Hop til indhold
hygge2

Jasmin - Thai Skye Wellness :-(

Recommended Posts

Nå, så skulle jeg prøve hende.

Det skulle vise sig at være en dårlig ide :-(

Det er lidt grinagtigt, men jeg stod faktisk på gaden efter 30 min.

Det var alligevel det meste jeg nogensinde er blevet snydt på tiden.

Men så sparede jeg da lidt på parkeringen :-)

Massagen bestod af at hun smurte mig ind i olie.

Så jeg kommer ikke igen.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nå, så skulle jeg prøve hende.

Det skulle vise sig at være en dårlig ide :-(

Det er lidt grinagtigt, men jeg stod faktisk på gaden efter 30 min.

Det var alligevel det meste jeg nogensinde er blevet snydt på tiden.

Men så sparede jeg da lidt på parkeringen :-)

Massagen bestod af at hun smurte mig ind i olie.

Så jeg kommer ikke igen.

Gjorde du ikke opmærksom på at der kun var gået halvdelen af tiden, eller var der bare dårlig kemi fra starten? Hvordan ser hun ellers ud?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Gjorde du ikke opmærksom på at der kun var gået halvdelen af tiden, eller var der bare dårlig kemi fra starten? Hvordan ser hun ellers ud?

Næh. Massagen var alligevel spild af tid :-(

Ser okay sød ud. Omkring de 30.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Let me get this straight, som de siger i amerikanske filmer: Betalte du for en times massage, men fik kun 30 min? Var der ikke nogen snak ellers om ekstra, eller pris eller tid eller noget? Ingen forhandling der har gået gal eller noget?

Du bestilte en time, betalte for det, og stod på gaden efter 30 min? Jeg tænker at der også har gået lidt tid til at tage tøjet på og gå gennem butikken og ud på gaden. Altså har du fået cirka 20 minutter men betalt for en time?

Er det rigtigt?

For du siger jo ikke noget steds hvor meget du har betalt og for hvad? Kun at du stod på gaden efter 30 minutter.

Jeg har jo ikke prøvet den omtalte pigen, kun mødt hende i butikken og hun virker sød nok. Et spirrevips, som nogen skrev.

Men at Thai Skye skulle snyde nogen på næsten 40 minutter, er meget atypiskt tilføje min erfaring. Tværtimod har jeg næsten altid fået mer tid end jeg betalt for, og der har i hvert fald aldrig været nogen stress.

Jeg har gennem min mangeårige karriere på junglestierne blivet snydt på tid nogle gange - og det har sket på nogle af de dårligt berygtede stederne - men i den grad ....? Never.

B

Del dette indlæg

Link til indlæg

Betalte 400 kr for 1 time.

Det fik jeg langt fra :-(

Jeg ved ikke om de andre piger snyder eller om det bare var mig eller hun havde travlt.

Men jeg kommer ihvertfald ikke igen.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg kommer ugentligt på Thai Skye så kender tøserne rimeligt godt. Konfronterede dem med dit postulat om at de snød dig med tiden hygge2. De sagde at du havde for lidt penge med til 1 time med hj hvorfor de tilbød dig 30 min med hj hvilket du sagde ja tak til. Desuden havde du bestilt tid kl 19 og dukkede op kl 19,30 hvilket er dårlig stil og respektløst når de afviser andre kunder. Måske du skulle overveje dine udtalelser endnu engang.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...