Hop til indhold
webplugin

P-Club Flensborg

Recommended Posts

Guest tzatiki

Kan absolut ikke anbefales på p-club. Det er nordtysklands dyreste bordel.

80 euro for en halv time og så ellers tillæg på tillæg.

 

Nej...kan godt se, at det er en større oplevelse at tage turen til Hamborg.

 

Det er helt nyt for mig med disse FKK Clubs som f.eks. "Harmony", men det lyder tiltalende.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er Delvist enig med Koontz.

 

P-Club er ALT for dyrt. De tager tillægs priser for hver eneste lille detalie. det løber meget hurtigt op i alt for mange penge.

 

MEN de har dog også nogle VOLD lækre piger der. Og de er altid søde, smilende og meget ligetil at snakke med. Både når man sidder i baren og under/efter en evt. seance på et værelse.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kan absolut ikke anbefales på p-club. Det er nordtysklands dyreste bordel.

80 euro for en halv time og så ellers tillæg på tillæg.

 

Det er nu nok ikke nordtysklands dyreste bordel - nordtyskland går altså helt ned til Göttingen syd for Hannover, så der ligger sikkert flere endnu dyrere bump på vejen - f.eks i Schleswig kun ca. 30 km syd for Flensburg: 

 

http://www.villaerotica.com/index.html

 

I Hamburg kan man nok finde FKK-klubber med billigere ½ times priser, men så skal man betale entre og rejsen derned + evt. overnatning og ikke mindst kunne afse tiden til det.

 

I selve Flensburg kan man også finde billigere ½ times priser, men så er det også hurtigt ind og ud igen - ikke noget med at sidde og hygge sig med pigerne før og efter - og det er altså mere behageligt end at race afsted på motorvejen  :D

 

Mht. tillæggene - så er det jo bare at afslå at tage imod dem, ligesom alle andre steder hvor de gerne vil lave opsalg - og så satse på endnu en tur med pigerne istedetfor, men har man kun 1 - 2 skud i bøssen og pungen tynger .....

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er det for at prøve et besøg på en club kan P-club være et udmærket sted at begynde, forudsat at man bor i køreafstand fra grænsen.

Fra 13.00 til 14.00 er der tilbud 20 min. for 40€.

Det er for Dansk og Fransk. Ønsker man mere koster det ekstra.

Jeg har prøvet Harmony, et dejligt sted hvor jeg bestemt kommer igen; men det udelukker ikke P-club hvor jeg kommer af og til.

Forskellen er 2 til 2.5 times ekstra kørsel hver vej afhængig af trafikken. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fra 13.00 til 14.00 er der tilbud 20 min. for 40€.

Det er for Dansk og Fransk. Ønsker man mere koster det ekstra.

 

Du mener fra 13 - 1900 - kan se Jessi er tilbage igen - og hun kysser uden at det koster ekstra.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du mener fra 13 - 1900 - kan se Jessi er tilbage igen - og hun kysser uden at det koster ekstra.

Jern, du har ret, beklager slåfejlen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mangler stadig svar på hvad en time koster? :smile:

Taler vi 150 Euro?

En time poster 160 = 2X60.

Man kan ikke udnytte tilbudet til 3x 20 min.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg ville have besøgt Alisa

 

http://www.fair-girls.de/Flensburg/873

 

i Meiereistrasse 3, men da hun kom ud i døren (hun så nu godt nok ud - måske lidt mere petit, end jeg havde regnet med, men jeg kan nu godt lide yngre blonde Milfs, der forstår at gøre lidt ud af sig selv med en fræk frisure) og sagde der ville gå ½ time - hun måtte vist lige have fået en ny kunde ind og da jeg ikke havde så megen tid til at vente eller lyst til pigerne i gaderne deromkring (Harrisleer-, Finken-, Feld-,og Taubenstrasse mv. - valgte jeg at køre uden om byen til P-clubben, hvor Fabiene lukkede op. Hun sagde straks hun kendte mig - jeg har også tidligere knaldet hende 2 gange, men jeg spurgte nu alligevel til Lolita - men hun var netop rejst til Rumænien for en uge siden.

 

Jeg sagde ellers til Fabia at jeg så ville have hende, men hun insisterede på, jeg skulle have en forestilling alligevel, så alle pigerne måtte ud og hilse på - og der var da også en ny langbenet sag, men en dejlig flot røv, der nok kunne have vakt min interesse, men jeg havde nu besluttet mig for Fabiene, så efter badet fulgtes vi ovenpå, hvor hun endnu engang pointerede, at hun kunne huske mig fordi jeg havde ein grosser ....... - og  jeg måtte love at være langsam og vorsichtig.

 

Vi startede med at kæle lidt og hun gav nogle udmærkede blowjobs i flere stillinger, før jeg endelig fik lov at trænge op i hendes dejlige, stramme og varme fisse. Hun virkede mere erfaren og ugenert end sidst, talte et udmærket tysk og fortalte bagefter at hun nu boede i Danmark, men manglede vist en arbejdstilladelse til at arbejde i Danmark, men hun havde gjort det og syntes det var OK - men hun spurgte da lidt ind til lidt forskelligt og bl.a hvor jeg havde været i Hamburg, men hun mente ikke der var rumænske piger på Atmos - mente jeg nu ellers nok. Prisen for de 20 min inden kl. 1900 var € 40,- men jeg gav hende nu € 10,- ekstra i drikkepenge fordi hun var så sød og gav mig god tid  :)

 

De jeg endnu engang havde badet, var der mennesketomt og der sad kun en enkelt pige dybt fordybet helt henne for enden af baren og spillede på en spillemaskine, så jeg måtte helt hen for at bede hende om at vise mig ud - det var Maria, som også er en yngre "uskyldig" pige, men hun så i modsætning til Fabias små spidse og frække ungpigebryster, ud til at være noget mere veludstyret - hun kunne måske godt lokke mig næste gang, så jeg sagde rigtig pænt farvel til hende og kiggede hende dybt i de smukke mørke øjne  ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...