Guest norisk Skrevet 2. August, 2014 Sydkoreanske forskere har fundet en måde hvormed en kvinde kan afgøre om manden har en kort el lang penis.Stræk højre hånds fingre ud,hvis ringfinger og pegefinger er lige lange har manden formentlig en lang penis,vi mænd skal dog være glad for den ikke falder af efter samleje,som visse dyrs. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Louie De Palma 2317 Skrevet 2. August, 2014 Sydkoreanske forskere er galt afmarcheret. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 2. August, 2014 Hvad er mon det videnskabelige grundlag for dette? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 2. August, 2014 Hæ hæ Noris. Jeg har aldrig set en sådan hånd? Nogen der har det? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 2. August, 2014 Hæ hæ Noris. Jeg har aldrig set en sådan hånd? Nogen der har det? Ja da. Men den pågældende havde haft en arbejdsulykke med en elektrisk sav. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nikita Darling 11509 Skrevet 2. August, 2014 Hæ hæ Noris. Jeg har aldrig set en sådan hånd? Nogen der har det? Nope... Men i stedet kan du være glad for, at 'den' stadig sidder der! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Butch 5198 Skrevet 2. August, 2014 Hæ hæ Noris. Jeg har aldrig set en sådan hånd? Nogen der har det? Næh, men jeg har set en lang penis :-) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Louie De Palma 2317 Skrevet 2. August, 2014 Jeg vil vove den påstand, at høje mænd normalt har lange dillere, og at høje kvinder har skeder, der kan tage imod dem. Og omvendt med lave mænd og kvinder. Proportionerne følges ad - men der er jo masser af undtagelser. Det skal jo ikke være nemt. Det med store hænder og fødder, store næser osv. er det rene vrøvl. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Enlil1425 45 Skrevet 2. August, 2014 Min ringefinger og pegefinger er lige lange Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 2. August, 2014 Min ringefinger og pegefinger er lige lange Det samme her. Men hos mig holder den ikke - muligvis fordi, der er en irriterende langemand imellem. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Butch 5198 Skrevet 2. August, 2014 Jeg vil vove den påstand, at høje mænd normalt har lange dillere, og at høje kvinder har skeder, der kan tage imod dem. Og omvendt med lave mænd og kvinder. Proportionerne følges ad - men der er jo masser af undtagelser. Det skal jo ikke være nemt. Det med store hænder og fødder, store næser osv. er det rene vrøvl. Så vil jeg vove den en påstand mere. Dem hvor det ene øre sidder højere end det andet, har en skæv diller! Her kan vi måske for lidt input fra eksperterne (læs de lyserøde)? :-) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17686 Skrevet 2. August, 2014 Så vil jeg vove den en påstand mere. Dem hvor det ene øre sidder højere end det andet, har en skæv diller! Her kan vi måske for lidt input fra eksperterne (læs de lyserøde)? Gør det ikke det hos alle? Det sagde min optiker i hvert fald. B Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 2. August, 2014 Gør det ikke det hos alle? Det sagde min optiker i hvert fald. B Jo, mennesket er ikke symmetrisk bygget. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Butch 5198 Skrevet 2. August, 2014 Gør det ikke det hos alle? Det sagde min optiker i hvert fald. B At dilleren er skæv, eller at ørerne ikke sidder lige højt? :-) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17686 Skrevet 2. August, 2014 Nej, han sagde at hvis dilleren sidder i øret er den nok blevet skæv. 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nikita Darling 11509 Skrevet 2. August, 2014 Nej, han sagde at hvis dilleren sidder i øret er den nok blevet skæv. Whahaha.... Du er en stjerne, Bananas Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17686 Skrevet 2. August, 2014 Whahaha.... Du er en stjerne, Bananas Nikita, jeg er ked af det. Men jeg kan simpelthen ikke give dig mere rabat 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Butch 5198 Skrevet 2. August, 2014 Nej, han sagde at hvis dilleren sidder i øret er den nok blevet skæv. ja der har du nok ret :-) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Louie De Palma 2317 Skrevet 2. August, 2014 Nå det var ringfingeren og pegefingeren. Jamen så er der måske noget om snakken. Jeg troede det var fuckfingeren, det må i undskylde. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Maii Love Skrevet 3. August, 2014 Jeg kan byde ind med: Du kan ikke regne med noget som helst, udover gener. Har haft høje gæster med en lille en, høje gæster med en ordentlig svaber, gæster lavere end mig med en lille en og gæster lavere end mig, hvor jeg liiiige skulle trække vejret helt ned i maven inden ... Hvor der er folk, er der forskellighed. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Plaskeren 3712 Skrevet 3. August, 2014 min er 19 men tyk 19 mm... Din stakkel ;) 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ThorsHammer 519 Skrevet 3. August, 2014 Min ringfinger og pegefinger er lige lange Det er min ringfinger og pegefinger også - endda på både højre og venstre hånd Men jeg forstår ikke helt Borende X's kommentar: "Det samme her. Men hos mig holder den ikke - muligvis fordi, der er en irriterende langemand imellem."(??) Jeg har da også en langemand imellem min ringfinger og pegefinger, og langemanden er større end de to andre, men det diskvalificerer da vist ikke jf. den oprindelige oplysning?! Hvis nogen spørger mig, så holder teorien hele vejen.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 3. August, 2014 Det er min ringfinger og pegefinger også - endda på både højre og venstre hånd Men jeg forstår ikke helt Borende X's kommentar: "Det samme her. Men hos mig holder den ikke - muligvis fordi, der er en irriterende langemand imellem."(??) Jeg har da også en langemand imellem min ringfinger og pegefinger, og langemanden er større end de to andre, men det diskvalificerer da vist ikke jf. den oprindelige oplysning?! Hvis nogen spørger mig, så holder teorien hele vejen.. Ok jeg forstår godt den med langemanden. Men nu er vi derhenne hvor vi må definere hvad en stor diller er? Er det når den er lige så lang som ringfingeren? Jaaaaaa!!!!! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tip toe 1745 Skrevet 4. August, 2014 En kæreste bildte mig engang ind at man kunne se om en mand var højre/venstre håndet, ved at se hvilken testikel der hænger længst nede. Jeg hoppede på den. Viste sig hun bare ville have mig til at smide bukserne :D 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg