Hop til indhold
Dick Princess

Bitch plaese !

Recommended Posts

det eneste behov for anerkendelse vi kan tillade os at definere stensikkert er vores eget..  Andre mennesker's ved vi ikke en hylende fis os ...men vi kan jo formode/antage - og muligvis,eller måske endda sandsynligvis, have ret. 

 

Men det er til gengæld ret åbenlyst at der ikke er noget kønsspecifikt omkring behovet/ønsket.

 

Min kloge hustru siger en gang imellem når jeg er lidt kæk med stereotyperne.. "Husk ! enhver generalisering er en fornæmelse mod den enkelte.." 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sisse

"det man ikke vil høre nede i byen, er det nok klogest at tie stille med"

...hvis ikke håb det bedste, men forvent det værste.

og det værste skal man åbnenbart forvente når man er en del af et forum hvor der er brugere der opfører sig som var de 12 år og nogen havde stjålet deres sukkermad -

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Alle hver som en har brug for anerkendelse og være værdsat. Dette er ikke kønsbestemt! Det er ikke noget man behøver hele tiden, men engang imellem skal man have anerkendelse/værdsættes. Ellers mister man stille og rolig selvtilliden. 

 

Nogle er måske ikke beviste om de har brug for det, men det har de. Tænkt sig et liv hvor du aldrig får af vide "du er god nok" eller "godt gået" eller " jeg er virkelig glad for du gjorde det" eller "får et like for et indlæg" osv. Man er jo nærmest Psykopat hvis man skulle være så kold og ligeglad med alle andre mennesker, at man ikke bider mærke i, man altid kun bliver hakket på/ konfronteret på sine holdninger. 

 

Man har set eksempler på, hvor Psykopater har fuldstændig nedbrudt folk. Ved konstant at hakke på dem, nedgøre dem så de til sidst mister fuldstændig troen på sig selv. Jeg tror ingen mennesker er stærke nok til at modstå en sådan behandling. I så fald må man have nogle stærke Psykopatiske træk, der gør en ude af stand til at føle alverden og derfor kan lade tingen passere uden at tænke over det

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...