Hop til indhold
Tip toe

Hvad er der galt med glidecreme....?

Recommended Posts

Gæst

Well.... du kendte jo nok lidt svaret på forhånd da du spurgte Tip Toe.. det handler nemlig lige præcis om vores ego... I mine grønne dage, da jeg endnu ikke havde prøvet sex i "den virkelige verden" og kun kendte til sex med prostituerede blev jeg da også glad og stolt når hun blev naturligt våd og skuffet når pigerne smurte glidecreme på... at jeg så senere fandt ud af at de alle brugte glidecreme men de "naturligt våde" havde blot sørget for at smøre lidt på inden hun gik ind til mig er så en anden sag. Vi vil jo gerne narres til at tro at pigen tænder lidt på os selvom det er betalingssex :)

I dag er jeg blevet klogere :D .... jeg tænker ikke så meget over glidecreme længere og fint for mig at det foregår helt åbenlyst.. det kan snildt gøres med mit ego intakt :D. Jeg er dog stadig enig med flertallet om at påføringen kan ske mere eller mindre elegant og selvom jeg ikke tænder af på de mindre elegante måder tænder jeg vildt på de frække måder at gøre det på :-P .

Bottom line er at glidecreme bliver brugt af 95 af pigerne, beklager Runaldo, og med god grund.. der er ikke rigtigt nogen af os der synes det er sjovt når kondomet springer undervejs vel ;).

Det var så købeverdenen.. jeg har en enkelt gang oplevet at en pige jeg var sammen med i "den virkelige verden" brugte glidecreme.. det var rimeligt meget turn off.

Del dette indlæg

Link til indlæg

I den virkelige verden synes jeg så også intim gel kan bruges til sjov og leg, hvor manden måske smører hende ind, men så skal det også være god kvalitet. Ikke det drøje tapetklister fra røverkøb.

Man kan få en meget olie-agtig intim gel som ikke tørrer ud lige med det samme, eller alternativt kan man også bruge mandelolie til at smøre hendes helligdom. ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg kom engang sammen med en pige, hvor jeg ofte blev så liderlig, at jeg selv blev våd på spidsen - det har jeg desværre ikke oplevet før eller siden. Det hedder vist noget specielt, men jeg kan ikke huske det.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg kom engang sammen med en pige, hvor jeg ofte blev så liderlig, at jeg selv blev våd på spidsen - det har jeg desværre ikke oplevet før eller siden. Det hedder vist noget specielt, men jeg kan ikke huske det.

Kalder man det ikke Sehnsuchtstropfen (længelsdråber) på tysk. Øv, det er sgu en skam. Jeg har haft samme faste partner i flere år, og pikkemanden græder sgu næsten hver gang. Det tænder hende, og så bliver jeg mere tændt osv.. Men med de få, som jeg har betalt for sex, så er det kun sket med en enkelt.

Men hvad er der galt med glidecreme? Alt - det er som at stikke pikkemanden ned i en spand sjappet mudder, og jeg kan hverken mærke op eller ned, når jeg udsættes for det snask.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nu behøver man jo ikke bruge en halv tube, en lille klar på fingeren er oftest rigeligt ;)

Bonobo, mht glidecreme i privatlivet; skeden kan være mere eller mindre tør bl.a. alt efter hvor i cyklus pigen befinder sig, det behøver ikke at have noget med din formåen eller manglende lyst hos pigen at gøre. Hellere smøre lidt, end det gør ondt på pigen, for så mister man da først lysten ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Delphi

Der er da intet som helst galt med glidecreme. Prøv f.eks at komme det på et halvt stykke rugbrød, læg 3 skiver håndskåret rullepølse på, sammen med rigeligt med sky (gerne den med champignon) og naturligvis rå løg... :cool:  :P

Nej, det er måske ikke helt så appetitligt, men som Liv ganske rigtigt skriver, så hellere en lille klat fremfor at det gør ondt på pigen! :P

Glidecreme er i mange hjem og på mange klinikker en ganske uundværlig ingrediens. :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Min første kæreste havde meget svært ved at blive våd, da vi begyndte at bruge glidecreme blev sexen meget bedre.

Vi brugte vaseline, det lærte mig at olieholdige produkter og kondomer ikke går sammen vi havde flere kondomer der revnede uforklarligt.

Dette gælder også vegetabilske olier.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Det sker stort set hver gang for mig, at "langemanden", græder lidt af velvære, oftest næsten allerede før jeg får lagt mig på briksen :-P, ikke meget, blot en lille bitte dråbe, (heraf mit Nick ;) )

Og hvis jeg tilmed giver oralt til pigen, når vi når der til, ja så savler den direkte :grin:  

Redigeret af dråben

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er præsperm. :)

Det er i øvrigt synderen for graviditeter med den efterfølgende chokerede bemærkning... "Jamen jeg kom ikke oppe i hende??!!" :D

Men den græder da aldrig... Den savler nemlig lige præcis! :D

Nogle mænd "savler" altid, når de bliver seksuelt ophidset, og nogle gør det en gang imellem. Jeg skal så ikke kunne sige, om det er graden af ophidselsen, der afgør forekomsten af "savleriet". ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Navnet er præsperm. :) Ligeså meget som jeg hader smagen og lugten af sperm, ligeså vild er jeg med smagen af præsperm. Mums! :P

Jeg har aldrig oplevet at jeg ikke blev våd nok af forspillet, selv hvis manden ikke er så erfaren skal der ikke ret meget guidning til for at det lykkes. Men ved marathonsex eller efter jeg er kommet kan det godt blive nødvendigt med glidecreme. :)

Nå, der kom Nikita mig i forkøbet. :)

Redigeret af Miza

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg fik det måske ikke forklaret rigtigt - jeg mener ikke den dråbe, der kommer ud af urinrøret - nej det var hele pikhovedet/glansen, der nærmest fugtede.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg fik det måske ikke forklaret rigtigt - jeg mener ikke den dråbe, der kommer ud af urinrøret - nej det var hele pikhovedet/glansen, der nærmest fugtede.

Du mener det trænger ud af huden? Så er det vel sved, hehe

Præsperm kan sagtens være mere end bare en dråbe. Meget mere! :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Du mener det trænger ud af huden? Så er det vel sved, hehe

Nej, det var ikke sved - det var virkelig glidecremagtigt.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Præsperm kommer jo ud af urinrøret. Så hvis jernsvinet "sveder" glidecreme ud igennem glans er han vidst et nyt biologisk fænomen! :D

Whahaha :D

Ja, og hvis det så kunne ske hver gang, at Stålbassen transpirerer "glidecreme" ud igennem glansen, og hvis han sågar kunne få det uden på kondomet, så ville der aldrig være risiko for skår i egoet!

Smart! :D

Del dette indlæg

Link til indlæg

=præsperm! :D

Nej, det var bestemt ikke præsperm, som kommer ud af urinrøret - det var hele glansen/pikhovedet, der af sig selv var dækket af noget smøremiddel.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nej, det var bestemt ikke præsperm, som kommer ud af urinrøret - det var hele glansen/pikhovedet, der af sig selv var dækket af noget smøremiddel.

Okay, så var det ikke præsperm. For det fordeler sig jo ikke over hele hovedet, men stivner og bliver kun lige i midten. :P

Men hvad ved jeg også om dillermænd?! :D

(Ps: skulle du alligevel få Googlet dig til et helt andet fænomen, jeg ikke har hørt om, så er jeg da meget videbegærlig! :) )

Del dette indlæg

Link til indlæg

Måske kan du indsamle det med mellemrum og sælge det som glidecreme :D :D

Del dette indlæg

Link til indlæg

En ting fatter jeg dog ikke: Klicheen med mænd som bruger en lubrikant når de snupper sig en spiller. Seriøst, er det ikke bare en myte? Det er især benyttet i amerikanske teenkomedier, på lige fod med gokkesokken, men personligt er der ingen lube i hånden når der er dømt solosex. :D og heller ingen sok.

Del dette indlæg

Link til indlæg

@ Tip toe: Jeg gætter på at det har noget at gøre med at næsten alle amerikanske mænd er omskåret. Har set flere amerikanske komedier hvor kvinder går helt i baglås ved mødet med en mand, der ikke har fået indgrebet. Uden forhuden kan smørelse måske gøre en forskel, også solo?

Del dette indlæg

Link til indlæg

En ting fatter jeg dog ikke: Klicheen med mænd som bruger en lubrikant når de snupper sig en spiller. Seriøst, er det ikke bare en myte? Det er især benyttet i amerikanske teenkomedier, på lige fod med gokkesokken, men personligt er der ingen lube i hånden når der er dømt solosex. :D og heller ingen sok.

Personligt har jeg aldrig brugt glidecreme - kun spyt, da det giver næsten samme fornemmelse som en ægte fugtig fisse.

Gokkesok, har jeg sjældent brugt, men har man ikke lige en køkkenrulle, serviet eller andet  :roll:

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg

Link til indlæg

@ Tip toe: Jeg gætter på at det har noget at gøre med at næsten alle amerikanske mænd er omskåret. Har set flere amerikanske komedier hvor kvinder går helt i baglås ved mødet med en mand, der ikke har fået indgrebet. Uden forhuden kan smørelse måske gøre en forskel, også solo?

Nåååå ja. Det givet faktisk lidt mening. Synes jeg læste en gang at over 60% af amerikanske mænd er blevet omskåret fra fødslen (underordnet religion) hvilket på alle måder er fuldstændig grotesk. De gør det udelukkende af hygiejnemæssige årsager, men fratager faktisk meget af mandens følelse, fordi forhuden så ikke beskytter pikhovedet.

Og uden forhud er hudens fleksibilitet væk, så lidt lubrikant kan være nødvendigt i en spiller. De er dumme "over there". :-/

Redigeret af Tip toe

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...