Kokker 1 Skrevet 2. August, 2014 Da jeg skal på Rigshospitalet på mandag vil jeg høre om nogen kan anbefale et sted med lækker blid massage og gerne med afslutning. Ikke nødvendigvis fuld pakke. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lazymann 53 Skrevet 2. August, 2014 (edited) Sunflower ligger/lå lige ved siden af på fredensgade 21. ved ikke om det stadig findes, hvis det gør plejer det at være ok massage, hvor man selv vælge hvilken slags afslutning man vil have. Det er heller ikke særlig diskret, med hoved dør lige ud for et busstoppested og en stor vej. Redigeret 2. August, 2014 af Lazymann Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 2. August, 2014 Der er – eller var, for jeg har ikke været forbi i lang tid – en thaibiks på Blegdamsvej så at sige lige over for Rigets hovedindgang Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Default User 1033 Skrevet 2. August, 2014 Sunflower ligger/lå lige ved siden af på fredensgade 21. ved ikke om det stadig findes, hvis det gør plejer det at være ok massage, hvor man selv vælge hvilken slags afslutning man vil have. Det er heller ikke særlig diskret, med hoved dør lige ud for et busstoppested og en stor vej. Sunflower ligger der stadig, i en kælder lige ved busstoppestedet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lazymann 53 Skrevet 2. August, 2014 Sunflower ligger der stadig, i en kælder lige ved busstoppestedet. Du skulle vel ikke vide om hende der kalder sig selv yoyo stadig er der? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kokker 1 Skrevet 3. August, 2014 Det må gerne være body2body og gerne en med større end en a-skål. Har kigget på Sølvgade 92 b eller Jennys på vardegade. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17566 Skrevet 3. August, 2014 Det må gerne være body2body og gerne en med større end en a-skål. Har kigget på Sølvgade 92 b eller Jennys på vardegade. Jennys er jo blevet ret negativt omtalet i det sidste. Det som var en glimrende forestilling en gang på Ålborggade, er blevet en kedelig show på Vardegade. Sølvgade er jo hvad det er. B Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 3. August, 2014 Vardegade? Så er Zinnsgade da nærmere Riget Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kokker 1 Skrevet 3. August, 2014 Ja men hvordan er det i zinnsgade? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 3. August, 2014 Ja men hvordan er det i zinnsgade? Jeg har ikke været der, men det drejer sig om Natasha, som har været forespurgt om inden for de sidste par dage. Søgefunktionen skulle også gerne få et par anmeldelser op på skærmen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kokker 1 Skrevet 3. August, 2014 Synes bare ikke det jeg kan finde om Natasha og zinnsgade er helt godt. Men det samme er det med Jennys. Sølvgade har jeg ikke prøvet. Kunne godt tænke mig at prøve en rigtig lækker body2body. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Swoosh 4 Skrevet 3. August, 2014 Jeg har ikke fået eller set anmeldelser af b2b i nærheden af Riget (dermed selvfølgelig ikke sagt, at det ikke kan findes). Jeg er klar over, at dette forslag fortsætter tendensen med at bringe dig længere og længere væk fra Blegdamsvej, men 900 m. fra Sølvgade 92 ligger http://www.thaiskyewellness.dk/ Der har jeg og andre anmeldere gennem tiden fået gode b2b's. Hvis du søger i arkivet, vil du finde anmeldelser. Der har lige været et par negative bemærkninger for nylig om tyveri dernede. Det har jeg dog personligt ikke oplevet, og hvis du vil helgardere dig, kan du jo ret let tage f.eks. tegnebog, mobil og ur med, hvis du forlader lokalet. Det kan gøres diskret og behøver ikke give anledning til en akavet situation. Der har været anmeldelser om rigtig god massage her (ligger lige over for Riget): http://www.suphaphorn-wellness.dk/cms/index.php Jeg tror dog, at der alene er massage på programmet der, og dermed ikke b2b, men hvis nogle af de tidligere medarbejdere fra Exclusive på Grundtvigsvej er på arbejde, vil du i hvert fald få rigtig god massage 50 m. fra Riget. Jeg er klar over, at det ikke er helt det, du efterspurgte, så misforstå venligst ikke dette sidste afsnit som skjult reklame. Held & lykke med søgningen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17566 Skrevet 3. August, 2014 Thai Skye er et godt bud for B2B, og jeg skulle ikke bryde mig særligt om den der tyverihistorien. Natasha tror jeg ikke på, men hen imod Østerbro findes også Willemoesgade og Moon Massage. Har ikke været der i laaaang tid, men tror nok det stadig er godt. Skal du have en med garanti rigtigt lækker B2B så må du nok overge Riget helt, og begive dig til Asger Rygsgade på Vesterbro. B Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kokker 1 Skrevet 3. August, 2014 Har prøvet både Asger rygs gade og thai skye med blandede resultater. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17566 Skrevet 3. August, 2014 Så er det måske Moon du skal prøve denne gang. Ikke så langt fra Riget. B Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kokker 1 Skrevet 3. August, 2014 Det kunne godt være man skulle prøve moon. Har kun olie og thai eller.....? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17566 Skrevet 3. August, 2014 Altså, det er jo lang tid siden jeg var der. Men Ma-Eng plejer at have styr på både pigerne og de gode ydelser. Ring og spørg. Jeg tror der er i hvert fald 3-4 piger der. Men mærkeligt nok læser man aldrig noget om Moon herinde. Måske har hun frabedt sig anmeldelser? Held og lykke! B Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Baltazar Skrevet 4. August, 2014 Suphaphorn er efter min vurdering det bedste massagested i byen - Jeg kommer der hvergang jeg kun har brug for massage. Hvis du kan undvære BB+ekstra er det forsøget værd Jeg er dog blevet lidt forelsket i en af pigerne her (Ann) - Komme desvære ikke rigtig nogen vegne med mine tilnærmelser Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Default User 1033 Skrevet 15. August, 2014 I den lille kælderbiks huserede en skæn lille kropsdue, og alt var muligt. Jeg ved ikke om klinikken stadig er der, men skal på Riget i næste måned og vil kigge forbi. Mere følger til den tid. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg