Hop til indhold

ung pige til i nat

Featured Replies

Skrevet

fik lagt denne på fyn  men jeg bor ved Roskilde   ung pige til i nat    har ca 5000 kr    krav ingen fødsel og under ca 24   du ved incl snyd    super fransk er et must   og gerne AO    

Skrevet
  • Author

oki ingen forslag    8000 til den rigtige pige

Skrevet
  • Author

alle er for gamle og giver ik fransk uden og slet ik AO 

Skrevet
  • Author

OG SPARE 7200 HOHO

Skrevet

Sorry, jeg er ikke helt med på alle forkortelserne.

Hvad betyder AO?  Anal-oral??  :oops:

Skrevet

AO betyder normalt Creampie. (Altså aflevere klatten inde i fissen, så det løber ud) :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops:

Skrevet

AO står for "alles ohne" - så det er sex uden kondom...

Skrevet

Du Peterigen du bliver ikke mere vigtig af at jonglere med store beløb...snarere mere grinagtig... Dygtige og velhavende mænd spilder ikke penge... De køber til den rigtige pris... Og det et ikke 8000kr ..

Redigeret af McQueen

Skrevet

Må fuldstændig tilslutte mig McQueen

Skrevet

Dygtige og velhavende mænd spilder ikke penge... De køber til den rigtige pris... Og det et ikke 8000kr ..

Det er måske ikke noget du har lyst til at svare på, men hvad er den rigtige pris i dette tilfælde? Jeg formoder at vi snakker om yderst lækre, danske modeller, der tilbyder alt uden. Og at det foregår i et privat netværk.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.