Jasmin 8533 Skrevet 3. August, 2014 (edited) jeg er kommet i lidt af et dilemma... de fleste ved jo hvad det er for noget sex jeg er vild med... fysisk, svedende lækker hot sex hvor begge parter synker sammen og laver store våde kropsformede pletter bagefter.... og hvor man tanker... har jeg overhovedet fysisk kræfter til en tur til *gg* eller skal vi redde verdenssituationen i stedet... det er jo super.... men... på min vagt i fredags opdagede jeg så lidt bagsiden ved min annonce... ej det lyder forkert - men jeg aner ikke hvordan jeg skal skrive det så bær lige over med mig.... jeg har nemlig brug for lidt input til hvordan dælen jeg formulerer en "undtagelse" uden at det bliver taget forkert og jeg bliver udråbt til menneskehader... forhistorien er: en rigtig sød fyr... beleven, venlig, høflig og umådelig sød har skrevet til mig og spurgt om han må besøge mig - siger han er nybegynder... jeg siger naturligvis ja da jeg generelt intet har imod de helt uerfarne :) :) og han skriver så om det gør noget at han er lidt overvægtig. jeg kigger i spejlet på mine 177 cm og 74 kg og tænker - lidt overvægtig... ... ja ja - det kan man da også kalde mig så kom du bare problemet var så, at da han kom, så var han omkring 175 høj og har vel vejet omkring 140-150 kg... vil jeg tro... sådan ca... nu var jeg på den - jeg havde selv inviteret ham... og han var jo skidesød og venlig og havde glædet sig meget.... og var så nervøs at han rystede som et espeløv... så jeg tænkte - fair nok... jeg prøver at give ham en god oplevelse. Det må jeg da kunne klare. Jeg holder til på 3. sal og han havde ikke opdaget at der var elevator, så han havde taget trappen.... så i bad først da sveden haglede af ham... Badet hjalp ikke alverden... og da han får kravlet op i sengen (den er meget høj så det kneb lidt) begynder jeg at frygte hvordan det her skal løbe af stablen... Et godt sted at begynde er jo det franske - så jeg giver det et forsøg alt imens min hjerne kværner som en sindssyg for at komme på en ide til hvordan sex overhovedet skal kunne lade sig gøre... ridning er udelukket for jeg kan ganske enkelt ikke gå i split og efterhånden som det franske gør sin virkning, så konstaterer jeg at doggy også er udelukket - det er ikke sex at max glans (hvis så meget) kommer inden for... Jeg gør mit bedste... virkelig... og da jeg lægger mig på de håndklæder jeg forudseende nok har lagt på sengen mens han var i bad - så er de gennemblødte... og vi har ikke dyrket sex endnu... jeg guider til en missionær... og omkring 45 sekunder inde sejler det... dvs - jeg gør ikke ... og bevægelserne er så bittesmå at ingen parter fysisk kan få noget ud af det... det en fysiologisk umulighed.. jeg stopper legen efter et par minutter og får ham lagt ned igen og det hele afslutter med svensk... og et bad mere..... 2 lange bade... 5 store håndklæder gennemblødte ingen god sex og mig selv i dårligt humør bagefter med en følelse af professionel inkompetence det skal bare ikke ske igen.... men hvordan fanden forhindrer jeg det.... hvad skal jeg skrive for at lige præcis denne målgruppe ikke forsøger sig hos mig.. Hvis det sker igen at en fyr som ham står på mit dørtrin - så sender jeg ham hjem igen... det er sikkert... MEN!!! De her mennesker er søde... umådeligt søde... og har følelserne uden på tøjet i højere grad end alle os andre "normalvægtige".... det sidste jeg har lyst til at give dem er et nederlag mere... det vil gøre mig så ondt at se skuffelsen i deres øjne at jeg slet ikke kan bære det.. Så hvad fanden skal jeg skrive i min annonce ?? Jeg har haft besøg af mange "småbuttede" fyre der har været muskelbundter eller atleter i deres ungdom men som nu har en lille vaskebalje hvor vaskebrædtet var engang... det er jo slet ikke dem jeg snakker om.... og jeg snakker heller ikke om de der småbuttede 20-årige der bare har lidt hvalpefedt tilbage inden de skal til at være voksne.... jeg har intet imod de småbuttede...det kan være mega charming!!! :D :D det er regulær overvægt jeg snakker om... der hvor der er store folder på ryggen, hvor der er kommet bryster, hvor maven hænger ned over pikken og hvor fingrene skiller sig ad fordi de 2 inderste led er pustet helt op... der er jo massiv forskel på buttet og fed... men folks selvopfattelse den er skidesvær... for hvis jeg skriver noget risikerer jeg at nogen der bare er buttede hopper fra fordi de selv synes de er fede... og skriver jeg ikke noget - så risikerer jeg at såre en stærkt overvægtig når jeg sender ham hjem uden videre næste gang... er der nogen der har nogen gode input til hvad jeg skal skrive så jeg ikke frasorterer alle dem jeg absolut selv synes er dejlige men samtidig sørger for at sende et signal om at jeg ikke er den rette at besøge hvis man har et BMI over 30 der ikke skyldes massiv bodybuilding for honestly - jeg er lidt på bar bund ... jeg snakker om de fyre der reelt ikke kan se deres pik.. der har fået man-boobs af overvægten og som kampsveder fordi de skal op til 3 sal... Redigeret 3. August, 2014 af Jasmin 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
warmgun 4162 Skrevet 3. August, 2014 "Hvis alt andet svigter, så prøv med sandheden" - skriv at du ikke er i stand til at servicere stærkt overvægtige, og gør det klart, at det ikke drejer sig om let til moderat overvægtige. Jeg ved godt, at det er lettere for mig at skrive det her, end det er for dig at formulere det i din annonce. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Smuk Enlig Mor Skrevet 3. August, 2014 Måske du kunne skrive, at du ikke modtager mænd med et BMI over 29... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jasmin 8533 Skrevet 3. August, 2014 Måske du kunne skrive, at du ikke modtager mænd med et BMI over 29... de fleste bodybuildere har jo et bmi omkring 30-33 - og dem modtager jeg meget gerne så den går jo ikke og ja - det ok at prøve med sandheden... men hvad der er sandheden for en er jo ikke sandheden for en anden..... deri består problemet jo ... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
hh_hansen 46 Skrevet 3. August, 2014 jeg er kommet i lidt af et dilemma... de fleste ved jo hvad det er for noget sex jeg er vild med... fysisk, svedende lækker hot sex hvor begge parter synker sammen og laver store våde kropsformede pletter bagefter.... og hvor man tanker... har jeg overhovedet fysisk kræfter til en tur til *gg* eller skal vi redde verdenssituationen i stedet... det er jo super.... men... på min vagt i fredags opdagede jeg så lidt bagsiden ved min annonce... ej det lyder forkert - men jeg aner ikke hvordan jeg skal skrive det så bær lige over med mig.... jeg har nemlig brug for lidt input til hvordan dælen jeg formulerer en "undtagelse" uden at det bliver taget forkert og jeg bliver udråbt til menneskehader... forhistorien er: en rigtig sød fyr... beleven, venlig, høflig og umådelig sød har skrevet til mig og spurgt om han må besøge mig - siger han er nybegynder... jeg siger naturligvis ja da jeg generelt intet har imod de helt uerfarne :) :) og han skriver så om det gør noget at han er lidt overvægtig. jeg kigger i spejlet på mine 177 cm og 74 kg og tænker - lidt overvægtig... ... ja ja - det kan man da også kalde mig så kom du bare problemet var så, at da han kom, så var han omkring 175 høj og har vel vejet omkring 140-150 kg... vil jeg tro... sådan ca... nu var jeg på den - jeg havde selv inviteret ham... og han var jo skidesød og venlig og havde glædet sig meget.... og var så nervøs at han rystede som et espeløv... så jeg tænkte - fair nok... jeg prøver at give ham en god oplevelse. Det må jeg da kunne klare. Jeg holder til på 3. sal og han havde ikke opdaget at der var elevator, så han havde taget trappen.... så i bad først da sveden haglede af ham... Badet hjalp ikke alverden... og da han får kravlet op i sengen (den er meget høj så det kneb lidt) begynder jeg at frygte hvordan det her skal løbe af stablen... Et godt sted at begynde er jo det franske - så jeg giver det et forsøg alt imens min hjerne kværner som en sindssyg for at komme på en ide til hvordan sex overhovedet skal kunne lade sig gøre... ridning er udelukket for jeg kan ganske enkelt ikke gå i split og efterhånden som det franske gør sin virkning, så konstaterer jeg at doggy også er udelukket - det er ikke sex at max glans (hvis så meget) kommer inden for... Jeg gør mit bedste... virkelig... og da jeg lægger mig på de håndklæder jeg forudseende nok har lagt på sengen mens han var i bad - så er de gennemblødte... og vi har ikke dyrket sex endnu... jeg guider til en missionær... og omkring 45 sekunder inde sejler det... dvs - jeg gør ikke ... og bevægelserne er så bittesmå at ingen parter fysisk kan få noget ud af det... det en fysiologisk umulighed.. jeg stopper legen efter et par minutter og får ham lagt ned igen og det hele afslutter med svensk... og et bad mere..... 2 lange bade... 5 store håndklæder gennemblødte ingen god sex og mig selv i dårligt humør bagefter med en følelse af professionel inkompetence det skal bare ikke ske igen.... men hvordan fanden forhindrer jeg det.... hvad skal jeg skrive for at lige præcis denne målgruppe ikke forsøger sig hos mig.. Hvis det sker igen at en fyr som ham står på mit dørtrin - så sender jeg ham hjem igen... det er sikkert... MEN!!! De her mennesker er søde... umådeligt søde... og har følelserne uden på tøjet i højere grad end alle os andre "normalvægtige".... det sidste jeg har lyst til at give dem er et nederlag mere... det vil gøre mig så ondt at se skuffelsen i deres øjne at jeg slet ikke kan bære det.. Så hvad fanden skal jeg skrive i min annonce ?? Jeg har haft besøg af mange "småbuttede" fyre der har været muskelbundter eller atleter i deres ungdom men som nu har en lille vaskebalje hvor vaskebrædtet var engang... det er jo slet ikke dem jeg snakker om.... og jeg snakker heller ikke om de der småbuttede 20-årige der bare har lidt hvalpefedt tilbage inden de skal til at være voksne.... jeg har intet imod de småbuttede...det kan være mega charming!!! :D :D det er regulær overvægt jeg snakker om... der hvor der er store folder på ryggen, hvor der er kommet bryster, hvor maven hænger ned over pikken og hvor fingrene skiller sig ad fordi de 2 inderste led er pustet helt op... der er jo massiv forskel på buttet og fed... men folks selvopfattelse den er skidesvær... for hvis jeg skriver noget risikerer jeg at nogen der bare er buttede hopper fra fordi de selv synes de er fede... og skriver jeg ikke noget - så risikerer jeg at såre en stærkt overvægtig når jeg sender ham hjem uden videre næste gang... er der nogen der har nogen gode input til hvad jeg skal skrive så jeg ikke frasorterer alle dem jeg absolut selv synes er dejlige men samtidig sørger for at sende et signal om at jeg ikke er den rette at besøge hvis man har et BMI over 30 der ikke skyldes massiv bodybuilding for honestly - jeg er lidt på bar bund ... jeg snakker om de fyre der reelt ikke kan se deres pik.. der har fået man-boobs af overvægten og som kampsveder fordi de skal op til 3 sal... Håber da ikke at han læser med her......for så har han da fået et nederlag der vil noget 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Butch 5198 Skrevet 3. August, 2014 Så hvad fanden skal jeg skrive i min annonce ?? Du skal skrive lige nøjagtig det du skriver her jeg har intet imod de småbuttede...det kan være mega charming!!! :D :D det er regulær overvægt jeg snakker om... der hvor der er store folder på ryggen, hvor der er kommet bryster, hvor maven hænger ned over pikken og hvor fingrene skiller sig ad fordi de 2 inderste led er pustet helt op..... Du kalder en spade for en spade når du skriver herinde, og det skal du selvfølgelig også gøre når du skriver din annonce. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Moriarty 121 Skrevet 3. August, 2014 Jeg har set andre piger som har skrevet at "Jeg har desværre indset at jeg ikke kan modtage svært overvægtige" Jeg synes egentlig det er en ok besked at skrive, det er skrevet klart, men ikke uhøfligt på nogen måde. 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jasmin 8533 Skrevet 3. August, 2014 Jeg har set andre piger som har skrevet at "Jeg har desværre indset at jeg ikke kan modtage svært overvægtige" Jeg synes egentlig det er en ok besked at skrive, det er skrevet klart, men ikke uhøfligt på nogen måde. den er faktisk rigtig god.... den ryger på listen over muligheder 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Smuk Enlig Mor Skrevet 3. August, 2014 (edited) den er faktisk rigtig god.... den ryger på listen over muligheder ... Men ham du fortæller om, betragtede jo ikke sig selv som værende svært overvægtig..? Han synes selv at han var buttet, så på den måde sorterer du jo ikke den "kundegruppe" fra... Redigeret 3. August, 2014 af Smuk Enlig Mor 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jasmin 8533 Skrevet 3. August, 2014 ... Men ham du fortæller om, betragtede jo ikke sig selv som værende svært overvægtig..? Han synes selv at han var buttet, så på den måde sorterer du jo ikke den "kundegruppe" fra... nej det er lige præcis det... folk selvopfattelse er meget vanskelig at handskes med.. hvad der er sandheden for den ene...... ect.. jeg er pænt meget på den på det her felt... måske bucht har ret i at jeg bare skal skrive copy paste det jeg skrev i første indlæg og håbe at folk har en rimelig selverkendelse Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 3. August, 2014 ... Men ham du fortæller om, betragtede jo ikke sig selv som værende svært overvægtig..? Han synes selv at han var buttet, så på den måde sorterer du jo ikke den "kundegruppe" fra... Han ved godt at han er svært overvægtig, når han går en tur er der ikke mange som kropsmæssigt ligner ham. Men der kan være mange grunde til at han underdriver. Han synes vel ikke selv at det er skide sjovt at være så stor. At han skriver "lidt overvægtig kan måske være en ubevidst underdrivende undskyldning for hans vægt´? ( eller ?, jeg ved det ikke... ) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 3. August, 2014 det skal bare ikke ske igen.... men hvordan fanden forhindrer jeg det.... hvad skal jeg skrive for at lige præcis denne målgruppe ikke forsøger sig hos mig.. Tjah, nu har jeg ikke læst resten af strengen med utvivlsomt andre gode råd. Men kunne du ikke formulere det på den måde: "Jeg har en forventning om, at der er et rimeligt forhold imellem din højde og din vægt". Den kan da ikke være fornærmende. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Peterpedal 164 Skrevet 3. August, 2014 Eller direkte skrive at du ikke ønsker besøg af folk over 110kg da din seng desværre ikke er bygget på b og w og derfor ikke kan holde til den store vægt. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jasmin 8533 Skrevet 3. August, 2014 Tjah, nu har jeg ikke læst resten af strengen med utvivlsomt andre gode råd. Men kunne du ikke formulere det på den måde: "Jeg har en forventning om, at der er et rimeligt forhold imellem din højde og din vægt". Den kan da ikke være fornærmende. nej - men hvis det rimelige forhold ikke er defineret - så hjælper det jo ikke stort.... så ramler vi ind i selvopfattelsen igen.... hvad er et rimeligt forhold.... en konkurrencespiser og en anorektiker vil jo være i hver sin ende af hvad der er rimeligt... og begge påstå at de har ret... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jasmin 8533 Skrevet 3. August, 2014 Eller direkte skrive at du ikke ønsker besøg af folk over 110kg da din seng desværre ikke er bygget på b og w og derfor ikke kan holde til den store vægt. hahahaha - det vil være lodret løgn.... den kunne faktisk lige præcist være bygget på et skibsværft den seng jeg bruger er selvbygget og kan holde til de første 500 kg uden problemer... tror man kunne springe en atombombe i lokalet og det eneste der stadig ville stå der - det er sengen 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lange 1734 Skrevet 3. August, 2014 Eller direkte skrive at du ikke ønsker besøg af folk over 110kg da din seng desværre ikke er bygget på b og w og derfor ikke kan holde til den store vægt. Lyder som en dårlig ide. Jeg er selv omkring 103 kg, men også 205 cm høj (BMI på under 25). Hvis jeg læser det du skriver der går jeg et andet sted hen. Jeg synes du skal skrive at du ikke modtager svært overvægtige mænd, Jasmin. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Sisse Skrevet 3. August, 2014 Jeg syntes egentlig det er meget nemt. Jeg modtager ikke besøg fra svært overvægtig mænd... Så er den ikke længere. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 3. August, 2014 Det er min opfattelse af de fleste der er svært overvægtige godt ved det. Derfor spurgte han også om du modtog butte mænd. At han så betegnede sig selv som småbuttet er bare en talemåde, så det ikke gør så ondt at sige det. Defor tror jeg også at sætningen: " Jeg kan desværre ikke modtage svært overvægtige, af praktiske og estetiske grunde" vil løse problemet. Du kan jo tilføle at de erotisk buttede er yderst velkomne :) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
an2n 50865 Skrevet 3. August, 2014 ... Men ham du fortæller om, betragtede jo ikke sig selv som værende svært overvægtig..? Han synes selv at han var buttet, så på den måde sorterer du jo ikke den "kundegruppe" fra... Den svider BMI =29,etellerandet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Smuk Enlig Mor Skrevet 3. August, 2014 Den svider BMI =29,etellerandet Men er du ikke også bodybuilder..? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
an2n 50865 Skrevet 3. August, 2014 Men er du ikke også bodybuilder..? Prøver i alt fald at opbygge en krop Med skiftende held Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
an2n 50865 Skrevet 3. August, 2014 UNDSKYLD AFSPORINGEN Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
warmgun 4162 Skrevet 3. August, 2014 Prøver i alt fald at opbygge en krop Med skiftende held Tuborg udvider her? Undskyld, men kunne ikke dy mig! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
i dont care 49 Skrevet 3. August, 2014 Det er det der er problemet i dagens Danmark. Berøringsangst. Hvis folk turde sige sandheden, så ville tingene være meget nemmere. Sig fra. Du er for fed. Uhygiejnisk. Folk har travlt med at skyde skylden på andre. Samfundets skyld osv. Tag ansvar for eget liv og krop. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ThorsHammer 519 Skrevet 3. August, 2014 (edited) Et godt sted at begynde er jo det franske - så jeg giver det et forsøg alt imens min hjerne kværner som en sindssyg for at komme på en ide til hvordan sex overhovedet skal kunne lade sig gøre... ridning er udelukket for jeg kan ganske enkelt ikke gå i split og efterhånden som det franske gør sin virkning, så konstaterer jeg at doggy også er udelukket - det er ikke sex at max glans (hvis så meget) kommer inden for... jeg stopper legen efter et par minutter og får ham lagt ned igen og det hele afslutter med svensk....Så hvad fanden skal jeg skrive i min annonce ?? ...det er regulær overvægt jeg snakker om... der hvor fingrene skiller sig ad fordi de 2 inderste led er pustet helt op... Jamen, jeg ser for mit indre blik en 2-trins raket: 1. Som andre også har foreslået skrive i annoncen, at du "desværre ikke kan tilbyde samleje til svært overvægtige herrer" Undlad specifikation af BMI-tal, så bodybuilderne ikke bliver skræmt væk. 2. Måtte der så på trods heraf efter forudgående meningsfuld kommunikation en dag foran din hoveddør stå en 150 kilos bamse, så smiler du bare venligt og siger, at han er velkommen, hvis han kan nøjes med svensk, fransk og spansk(!) idet samleje må udelukkes pga. din skrøbelige krop. Fordelen ved 2. trin i raketten er, at du skriver dig ind i Sankt Peders rosa lommebog for at have gjort dagens gode gerning samt have gjort en indsats for ikke at såre den pågældende kunde alt for meget. Desuden lader du en lem stå åben for, at han kan gå igen på en pæn måde, når nu samleje har vist sig udelukket. På den måde bevarer begge parter skindet på næsen. Hvis du ellers har oliespansk uden gummi på menuen, så er det jo netop det helt ideelle "værktøj" til en sådan overvægtig fyr, idet man må gå ud fra, du bl.a. er blevet udvalgt af ham pga. dine F-skåle. Ved at sætte dig med front mod ham på hans ben/knæ og massere dilleren med olieindsmurte bryster, som han har fuldt udsyn til, mens han ligger på ryggen, skal resultatet nok blive godt uden at tage en menneskealder... Husk rigelig olie! Selvfølgelig er min 2-trins raket en dårlig løsning, hvis man føler decideret væmmelse over en svært overvægtig mands krop. Men føles det knap så slemt, er det måske til at leve med, hvis manden ellers som i det her tilfælde er beleven, venlig, genert etc. De voldsomt overvægtige vil næppe være de hyppigste gæster hos en GP, med mindre altså nogen af dem bliver stamkunder af ren begejstring.. "....det er regulær overvægt jeg snakker om... der hvor fingrene skiller sig ad fordi de 2 inderste led er pustet helt op... " En skarp iagttagelse, som jeg tror de færreste mænd ville have bemærket i samme situation(!).. Lidt lige som når man har været til fest med konen, og hun så dagen efter kan huske alle de andre kvinders kjoler og frisurer, hvem der bar briller og hvem der gik med hvilke slags sko... Redigeret 3. August, 2014 af ThorsHammer 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg