad der gør dig trist? Krammer fra SEM PS. min PM er også åben, hvis det er.. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jasmin 8533 Skrevet 4. August, 2014 Braser illusionerne / forretningen ved at begge partner var bare mere ærlige?? Er sandheden så svær/ forbudt herinde? svaret må nok være ja... sandheden er svær fordi "kærlighed" er en unik størrelse.... og uanset hvordan vi vender og drejer den - så er sex en del af et romatiseret ideal af kærlighed når der er piger der ærligt stiller sig op og siger "jeg kan lide det jeg laver og er glad for det" - så clasher det så brutalt med den "ægte rene kærlighed" fordi - den kan ikke og må ikke besudles af penge derfor kan piger notorisk ikke være lykkelige for det de laver... det de laver kan notorisk ikke være ægte.. - altså må pigerne være fulde af løgn som udgangspunkt det er op af bakke og en kamp du/vi ikke kan vinde.... for vi vil altid blive overtrumfet af det kor der synger at vi sælger en illusion om "kærlighed" hvis mændene var ærlige og sagde vedr. GFE : "vi søger et substitut for den kærlighed vi drømmer om".... og kvinderne sagde "vi nyder at give et alternativ til den kærlighed mændene leder efter" og vedr rendyrket sex "jeg har brug for at få lettet trykket og måske give en dejlig varm kvinde samme service" og pigerne sagde "jeg er vild med god sex med eller uden orgasme til mig" så havde alle parter meldt rent ud og alle vidste hvad det drejede sig om men fordi vi er definitorisk fulde af løgn - så bliver der sået tvivl om "jeg er vild med" og "jeg nyder" delen.... og indtil at mændene begynder at tro på den del - så kan vi ikke udrydde falskheden og indtil at branchen udelukkende er befolket af piger der gør det af "de rigtige grunde" - så vil mændene desværre have ret i at nogen - ikke alle - men nogen... er fulde af løgn 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Flash 33 Skrevet 4. August, 2014 Er du den samme person på pm som i trådene/ chatten ? Er du ægte hele veje også i dine besøg ved GP' er? Undren kommer jo, som i sikkert kan regne ud, ikke af ingenting herfra, så vær ærlig og læg berøringsangsten væk en stund. Mange knus Line Borset fra navnet er jeg den samme person alle vegne, om det så er i trådet, chatten eller hos GP'en Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 4. August, 2014 Hey SME. Først og vigtigst, NEJ jeg har bestemt ikke ondt i måsen over hverken dit eller andres koncepter / forretninger. Tværtimod har jeg altid haft den holdning at der er nok til os alle og noget for alle. Om jeg har en mening om vores alle sammens forskellige måde at drive vores forretninger på , så klart JA. Jeg kigger, lytter og danner da ( ligesom mange andre vel også) også mine billeder og konklusioner af det hele- nysgerrighed er nok nærmere ordene... Igen, bekymring er ikke noget jeg bryder mig om ( ved det er menneskeligt og omsorgsfulde ment, kender det selv smil) jeg vil på ingen måde være i offer rollen eller andre båse. Jeg mener godt jeg kan udtrykke mine følelser, uden at skulle over analyseres eller på andre måder læses som ustabil/ i kulkælderen osv... Jeg er 40 år og ( ikke personligt dette her) kan ganske udemærket håndtere mine følelser og liv selv smil. Hvis jeg en dag ikke kan så køber jeg mig til en psykolog med det samme... Er dog også så meget menneske, at jeg bliver ( 99 procent af gangene) glad for omsorgen, men igen jeg bruger mine veninder, familie, kæreste til dette og ikke fremmede mennesker... Privatlivet og jobbet er her groft adskilt der hvor jeg mener det skal være ... Smil. Tankerne , forvirringen, frustrationen ( altså jeg sover om natten trods alt ) om du vil, at jeg nok ligesom du tænker/ reflektere , undrede mig for meget... Jeg kan virkelig ikke begribe hvad mennesker får ud af at være falske, uærlige og mest af alt udøve det og tro så meget på det selv... Ja jeg får sgu kvalme, men igen det er håndterbart... Kære SME , du er mor med stort M og jeg læser dig fint smil. Tak for dit indlæg og skøn dag til dig. Kh Line Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg