Hop til indhold
Guest Maii Love

Må jeg føle mig fortørnet? Drop in gæst

Recommended Posts

Guest Maii Love

Hej søde brugere :)

Forleden dag var jeg på job i Aalborg, hvor vi kun kører med planlagte visitter og ingen drop in-gæster. Jeg har lige taget tøjet af for at gå i bad mens jeg kaster Marabou i hovedet ;) Det ringer på døren, hvorefter jeg trisser ud. Jeg gemmer kroppen bag døren, så kun hovedet stikker frem, men ind træder en herre, som godt ved hvad der sker i det hus.

Nå, men han flagrer med nogle penge og spørger om jeg vil hygge (jeg bliver lidt irriteret over degraderingen af menneske til luder), men siger at jeg lige skal vaskes og at han jo ikke har lavet en aftale, så jeg er ikke klar.

Nu kommer det så: Han bliver ved med at mase sig på. Han er måske 185 cm og jeg er 166, han er muskuløs og jeg er en lille kvinde på 62 kg. Han tager om mig og prøver at kysse mig, tager på mine bryster og røv (husk jeg er nøgen pga det kommende bad). Jeg beder ham om at stoppe, da jeg stadig har tænderne fyldt med chokolade, OG synes situationen var ved at udvikle sig i en retning, som jeg bestemt ikke ville se enden på ..

Eftersom jeg altid har kørt med planlagte aftaler og nul drop in, så er mit spørgsmål: må jeg føle mig fortørnet? Er det normal opførsel på klinikker eller for en drop in-gæst? Jeg ved det simpelthen ikke.

Jeg ved godt hvad jeg føler, men jeg har brug for at vide om det er normalt.

Det skal lige siges at jeg havde ladet døren stå ind til stuen, hvor min tlfpige sad med min 60 kilo hund - bare rolig, jeg passer altid på mig selv, og hvis der sker noget, så er det ikke mig der kommer mest til skade ;)

Kærligst,

Maii

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest nicegent2

Sikke en idiot du har haft besøg af.

Naturligvis skal man opføre sig med pli, også selvom man er liderlig.

Vi skal ikke være sleske eller underdanige, men den opførsel er totalt ude i skoven.

Du kan rolig føle dig fortørnet !

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Ja selvfølgelig må du føle dig fortørnet. Han har lige overtrådt dine grænser to gange. Første gang, rent fysisk, ved at træde uinviteret ind over din dørtærskel. Anden gang ved at tage sig friheder overfor dig, også uinviteret. Han er en bondeknold uden pli og dannelse og jeg håber du smed ham på porten med besked om at gå hjem og lære nogle manerer!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Eftersom jeg altid har kørt med planlagte aftaler og nul drop in, så er mit spørgsmål: må jeg føle mig fortørnet? Er det normal opførsel på klinikker eller for en drop in-gæst? Jeg ved det simpelthen ikke.

Selvfølgelig må du det. Det er jo dit foretningskoncept ikke at tage mod gæster uden aftale.

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ud med ham' typisk enfyr der tror han kan tillade sig det hele, fordi han har et par håndøre på lommen. Håber hunden hjælp ham med at finde døren.

Man skal vise respekt, begge veje også i denne brache.

Pite

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Maii Love

Jeg vristede mig fri og bad ham om at få sine sleske fingre til sig selv. Han siger så "Nå, er du sådan én" mens han synligt pakker pengene sammen og bakker.

Mig:" Ja, du kan lige præcis tro jeg er SÅDAN EN, og så synes jeg du skulle tage at følge reglerne i huset og BESTILLE en tid", hvorefter jeg klappede døren i.

Jeg var ikke rystet, men forundret.

Jeg vidste hele tiden at jeg bare kunne kalde, og så var jeg vinderen af "kampen". Jeg tog bare endnu en stykke chokolade ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvis samme scenarie skulle ske igen, så tilbyder du ham bare dine normale priser på betingelse af at hunden må være med, uden hunden er det trippel op :-)

Du har fuld ret til at være fortørnet over sådan en opførsel.

Klaphatte som ham fortjener et spark i nødderne!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg vristede mig fri og bad ham om at få sine sleske fingre til sig selv. Han siger så "Nå, er du sådan én" mens han synligt pakker pengene sammen og bakker.

Mig:" Ja, du kan lige præcis tro jeg er SÅDAN EN, og så synes jeg du skulle tage at følge reglerne i huset og BESTILLE en tid", hvorefter jeg klappede døren i.

Jeg vidste hele tiden at jeg bare kunne kalde, og så var jeg vinderen af "kampen". Jeg tog bare endnu en stykke chokolade ;)

Du er i din fulde ret.

Han var godt nok en klaphat af format.

Del dette indlæg

Link til indlæg

HAHA!! .. "Jeg tog mig bare endnu et stykke chokolade"

You go girl! Snap! :mrgreen:  :mrgreen:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Klinik eller ej, så er der vist ingen steder i samfundet hvor det er ok at træde ind i en anden persons domæne, for derefter at overgramse dem og prøve at kysse på dem.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Han har ikke alene overtrådt alle regler for god opførsel, han har med magt tiltvunget sig adgang til dit rum - det er direkte ulovligt. 

Han har stået og raget på dig/befølt dig uden i havde nogen aftale om dette - hvis du havde været indforstået havde de måske kunnet beskrives som kærtegn - her var det direkte ulovligt.

Han har ydermere vist utrolig dårlig almindelig dannelse og optrådt meget nedladende overfor dig.

Du  gjorde helt ret i at afvise ham - du må aldrig finde dig i optræden fra kunder/gæster der går dine indre følelser imod.

Venligst

Spunsen/Bundstokken :geek:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Faktisk bryder jeg mig heller ikke om det modsatte... Altså kvinder der kører samme stil, det er alt for full frontal attack for mig.

Del dette indlæg

Link til indlæg

dette kunne tror blive en politisag, hvis det var i et privathjem. men når politiet hører om dit erhverv tja så bliver det mere kompliceret er jeg sikker på.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Kære Maii,

For det første, så er du da bare sej, når du reagerer ved at spise lidt mere chokolade efter den oplevelse, samt at det egentlig ikke virker som om, at det gik synderlig meget ud over dit gode humør! :D;)

Jeg synes jo også, at du har ret til at føle dig fortørnet. Gutterne har allerede skrevet hvorfor. Manden følger ikke reglerne, viser ingen respekt eller bare helt almindelig god opførsel, og så er de værste nemlig lige præcis dem, der tror de kan tillade sig hvad som helst, fordi de har lidt mønt!

Selv på klinikken, hvor man trods alt gerne må dukke op uden at have en aftale, var den efterfølgende opførsel overhovedet ikke acceptabel. :)

Jeg tager imod besøg under samme koncept - hvor man ikke må dukke op uventet - og jeg har heldigvis til gode at opleve, at det ikke bliver respekteret. Nu er det så også kun mig, der bruger de 2 lejligheder, så hvis det skulle ske, så kunne det nærmest kun være en gæst, som havde besøgt mig før, og jeg håber og tror ikke, at nogle af dem kunne finde på det... :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Maii Love

Den eneste fejl du laver her, i min bog, er at du siger han kan bestille en tid- Det burde han bestemt ikke kunne.

Hvis han skulle møde op en anden gang, så vil jeg tage mig den frihed at afvise ham ;)

Jeg vil lige pointere (efter at have modtaget et par privatbeskeder) at jeg ikke var bange, ked af det, såret eller andet i den stil, men, stadig, forundret. Mit spørgsmål er vitterligt om det var mig der var helt hen i skoven med min følelse.

Med min erfaring ved jeg jo at ikke alle gæster ikke er sådan, og at han var en af de få idioter.

Tak for jeres opbakning og søde omsorg :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Maii Love

Han har ikke alene overtrådt alle regler for god opførsel, han har med magt tiltvunget sig adgang til dit rum - det er direkte ulovligt.

Han har stået og raget på dig/befølt dig uden i havde nogen aftale om dette - hvis du havde været indforstået havde de måske kunnet beskrives som kærtegn - her var det direkte ulovligt.

Han har ydermere vist utrolig dårlig almindelig dannelse og optrådt meget nedladende overfor dig.

Du gjorde helt ret i at afvise ham - du må aldrig finde dig i optræden fra kunder/gæster der går dine indre følelser imod.

Venligst

Kunne du se det for ham, hvis jeg skulle melde ham?

"HEEEY KOM TILBAGE!! Jeg skal vide hvad du hedder og gerne dit cpr nummer! Jamen så bare din nummerplade!!" :D :D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Kunne du se det for ham, hvis jeg skulle melde ham?

"HEEEY KOM TILBAGE!! Jeg skal vide hvad du hedder og gerne dit cpr nummer! Jamen så bare din nummerplade!!" :D :D

At dømme efter din oprindelige forespørgsel var du i vildrede med hvordan du skulle forholde dig til oplevelsen, det kommenterede jeg på.

Det var ikke underforstået i min kommentar at du skulle politianmelde ham, det havde du nok ikke under de givne forhold fået noget ud af medmindre du kunne fremvise blå mærker, sæbeøjne og blodtud - og selv da ville politiet uden tvivl have forsøgt at glide af på en anmeldelse - også selvom du havde serveret alle hans data på et sølvfad.

Venligst

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Maii Love

At dømme efter din oprindelige forespørgsel var du i vildrede med hvordan du skulle forholde dig til oplevelsen, det kommenterede jeg på.

Det var ikke underforstået i min kommentar at du skulle politianmelde ham, det havde du nok ikke under de givne forhold fået noget ud af medmindre du kunne fremvise blå mærker, sæbeøjne og blodtud - og selv da ville politiet uden tvivl have forsøgt at glide af på en anmeldelse - også selvom du havde serveret alle hans data på et sølvfad.

Venligst

Jeg læste det heller ikke som en opfordring til en politianmeldelse, men det var et (kikset?) forsøg på at dreje den over til noget humoristisk.

Når noget bliver for tungt, så tager jeg gerne humoren i brug .... Eller chokoladen ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Maii Love

Få doguen til at spørge for dig ;-)

Så kan jeg næsten sige med sikkerhed at han ikke havde svaret, kun brugt luft på at løbe :D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg synes at fortørnet er en mild reaktion på dén adfærd. Det overskrider alle grænser for anstændig og respektfuld adfærd - og jeg synes ikke at et hysterisk anfald på manden havde været ude af proportioner.

Fedt du tackler det så cool.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Som Montezi skriver, så er en sådan opførsel i den grad under niveau.

Så fandme ja, du MÅ være fortørnet, og du burde nok have vappet ham én, så han ikke får lyst til at gentage stuntet.

God weekend til dig.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...