Gæst Skrevet 14. September, 2014 Sidste nyt om planken Verdensrekorden er 3 timer... så bare kom i swing med at slå den :D http://politiken.dk/motion/fitness/ECE2395351/verdensrekordforsoeg-stor-moralsk-sejr-til-planken-i-faelledparken/ Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 14. September, 2014 Sidste nyt om planken Verdensrekorden er 3 timer... så bare kom i swing med at slå den :D http://politiken.dk/motion/fitness/ECE2395351/verdensrekordforsoeg-stor-moralsk-sejr-til-planken-i-faelledparken/ Hmm... Det ville være 3 timers spild som jeg aldrig fik igen 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tip toe 1745 Skrevet 14. September, 2014 Pas. Jeg har det fint med mine amatør-øvelser. Det er stadig godt for bolle-musklen. ;) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest elsker_sex Skrevet 14. September, 2014 Alle de fjollede amerikanske fitnessreklamer kan godt få folk til at tabe modet og motivationen i vores nogenlunde civiliserede hjørne af verden. Men det er der nu ingen grund til, for man behøver bare lidt motivation og et minimum af viljestyrke, så kommer man derhen, hvor man er nogenlunde tilfreds med sin krop. For 15 år siden vejede jeg ca. 88 kg (jeg er 187 høj). Så jeg var chubby og desuden sov jeg elendigt om natten. Så det besluttede jeg mig for at gøre noget ved: I første omgang lånte jeg en gammel kondicykel. Den kørte jeg på i et par timer på max. styrke om aftenen, mens jeg over styret spillede Tetris for at holde kedsomheden i skak - gulvet kom til at sejle i sved - og så gik jeg derefter på hovedet i seng, så kroppen kunne fortsætte med at æde kalorier i nattens løb. Det var uhyre effektivt! Jeg gjorde det måske 20 gange, og tabte 20 kg. Desværre tabte jeg også en del af mit ellers nydelige hår, men fik dog ikke en måne eller noget. Men så en nat kom naboen og bankede på, sådan omkring kl. 24. Jeg åbnede i undertøj, kobberrød i hovedet og fuldstændigt badet i sved. Han ville godt høre, om jeg ikke godt ville slukke for vaskemaskinen (sådan lød kondicyklen åbenbart for naboerne) om natten, da han ikke kunne sove. Men kiggede ellers fuldstændig desorienteret på mig, da jeg var i en ekstremt svedig tilstand, som måske kunne sætte fantasien i gang. Men så begyndte jeg at løbetræne. Det var noget af en prøvelse, når man aldrig har dyrket noget sport, andet end noget svømning. Til at begynde med var det måske en km. inden jeg måtte slå over i gå-mode. Men det blev hurtigt bedre, selv om jeg skulle finde mig i hånlige tilråb fra de forbipasserende, når jeg kom prustende, stønnende og kobberrød i hovedet. Så jeg husker stadig den dag i 2003, da jeg løb 5 km uden stop for første gang i mit liv. Det var en stor sejr. Dengang havde jeg fået min vægt ned på ca. 70 kg, og det har jeg kunnet holde ret konstant siden: I dag i fitnesscenteret stod den på 70,4, og det er jo lidt over ti år senere. 70 kg og 187 høj, så er du da fanme også skinny. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Zethos 17 Skrevet 17. September, 2014 og straks ligger man stiv som et bræt 20 cm hævet over gulvet kun støttet på albuer og tæer... Tak for det! 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Louie De Palma 2317 Skrevet 1. Oktober, 2014 Øv, så er vi slået af kineserne: http://jyllands-posten.dk/sport/andensport/ECE7068439/kineser-smadrede-dansk-verdensrekord-i-planke/ 4 timer og 26 minutter. Aarhuselsker og BX, så er det nu I skal vise dem, hvilket stof i er gjort af! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 1. Oktober, 2014 Øv, så er vi slået af kineserne: http://jyllands-posten.dk/sport/andensport/ECE7068439/kineser-smadrede-dansk-verdensrekord-i-planke/ 4 timer og 26 minutter. Aarhuselsker og BX, så er det nu I skal vise dem, hvilket stof i er gjort af! Øv...hvem der bare havde været tilskuer til det event Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tip toe 1745 Skrevet 2. Oktober, 2014 Altså det var meningen planken skulle gøre os bedre og mere udholdende i sengen. Ikke kede os ihjel. :D 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg