Hop til indhold
Mr.Djurs

Kaløvej 51 Hornslet

Recommended Posts

Som lovet i går kørte jeg lige forbi huset i aften, for at se om der stadig er nogen .

Da jeg så at der var lys, tog jeg mig endda den frihed , at holde ind og ringe på, og uden at købe noget, spørge venligt til om alt var som det plejer. Og bortset fra at hjemmesiden er lukket..... eller nede for tiden..... det fandt jeg ikke rigtigt ud af....., så er alt som det plejer. Telefonen er også lukket, men skulle virke igen fra i morgen.... vistnok med et andet nummer, nummeret skulle fremgå af deres annonce.

Men for dem som er interesseret, så er det bare at dumpe ind derude som sædvanligt.

 

Mr.Djurs

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er den samme pige som juipui beskriver i sit indlæg, som er der endnu. Der kommer en ny engang i næste uge, jeg ville nok vente en uges tid, og se hvad det er for en pige der så kommer. Hende der er der nu vil jeg ikke just betegne som en model, men hun er da meget sød

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...