mathiasth 7 Skrevet 30. Juli, 2014 Voksenlisten er lukket, 26. juli 2014 • Vi har travlt med andre ting, derfor har vi valgt at lukke voksenlisten.dk.• Alle tilgodehavender vil blive udbetalt til profiler, som endnu ikke er udløbet.Spørgsmål besvares på:[email protected] ved ikke lige hvor denne tråd skal op. ville bare lige dele det med jer. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Sisse Skrevet 30. Juli, 2014 ja det er mega nitten og giver en masse mas og bøvl. så vil lige en gang for alle sige.. nej jeg er ikke stoppet. der kommer ny annonce op på sexpiger.dk ja jeg er tilbage igen snart... loool 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Plaskeren 3713 Skrevet 30. Juli, 2014 ja det er mega nitten og giver en masse mas og bøvl. så vil lige en gang for alle sige.. nej jeg er ikke stoppet. der kommer ny annonce op på sexpiger.dk ja jeg er tilbage igen snart... loool Kom nu igang!!! Sådan en ferie rejsning fixer jo ikke sig selv ;) 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13991 Skrevet 30. Juli, 2014 ved ikke lige hvor denne tråd skal op. ville bare lige dele det med jer. Den skal slet ikke op, da det er en gammel nyhed: Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg