Hop til indhold
Guest Smuk Enlig Mor

Kunsten at kende sig selv - og sin elsker...

Recommended Posts

Jeg læser aldrig Ekstra Bladet. Avisen er et totalt overflødigt og samfundsødelæggende medie, som burde lukkes ved lovgivning. Jeg gider heller ikke læse den artikel du ikke har linket til. Dixi. 

Man kan ikke købe sig til forelskelse, man kan købe sig til noget der ligner. Du kan ikke betale en anden person til at blive forelsket i dig. Hvordan pokker vil du få følelser til at reagerer på penge?

Jeg bor på planeten jorden, det er den blå. Hvad farve har din?

Man kan ikke købe sig til kærlighed! Men man kan købe sig til forelskelse.  

Mange mennesker har det jo sådan at de føler sig elsket når de får noget / det de ønsker sig / drømmer om -  fra et andet menneske. Derved åbner de følelsesmæssigt op fordi at de så regner med at personen vil dem noget godt - idet at vedkommene giver dem gaver olign.

Det er det jeg har oplevet på livets rute....

Jeg er lydhør overfor alle input.

Redigeret af Marquis de Sade

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Man kan ikke købe sig til kærlighed! Men man kan købe sig til forelskelse.  

Det er korrekt af man via penge kan skabe en eller flere følelser hos modparten. Jeg har prøvet at vinde i Lotte, det skabte bestemt nogle følelser hvor jeg var helt oppe og ringe - Det var glæde og ikke forelskelse, og her er det vigtigt at skelne imellem de forskellige slags følelser hvis man skal kunne tale sammen.

Og ja......det er korrekt at en lille bitte del af menneskeligheden ikke kan skelne imellem forelskelse og eksempelvis fascination eller seksuelt begær osv.. Det skal såmænd også nok passe at der findes mennesker der er uimodtagelige for almen skøn irrationel forelskelse.

Det fede ved forelske modsat eksempelvis vrede eller had er, at følelsen ikke kan fremprovokeres via tilrettelagte handler - da det er X-faktorerne der skaber følelsen, altså summen af alt muligt urationelt som vi heldigvis ikke er bevist omkring.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...