Hop til indhold

Recommended Posts

Guest tvr

hahahaha, Gu' er hun da ej 45. 

Men det er rigtigt at kemi betyder en del. Og hvis du besøger Trine for 3. gang, har der jo nok været kemi.

Del dette indlæg

Link til indlæg

30 + 25% er 45 ... hmmm :) - 30+ moms er nu nok 37,5 :)

Men - en pige som Trine har vel ingen alder ?  De allerbedste grædespiger er normalt i 30'erne - altså IRL  (ihvertfald i min optik) - stadigt fysisk utroligt smukke - og med et voksent og afklaret  sind i en ung krop.

Det ændrer selvfølgelig ikke på at der skal være en sammenhæng mellem opgivet og oplevet alder

Grædespiger?? Du mener jeg græder hele vejen til banken, når jeg har været hos en pige  :(

Del dette indlæg

Link til indlæg

30 + 25% er 45 ... hmmm :) - 30+ moms er nu nok 37,5 :)

Men - en pige som Trine har vel ingen alder ? De allerbedste grædespiger er normalt i 30'erne - altså IRL (ihvertfald i min optik) - stadigt fysisk utroligt smukke - og med et voksent og afklaret sind i en ung krop.

Det ændrer selvfølgelig ikke på at der skal være en sammenhæng mellem opgivet og oplevet alder[/

Min fejl, Hjernebøvs eller hjerneprut pga sol og varme.

Redigeret af Thomas28

Del dette indlæg

Link til indlæg

I stand corrected ... Men derudover skal vi vist tilbage til anmeldelsen . Anmelder har haft en - synes han - ikke særligt god oplevelse ned TT - det er ærgerligt for The Deep- men kemi er jo forskellig - og lige her klikkede det så åbenlyst ikke.

At andre så har en anden oplevelse er jo så heldigt nok for Trine

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Thomas 25% af 30 er 7,5. Og 30 plus 7,5 er 37,5.

25% af noget er 1/4 del af noget.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Skolesystemet er vist i forfald, for simpel regning er vist noget, der begynder at volde problemer for flere og flere :P:D :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest tvr

Tror du har ret BX. Hvis ikke det bare var tanken om Trine der distraherede......

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Nu har vi været tålmodige nok. Hold indlæggene til oplevelser omkring Trine eller kommentarer til disse. Brug vores debatforummer til generel snak.

Del dette indlæg

Link til indlæg

TheOne / Trine Tease  er nu en man kan stole 100% på,og en af de bedste synes jeg af glædespiger, man få en ordentlig betjening og hvad kan man så forlange mere for sine penge :-P

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg er nysgerrig mht. Trine's alder. Hvad vil folk skyde den til? Den typiske moms i branchen der skal ligges til? 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg vil skyde Trine til ca. 35 år.

Jeg har prøvet hende en enkelt gang privat og diskret i Herlev. Bestilte en halv time til 1.000 via SMS, og mødte op på den oplyste adresse. Ringede til Trine, der fortalte, at dørtelefonen ikke virkede, og at hun ville smide sine nøgler ud af vinduet  :cool:

Jeg låste mig ind og skyndte mig op ad trappen, hvor jeg blev taget glad imod af skønne Trine. Kønt ansigt på en krop jeg indtil da havde savlet over i hendes annoncer. Og sikke nogle tits på den kvinde  :mrgreen:

Ud og tage en skyller og ind på sengen, hvorefter Trine kommer ind i al sin ynde. Vi står og gramser på hinanden, hvorefter hun beder mig lægge mig på sengen og ruller gummi på. Herefter et lækkert blow med slik på skaft og boller og dejlig øjenkontakt. Trine kravler op på mig og vil ride, og i den stilling er der perfekt udsigt til de skønne patter, hvilket Trine noterer sig at jeg er glad for. Hun spørger om jeg vil kneppe hendes patter, og den opfordring kan jeg ikke afslå.

Trine om på ryggen. Olie på patterne, gummi af og så lægger jeg pikken til rette i noget der nærmer sig paradis. Jeg holde ikke længe til at køre den frem og tilbage mens Trine klemmer patterne og frækt opfordrer mig til at kneppe hende, og jeg afleverer min respekt for hende i skud der lægger sig smukt under hagen. Glad og tilfreds falder jeg om på siden.

Trine spørger, om jeg vil have massage, og jeg takker ja. Massagen glider over i nusseri og sludren om løst og fast, og inden jeg ser mig om, har tiden mere end passeret den halve time.

Trine er superdejligt selskab. Hun er drønfræk og er man til patter, er hun et must. Gentagelsesrisikoen er høj  :-P

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...