Hop til indhold
Gæst

Mænds behåring

Recommended Posts

Nej tak du :D

Thaierne synes jeg at de har behåring eller er trimmet i en hvis længde, så det ikke stikker.

Mmm - det var nu ellers en Thai-pige, der gav mig smag for ideen  :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg sprang ryggen over, og nøjedes med Brasiliansk intim voksning.

Lige nu er det pænt, men jeg er spændt på de næste 10 dage?

Har købt

Australian Bodycare hos Matas og en eksfolierende handske, så får jeg se hvordan det går:

http://www.matas.dk/australian-bodycare-body-wash-200-ml

Måske skulle jeg have købt noget på apoteket i stedet, var forbi, men gik så over til Matas.

Det gjorde forfærdeligt ondt, og jeg er helt sikker på at der intet var i vejen med udførelsen, men jeg har altså svært ved at klare det.

Som hun sagde, godt du ikke skal føde børn.

Men det må være som fundet til prisen for en masochist - 30 minutter for 400 kr ;)

Nu skulle det så ikke være nær så slemt, hvis jeg kommer igen om 4 uger, og holder det vedlige.

Men efter min oplevelse i dag, kan jeg simpelthen ikke se for mig hvordan jeg skal kunne holde ud at få fjernet hår på hele ryggen med voks, men det var nu planen endelig at få det gjort :unsure:

Intim voks fik jeg udført for at få mere ud af det franske under min tur til NRW.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Redigeret af Rejsenetvaerk

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Jeg sprang ryggen over, og nøjedes med Brasiliansk intim voksning.

Lige nu er det pænt, men jeg er spændt på de næste 10 dage?

Har købt

Australian Bodycare hos Matas og en eksfolierende handske, så får jeg se hvordan det går:

http://www.matas.dk/australian-bodycare-body-wash-200-ml

Måske skulle jeg have købt noget på apoteket i stedet, var forbi, men gik så over til Matas.

Det gjorde forfærdeligt ondt, og jeg er helt sikker på at der intet var i vejen med udførelsen, men jeg har altså svært ved at klare det.

Som hun sagde, godt du ikke skal føde børn.

Men det må være som fundet til prisen for en masochist - 30 minutter for 400 kr ;)

Nu skulle det så ikke være nær så slemt, hvis jeg kommer igen om 4 uger, og holder det vedlige.

Men efter min oplevelse i dag, kan jeg simpelthen ikke se for mig hvordan jeg skal kunne holde ud at få fjernet hår på hele ryggen med voks, men det var nu planen endelig at få det gjort :unsure:

Intim voks fik jeg udført for at få mere ud af det franske under min tur til NRW.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Du kan trøste dig med at det gøre mindre og mindre ondt, omend det aldrig bliver helt smertefrit. :D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det har jeg. Hele området på og omkring mit venusbjerg er ikke glad for skraberen. Længere nede har jeg aldrig haft problemer. :)

Udover det så synes jeg at min punani ser lige så spøjs ud helt nøgen, som når dillerne er det! :D

Jeg er bare en lille klamrian, der er tilhænger af lidt hår hist og her! :D:P

Var det så ikke en ide, at lade skraberen hvile over Venusbjerget?

Selv er jeg glad for fartstriben, den kan sgu' være fræk, men hårfri læber er dog det vigtigste, så hvis du ikke har problemer dernede, så s... da hul i din Frits højere oppe.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Var det så ikke en ide, at lade skraberen hvile over Venusbjerget?

Haha, det gør jeg da også? :D

så s... da hul i din Frits højere oppe.

Og det gør jeg så også? :D

Nu kunne jeg jo fristes til at gøre alle mulige irriteret ved at drille og afspore, og sige at du enten skal have et kursus i anatomi eller have brillerne med næste gang! :P :p :P

Men det gør jeg selvfølgelig ikke! :D :p

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nu kunne jeg jo fristes til at gøre alle mulige irriteret ved at drille og afspore, og sige at du enten skal have et kursus i anatomi eller have brillerne med næste gang! :P :P :P

Men det gør jeg selvfølgelig ikke! :D:P

Faktisk har jeg en eksamen i anatomi, men lad os tage den over PB. søde!

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Nu kunne jeg jo fristes til at gøre alle mulige irriteret ved at drille og afspore, og sige at du enten skal have et kursus i anatomi eller have brillerne med næste gang! :P :P :P

Altså, den numse der, -har sagt til dig før, den er hypnotiserende, og fjerner fokus fra alt andet :P

Tror det er deri problemmet ligger, og ikke at BX skal have nye briller.....

Redigeret af Kysseglade Molly

Del dette indlæg

Link til indlæg

Faktisk har jeg en eksamen i anatomi, men lad os tage den over PB. søde!

Jo men døgnflue anatomi er nok ikke specielt brugbar i denne sammenhæng.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tror det er deri problemmet ligger, og ikke at BX skal have nye briller.....

Fnis... Du siger noget!

Han har jo nærmest ikke set min forside!! :D:P

Og så kunne jeg sågar rende rundt med et væg-til-væg tæppe, og det ville ikke blive opdaget! :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Smuk Enlig Mor

Det har jeg. Hele området på og omkring mit venusbjerg er ikke glad for skraberen. Længere nede har jeg aldrig haft problemer. :)

Udover det så synes jeg at min punani ser lige så spøjs ud helt nøgen, som når dillerne er det! :D

Jeg er bare en lille klamrian, der er tilhænger af lidt hår hist og her! :D:P

Så vil jeg gerne være en klamrian sammen med dig...:)

Min mis er nemlig også behåret på venusbjerget - men med glatte læber, mellemkød og bagparti...;)

-  Synes det er meget mere erotisk og kvindeligt - fremfor at være helt nøgen - men det kræver lidt mere "arbejde" end det helt glatte look... :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Fnis... Du siger noget!

Og så kunne jeg sågar rende rundt med et væg-til-væg tæppe, og det ville ikke blive opdaget! :D

Det er vist ikke ualmindeligt at gæsterne ikke opdager detaljerne hos de piger de besøger. Havde en diskussion med et medlem, som hårdnakket påstod at en pige vi begge havde besøgt, var hverken tunge eller intim piercet - men det er hun altså :P

Del dette indlæg

Link til indlæg

Fnis... Du siger noget!

Hæhæ, nu synes jeg, at du perceptionsforvrænger :D:P. Jeg mener bestemt, at jeg har rost den lækre lyse Frits :D :D, og jeg skulle da mene efterhånden at have undersøgt hver en millimeter – undtagen altså dine fødder, som du allerede ved mit første besøg tog forbehold over for.

Men nu læser jeg jo andetsteds, at man bare skal tage hårdt fat  :P  :mrgreen:  :mrgreen:  :mrgreen:  :!:  :!: 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg kan ikke fordrage lang køns behåring. Især på en mand ser det mildest talt kaotisk og meget lidt tiltalende ud. Har intet imod en fin lille landingsbane. Men heller ikke mere. Der er intet der får mig til at "gå ned" på en kvinde med en mindre urskov ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er vist ikke ualmindeligt at gæsterne ikke opdager detaljerne hos de piger de besøger. Havde en diskussion med et medlem, som hårdnakket påstod at en pige vi begge havde besøgt, var hverken tunge eller intim piercet - men det er hun altså :P

Jeg kan ofte kun huske pigens ansigt :D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Puha, ingen får lov at røre mit hår, hvis jeg var homoseksuel kunne jeg sikkert blive en eftertragtet "Bear" :-D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...