Hop til indhold

Jasmin - Thai Skye Wellness :-(

Featured Replies

Skrevet

Nå, så skulle jeg prøve hende.

Det skulle vise sig at være en dårlig ide :-(

Det er lidt grinagtigt, men jeg stod faktisk på gaden efter 30 min.

Det var alligevel det meste jeg nogensinde er blevet snydt på tiden.

Men så sparede jeg da lidt på parkeringen :-)

Massagen bestod af at hun smurte mig ind i olie.

Så jeg kommer ikke igen.

Skrevet

Nå, så skulle jeg prøve hende.

Det skulle vise sig at være en dårlig ide :-(

Det er lidt grinagtigt, men jeg stod faktisk på gaden efter 30 min.

Det var alligevel det meste jeg nogensinde er blevet snydt på tiden.

Men så sparede jeg da lidt på parkeringen :-)

Massagen bestod af at hun smurte mig ind i olie.

Så jeg kommer ikke igen.

Gjorde du ikke opmærksom på at der kun var gået halvdelen af tiden, eller var der bare dårlig kemi fra starten? Hvordan ser hun ellers ud?

Skrevet

Men så sparede jeg da lidt på parkeringen :smile:

Always look at the bright side of life 

Skrevet
  • Author

Gjorde du ikke opmærksom på at der kun var gået halvdelen af tiden, eller var der bare dårlig kemi fra starten? Hvordan ser hun ellers ud?

Næh. Massagen var alligevel spild af tid :-(

Ser okay sød ud. Omkring de 30.

Skrevet

Let me get this straight, som de siger i amerikanske filmer: Betalte du for en times massage, men fik kun 30 min? Var der ikke nogen snak ellers om ekstra, eller pris eller tid eller noget? Ingen forhandling der har gået gal eller noget?

Du bestilte en time, betalte for det, og stod på gaden efter 30 min? Jeg tænker at der også har gået lidt tid til at tage tøjet på og gå gennem butikken og ud på gaden. Altså har du fået cirka 20 minutter men betalt for en time?

Er det rigtigt?

For du siger jo ikke noget steds hvor meget du har betalt og for hvad? Kun at du stod på gaden efter 30 minutter.

Jeg har jo ikke prøvet den omtalte pigen, kun mødt hende i butikken og hun virker sød nok. Et spirrevips, som nogen skrev.

Men at Thai Skye skulle snyde nogen på næsten 40 minutter, er meget atypiskt tilføje min erfaring. Tværtimod har jeg næsten altid fået mer tid end jeg betalt for, og der har i hvert fald aldrig været nogen stress.

Jeg har gennem min mangeårige karriere på junglestierne blivet snydt på tid nogle gange - og det har sket på nogle af de dårligt berygtede stederne - men i den grad ....? Never.

B

Skrevet
  • Author

Betalte 400 kr for 1 time.

Det fik jeg langt fra :-(

Jeg ved ikke om de andre piger snyder eller om det bare var mig eller hun havde travlt.

Men jeg kommer ihvertfald ikke igen.

Skrevet

Jeg kommer ugentligt på Thai Skye så kender tøserne rimeligt godt. Konfronterede dem med dit postulat om at de snød dig med tiden hygge2. De sagde at du havde for lidt penge med til 1 time med hj hvorfor de tilbød dig 30 min med hj hvilket du sagde ja tak til. Desuden havde du bestilt tid kl 19 og dukkede op kl 19,30 hvilket er dårlig stil og respektløst når de afviser andre kunder. Måske du skulle overveje dine udtalelser endnu engang.

Skrevet
  • Author

Ha ha, jeg har skam penge nok.

Latterlig beskyldning :-)

Men dig og dem om det.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.