Hop til indhold
Rejsenetværk

Vil I med til brunch

Recommended Posts

Vi er efterhånden ved at få etableret et netværk i chatten der mødes af og til på forskellig vis, ses privat, rejser sammen og ikke mindst spiser brunch sammen i chattens brunch klub.

 

Sidst tog Bonobo initiativet, og lagde op til en brunchbuffet omkring 120 kr, hvor vi endte med at spise en glimrende buffet til 99 kr :)

 

Hvis det er ok vil jeg gerne sætte barren lidt højere denne gang, og lægge op til et prisleje omkring 150 - 200 kr for brunchbuffet.

 

Er der ikke stemning for det, disponerer vi bare billigere.

 

Har I lyst til at vi spiser brunch sammen søndag den 24 august ca kl 11 i København?

 

Hvis ja, så bare skriv at I kan i tråden, og tal om I chatten hvor vi skal spise brunch.

 

Brunchpriser.dk
http://brunchpriser.dk/

 

Cafeer i København
http://restauranter-i-danmark.dk/cafeer-i-koebenhavn.asp

 

Personligt vil jeg helst ikke bestille bord, fordi alle ikke nødvendigvis har mødt hinanden før, og risikoen altid består at vi bliver færre end der er bestilt bord til.

 

Så hellere have alternativer i baghånden i nærheden.

 

Endelig tid og sted oplyses pm.

 

Venlig hilsen
Rejsenetværk

Redigeret af Rejsenetvaerk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg har formentlig nogle rigtigt grimme tømmermænd så vil ikke love noget.. men hvis jeg er i stand til at rejse mig op søndag d. 24. vil jeg gerne med.... men regn ikke med mig ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Til alle interesserede i brunch i København søndag 24/8

 

For at få en afgørelse, synes jeg at vi skal lade mig bestemme :wink:

 

Skriv en pm hvis til mig hvis I kan og vil deltage uden at jeg bestiller bord, så får i et svar om hvor vi mødes hvornår.

 

Skulle vi være uheldig, kan vi prøve en anden cafe, det har vi gjort før.

 

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...