Hop til indhold
Tip toe

Planken godt for bolle-musklerne.

Recommended Posts

Dag 27. Min planke-udfordring siger 4 minutter. (Med to pauser). Jeg har det som Edward Norton i Fight Club som får heldt syre over hånden og må tænke positive tanke for at abstrahere fra smerten.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nemlig. Det er HELE kroppens muskler der skal trænes, hvis det skal batte.

Selvfølgelig, ingen øvelser kan stå alene. Planken er dog supergod til hele coremuskulaturen, og en af mine favoritøvelser, jeg foretrækker den rullende planke. Her viser søde Rikke Rønholt hvordan man gør http://politiken.dk/tv/tjek_dk/guider/ECE1372815/eliteloeber-forebyg-loebeskader-med-planke-oevelsen/

Del dette indlæg

Link til indlæg

Selvfølgelig, ingen øvelser kan stå alene. Planken er dog supergod til hele coremuskulaturen, og en af mine favoritøvelser, jeg foretrækker den rullende planke. Her viser søde Rikke Rønholt hvordan man gør http://politiken.dk/tv/tjek_dk/guider/ECE1372815/eliteloeber-forebyg-loebeskader-med-planke-oevelsen/

Er det forkert hvis jeg bliver småtændt af at forestille dig gøre den øvelse splitter nøgen? ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja sorry, det bliver en ny fusion af SM og fitness... ;D

.... Men seriøst - hvad skal du have for at udføre planken mens jeg spiller den af? :D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hehe, fremover får vi forespørgsler som 'Hvad skal du ha for 10 minutter planke, mens jeg selv spiller den af?' ;)

Fitness krydset med sex. Det bliver det nye sort.

Lyder som en udfordring... Er du frisk ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Eller gøre planken til en ny stilling. Kan man trænge ind bagfra mens hun gør planken, eller er kroppen alt for spændt? :D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Eller gøre planken til en ny stilling. Kan man trænge ind bagfra mens hun gør planken, eller er kroppen alt for spændt? :D

En udfordring jeg gerne tager på tomands hånd med Liv :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Runaldo

Jeg kan planke i ca 2minutter, hvis jeg virkelig anstrenger mig - det er ikke en øvelse jeg laver tit, kun undtagelsesvis, da det ikke er de primære muskler man bruger i vandpolo.

Men 2minutters planke, og jeg kan stadig bolle i flere timer. Jaja, det hænger sammen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Runaldo

guds gave til motionen.... nej - det er sex jo :) 

Når du har tilbud kørende på sex-motion, skal jeg nok stå først i døren. 

"Kom, kom, kom. Motionssex hos Jasmin, og kom, kom, kom".

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Jeg har for nylig prøvet at få krampe i mavemusklerne efter at have knaldet en times tid. Det har jeg aldrig prøvet før. Måske har du ret Tip Toe? Måske er det en god ide at have stærke mavemulder :D

Jeg forstår det så ikke helt med min super stærke mavemuskel, der bliver større og større ;):D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Jeg har for nylig prøvet at få krampe i mavemusklerne efter at have knaldet en times tid. Det har jeg aldrig prøvet før. Måske har du ret Tip Toe? Måske er det en god ide at have stærke mavemulder :D

Jeg forstår det så ikke helt med min super stærke mavemuskel, der bliver større og større ;):D

Så skulle du prøve at få kramper i missen efter en times sex... Kan love dig, at puden er bidt over!!! Aaaavvvvv. Knus Line

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Runaldo

Så skulle du prøve at få kramper i missen efter en times sex... Kan love dig, at puden er bidt over!!! Aaaavvvvv. Knus Line

Av. Får lidt ondt i underlivet af at forestille mig det.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Min mave er også blevet noget større med tiden.  :-P  :-P  :-P

Del dette indlæg

Link til indlæg

Dette giver mig lyst til at spørge, hvordan er det for jer piger efter en travl dag på vagt, er der noget vi mænd skal tænke på ?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Dette giver mig lyst til at spørge, hvordan er det for jer piger efter en travl dag på vagt, er der noget vi mænd skal tænke på ?

Næeh, ikke hvis du spørger mig, Gungner... :)

Der er vi henne i tillids-spørgsmålet igen. ;)

Jeg forventer af mine gæster, at de stoler på, at jeg kender mine begrænsninger og passer på mig selv og min krop. Så det skal de på ingen måde bekymre sig om. Det er mit bord og mit ansvar. :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Som jeg plejer at sige, så er " skaden"minimal dernede- vi er lavet til og lidt honny Moon mis har ingen taget skade af smil... Vi er jo i den dejlige sitation at vi kan bare vende lukke/ åbne skiltet og sige pænt farvel for i dag... Knus Line

Del dette indlæg

Link til indlæg

Med alt den planke snak måtte jeg jo også ned på alle fire, med mobilens stopur placeret mellem armene, for at se hvad det kunne blive til. 3 minutter var hvad det kunne blive til, inden min egen medynk fik mig til at stoppe uret - hviiiiis der nu havde været en GP der kom med søde opfordringer til at fortsætte, kunne det måske være blevet til lidt mere ;) 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Planken er en ond og kedelig øvelse, så hellere armhævninger og mavebøjninger.

Jeg har ikke tålmodighed til den.

Har man en sadistisk instruktør der råber efter en går det nok; men ikke solo hjemme på stuegulvet.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja sjov er den sgu ikke ligefrem, men den er hurtig og nem at flette ind i dagens gøremål. Så en som trænede planken på Gedser-Rostock færgen :D

Tror ikke ligefrem din kneppe-stamina bliver meget bedre af 20 daglige armbøjninger.

Ellers så skaf en planke app som kan "råbe" lidt af dig. Eller besøg Lady Cherie og sig at hun skal tvinge dig til at udføre planken, ellers vanker der...

Redigeret af Tip toe

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...