Hop til indhold

Recommended Posts

Da jeg er helt ny inden for dette område søger jeg lidt oplysninger, hvad kan anbefales, altså spørge man bare pigen om hun tilbyder xtra eller hvordan foregår det ?

søgningen efter steder sker på sjælland, og ved hjælp af de sider man nu kender herinde så det er vel egentlig bare gode råd om hvordan man gebærder sig for at bestille andet end lige den normale massage ?! 

for går vel ud fra at de ud ad til bare er normale massage steder ?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Da jeg er helt ny inden for dette område søger jeg lidt oplysninger, hvad kan anbefales, altså spørge man bare pigen om hun tilbyder xtra eller hvordan foregår det ?

søgningen efter steder sker på sjælland, og ved hjælp af de sider man nu kender herinde så det er vel egentlig bare gode råd om hvordan man gebærder sig for at bestille andet end lige den normale massage ?! 

Hej M_33 ;-)

Thai-Massage med extra er en sjov fætter.

MEN, det første som jeg tænker på, og som har givet mig gode oplevelser, er ordet kemi !

Hvis den ikke er der, så bliver det massage og intet andet.

Men hvis den er der, så vil du få en masse dejlige oplevelser !

Og først og fremmest er det DIN attityde, når du besøger en klinik, som gør forskellen.

Hvis du kommer med et stort smil, en positiv indstilling, og bare er dig selv, så kommer du rigtigt langt.

Det lyder måske lidt kynisk, men det at besøge en Thai-Klinik, er også en langsigtet investering, i mine øjne.

De bedste steder, inkl. mit nuværende, har jeg startet med kun massage, og så set hvad som kom ;-)

Og hvis du opfører dig som en gentleman ( Thai-kvinder elsker dette ), så er der ingen grænser for, hvad oplevelser du kan se frem til.

Lad være med at forcere tingene, spørg høfligt ind til om det er muligt at der kunne blive mulighed for mere ;-)

Hvis du får et nej, så accepterer dette med et smil. Måske kræver det at du kommer igen, og tilliden bliver større, og så får du de store og dejlige oplevelser ;-)

MEN, det har også noget at gøre med hvor meget du har lyst til ?

Vil du kun have et HJ ? Måske BJ ? Eller fuld pakke ?

Mange steder i KBH. kan du få det hele.

Vil du have en fast massør ? Besøge mange steder og opleve forskelligt ?

Jeg har tidligere haft fede oplevelser med forskellige massører, fra HJ til fuld pakke. ;-)

Men er landet hos en fast massør, hvor massagen er meget kompetent ( Er selv uddannet massør ), og hvor jeg får HJ i forskellige variationer ;-)

Kr. 600,-

Så prøv dig dig frem, med respekt ;-)

Og en forrygende verden vil åbne sig for dig ;-)

GMC

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej

Jeg bakker op om det GMC skriver og så kan jeg lige tilføje at jeg

hvis jeg kommer et nyt sted.

Når jeg kommer ind og har set hvem der skal massere mig tager jeg gerne min beslutning til hvad jeg vil have af hende.

Når hun så spørger hvad jeg ønsker siger jeg som regel en time olie massage eller hvad kan du tilbyde mig.

Så finder du ud af hvad pigen ønsker at give og kan tage din beslutning

the rider

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Soylent Green

Man skal passe på med at romantisere thai-pigerne og tro, at de giver lige netop dig lidt ekstra i form af en håndtrold. De har et skarpt blik på din tegnebog og er interesseret i at presse dig for alle de penge du vil spendere på hende.

Min erfaring er, at hvis man efterhånden bliver stamkunde et sted, så bliver de luddovne og nusser bare din ryg med lidt olie mens de venter på, at du vender dig om så de kan ordne dig med hånden. 

Personligt har jeg kun haft glæde af NamNam ( Maechan - tidl. Surin ) men da jeg blev stamkunde startede hun altid med at spille den af på mig. Jeg foretrækker en genert thaikvinde, som til sidst spørger om du skal have et handjob.

Så fandt jeg Namthip i Roskilde. Hun blev også doven og snød med tiden til sidst.

Mit råd er, at droppe thaipigerne og find en dansk kvinde til massagen i stedet for.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Selvfølgelig har vi alle forskellige oplevelser med Thai-Massage, men Soylent Green´s udlægning er så langt fra min, som noget kan være !

Måske har personlighed, attitude og kemi mere at sige end jeg havde troet.

Og nej, jeg " får " ikke en håndtrold foræret, den betaler jeg for !

Men jeg er så heller ikke bleg for at give drikkepenge, hvis jeg synes dagens oplevelse har været bedre end forventet.

Din illusion om den generte massør, som til sidst spørger om du har lyst til mere, er rimeligt tæt på selvbedrag.

Så M_33, bare klø på, og dan dine egne indtryk, søg dine egne oplevelser ;-) 

Hvis du har brug for flere råd, så send mig en personlig meddelelse, så vil jeg gerne være behjælpelig.

God vind :-P

GMC

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest knaldehunden

du kan vel som udgangspunkt ikke bestille mere end massage, pigen skal nok selv tilbyde mere, hvis hun yder sex du må kigge på anmeldelser herinde fra og så hoppe ud i det det er jo kun 300kr .hvis du kun får massage. ikke det vilde at smide for en oplevelse.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg synes det er lidt fikkumdik kun at bestille massage og så ligge der og afvente om pigen vil tilbyde noget ekstra og/eller hun ligesom skal lege og pirre lidt for at se om "kunden" er vågen.

Sidst jeg fra starten bestilte Handjob til kr. 500,- endte det med at jeg, vha. lidt charme og ved at give udtryk for jeg godt kunne lide pigen, fik hele turen  :)

Ellers bestiller jeg som regel bare ½ eller 3/4 time og kan så selv nogenlunde bestemme rækkefølgen og hvad der skal foregå og at pigen skal være helt nøgen fra starten - det er så sjovt at se når, de små thaipiger med lidt påtaget generthed klær sig helt af  ;)

Evt. må man forinden handle lidt med dem om prisen, hvis man ikke synes den er rimelig - men gør det med et smil, lidt humor og indenfor rimelighedens grænser - det er jo også en måde at lære hinanden lidt bedre at kende på - og de vil jo også gerne at man kommer igen  ;) 

Har man fundet et godt Thaisted og/eller pige, så er det med at besøge hende flere gange indenfor relativ kort tid, da de har det med at blive udskiftet ca. hver 3 md. - og de rigtig smukke og dygtige hænger altså ikke på træerne - så det er med at holde fast på dem og evt. opnå en lidt bedre service for hver gang, som man lærer dem bedre at kende - men husk at gøre det til en oplevelse for dem også og fortæl/vis hvad og hvordan du gerne vil have det  :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Jeg mener at sandheden står at finde noget sted midt imellem hvad alle siger til dig.
Det er jo de færreste thaisteder hvor du ikke kan få ekstra. Tilmed hvor de meget gerne vil give dig ekstra, for det er sådan de fortjener sine penge. Kun massage rækker ikke langt i kassen.

Jeg har vandret på Københavns thaistier nogle år nu, og måtte sige at det generelt har været meget sjovt, og nogle gange ubeskriveligt fantastiskt.

Hvad det aller mest drejer sig om, er at "læse" den kvinde du møder. Hos nogle er det bedst at være artig og forsigtig, hos andre er fremgangsmåden mere at drille og frække sig lidt - med stil selvfølgelig.
Men gør som de andre siger. Besøg nogle steder, til du finder en pige du gerne vil udvikle "massagerelationen" med. I thaiverden er det  meget enkelt: Den der søger, skal finde.

Til lykke!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Soylent Green

Selvfølgelig har vi alle forskellige oplevelser med Thai-Massage, men Soylent Green´s udlægning er så langt fra min, som noget kan være !

Måske har personlighed, attitude og kemi mere at sige end jeg havde troet.

Og nej, jeg " får " ikke en håndtrold foræret, den betaler jeg for !

Men jeg er så heller ikke bleg for at give drikkepenge, hvis jeg synes dagens oplevelse har været bedre end forventet.

Din illusion om den generte massør, som til sidst spørger om du har lyst til mere, er rimeligt tæt på selvbedrag.

Så M_33, bare klø på, og dan dine egne indtryk, søg dine egne oplevelser :wink:

Hvis du har brug for flere råd, så send mig en personlig meddelelse, så vil jeg gerne være behjælpelig.

God vind :-P

GMC

Enten er GMC opblæst i en grad, der er behandlingskrævende eller også er han dummere end politiet tillader, hvis han tror, at hans sleske smil og lækre hår kan gøre thaipigerne bløde i knæene. Thaipigerne er ikke gået ud af skolen i dét håb, at de kan få lov til at spille pik på GMC.

Dét gør de af flere triste årsager: Pres fra bagmændene, dårlig økonomi, fattig familie i Thailand osv osv.

Men du kan evt. give dem et tilbud næste gang du blænder dem med dit smil: Fortæl dem at de får 200-300 kr. ekstra UANSET om de giver dig en håndtrold eller ej. Så finder du ud af om kemien nu også spiller nogen rolle for en thailuder.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Baltazar

Enten er GMC opblæst i en grad, der er behandlingskrævende eller også er han dummere end politiet tillader, hvis han tror, at hans sleske smil og lækre hår kan gøre thaipigerne bløde i knæene. Thaipigerne er ikke gået ud af skolen i dét håb, at de kan få lov til at spille pik på GMC.

Dét gør de af flere triste årsager: Pres fra bagmændene, dårlig økonomi, fattig familie i Thailand osv osv.

Men du kan evt. give dem et tilbud næste gang du blænder dem med dit smil: Fortæl dem at de får 200-300 kr. ekstra UANSET om de giver dig en håndtrold eller ej. Så finder du ud af om kemien nu også spiller nogen rolle for en thailuder.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Baltazar

For mig er det hetl forkert at bruge ordet "Thailuder" om piger der der kun tilbyder en svensker.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Soylent Green

For mig er det hetl forkert at bruge ordet "Thailuder" om piger der der kun tilbyder en svensker.

Tak skæbne! De sælger en sexuel ydelse i form af et håndjob. Derfor er de iflg. enhver definition ludere - eller prostituerede om man vil.

Alt andet er selvbedrag.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Deputy

Så finder vi lige kammertonen. Den slags person angreb tolererer vi ikke.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Baltazar

Tak skæbne! De sælger en sexuel ydelse i form af et håndjob. Derfor er de iflg. enhver definition ludere - eller prostituerede om man vil.

Alt andet er selvbedrag.

Jeg ved at thaipiger ikke betrager et  handjob som sex - Derfor betragter de heller ikke sig selv som prostituerede, hvis de har dette på menuen.

For mig er der ligeledes en kæmpe forskel på at sælge et handjob og eksempelvis samleje mv.

Jeg bliver stødt af din måde at bruge ordet "thailuder "  på - Jeg føler det er nedsættede - det bryder jeg mig ikke om.

Juridisk er det måske at betragte som prostitution ( jeg er ikke helt sikker ? - Måske andre kan bidage)

Del dette indlæg

Link til indlæg

I Sverige er det prostitution. Måske simpelthen fordi det er skønt??

At siden kalde nogen for thailuder uanset hvad hun laver er helt unødvendigt. Dobbel diskrimination.

B

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg synes det mest ærgerlige ved denne tråds udvikling, er at trådstarter ikke er med mere ?

Kan sagtens forstå hvis vi brugere til tider skræmmer folk væk.

Til Soylent Green;

Jeg kan desværre ikke imponere de kvindelige thai-massører med min hårpragt ;-)

Jeg er skaldet !

Men smilet er der stadigt ;-)

God dag til jer alle,

GMC

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Soylent Green

Kors i røven. Salg af sexuelle ydelser er prostitution. Punktum

Jeg kan da godt forstå, at thaimassørerne lever på en lille livsløgn. Det er sikkert nødvendigt for at komme igennem dagen med sleske kunder, der tror, at deres charme giver dem ekstra ydelser.

Desværre er I ikke mere tænksomme.

Klag endelig til moderator.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Soylent Green sagde den 29 Jul 2014 - 06:12 AM: Soylent Green sagde den 29 Jul 2014 - 06:12 AM:

Kors i røven. Salg af sexuelle ydelser er prostitution. Punktum

Jeg kan da godt forstå, at thaimassørerne lever på en lille livsløgn. Det er sikkert nødvendigt for at komme igennem dagen med sleske kunder, der tror, at deres charme giver dem ekstra ydelser.

Desværre er I ikke mere tænksomme.

Klag endelig til moderator.

Thai'erne ser ikke et HJ som sex, det gør du måske.

måske lever de på en livsløgn, men hvem gør ikke det på et eller andet punkt i livet.

tro mig, du kan nå rigtig langt med at være sød og rar overfor ALLE slags piger, både danske, thai'er og andre, så vil du kunne få ting som normalt ikke er muligt for nye kunder, men det finder du ud af den dag du finder ud af hvad ordet charme virkelig betyder.

må sige du er lidt grøn  :D :D

kom ud og hyg dig med en sød pige og få det negative ud af kroppen

Redigeret af HappyHippo

Del dette indlæg

Link til indlæg

Trådstarter er lige her :)

men tråden tog en drejning jeg ikke lige havde forventet, :(   men har ihvertfald fået nogle gode råd inden godstoget kørte ud hvor det ikke lige kommer tilbage på  sporet. :) 

men er her skam endnu og overvejer stadig at prøve, fandt en anden tråd med en liste over Thai steder som jeg selvfølgelig ikke kan finde nu, men der havde jeg udset mig et par steder, 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Soylent Green

Thai'erne ser ikke et HJ som sex, det gør du måske.

måske lever de på en livsløgn, men hvem gør ikke det på et eller andet punkt i livet.

tro mig, du kan nå rigtig langt med at være sød og rar overfor ALLE slags piger, både danske, thai'er og andre, så vil du kunne få ting som normalt ikke er muligt for nye kunder, men det finder du ud af den dag du finder ud af hvad ordet charme virkelig betyder.

må sige du er lidt grøn  :D :D

kom ud og hyg dig med en sød pige og få det negative ud af kroppen

Jeg spilder min tid i dette forum. Det er Guds spildte ord på Balle-Lars. I fatter ikke en brik

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...