Hop til indhold
HappyHippo

FRÆK STORBARMET HOT. CARIBEAN I VANLOSE

Recommended Posts

http://www.massageguide.dk/profile_gallery.asp?i_ProfileID=20253

om det er hende på billederne eller ej ved jeg ikke, men det ligner meget godt

dejlig latina med godt hjulpet naturlig D skål

lækker krop med skøn kvindelig figur og fabelagtig doggystyle røv

hendes superfranske er til UG med stort +

har været på adressen før hos en anden pige

343703.jpg

Del dette indlæg

Link til indlæg

http://www.massageguide.dk/profile_gallery.asp?i_ProfileID=20253

om det er hende på billederne eller ej ved jeg ikke, men det ligner meget godt

dejlig latina med godt hjulpet naturlig D skål

lækker krop med skøn kvindelig figur og fabelagtig doggystyle røv

hendes superfranske er til UG med stort +

har været på adressen før hos en anden pige

343703.jpg

Jeg forstår ikke det med barmen. Enten er brysterne vel naturlige eller (godt) hjulpne.

Del dette indlæg

Link til indlæg
fafnersbane sagde den 27 Jul 2014 - 02:03 AM: fafnersbane sagde den 27 Jul 2014 - 02:03 AM:

Jeg forstår ikke det med barmen. Enten er brysterne vel naturlige eller (godt) hjulpne.

ja undskyld

men i hendes tekst skrives der NATURLIGE, derfor tilføjede jeg hjulpet, da de IKKE er ægte

og hvis de er ægte, ville jeg få dem tjekket, for så er der tale om ret kraftige knuder i brystet ( hvilket jeg ikke tror og håber )

forvirringen kan også tiltage da der er to forskellige numre i annoncen, jeg fangede hende på det med 2244

Redigeret af HappyHippo

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej HappyHippo,

Hvordan så bollerummet ud - og har jeg ret i, at det er i en kælder på Katrinedalsvej?

Hvorlænge betalte du for - og hvor meget?

"Du er altid velkommen hos mig i min private, diskrete lejlighed 5 min. fra Vanløse Station/Metro."

Meget kunne tyde på det.

Del dette indlæg

Link til indlæg
MrT sagde den 29 Jul 2014 - 08:43 AM:

Hvordan ville du beskrive hendes ansigt?

det er lidt vildt, hun har kun 1 overlæbe  :D :D

tag chancen og besøg hende, du kan jo gå igen hvis hun ikke er som du ønsker

hendes blæs er i topklasse

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har været forbi hende og det er sjældent jeg finder en som sutter mig til roden og lidt til. Det var verdensklasse og så var hun sød og behagelig. 

Noget af det helt klat bedre og ser ganske godt ud.

Fik en 400 kr tur og gav hende 500 og fik top fransk uden. I left happy :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har været forbi hende og det er sjældent jeg finder en som sutter mig til roden og lidt til. Det var verdensklasse og så var hun sød og behagelig. 

Noget af det helt klat bedre og ser ganske godt ud.

Fik en 400 kr tur og gav hende 500 og fik top fransk uden. I left happy :)

Fik du så dansk efterfølgende eller var det kun fransk uden for 500?

/Flash 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Fik du så dansk efterfølgende eller var det kun fransk uden for 500?

/Flash 

Øv glemte at spørge om du evt. kan be/afkræfte hendes billeder :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej alle

Jeg skrev en lang anmeldelse omkring denne dame, men min computer gik ned mens jeg hentet et glas vand.... så nu får i den korte.

En dag da liderligheden overvandt fornuften tog skrev jeg til denne dame pga. denne anmeldelse, og jeg har lige nogle rettelser.

Billeder er næsten som virkeligheden (hun har en del løs hud og nogle få deller).

Stedet er diskret, det er lige ved en danske bank og opgangen er kun til et firma og nogle privat personen (hun bor 2. sal... tror jeg nok).

Jeg tog et besøg på 30min med deep throat (+100kr), det jeg bemærket ved besøget var:

1. Hun har næsten ingen service. (ingen smil, ingen kontakt, ingen snak, intet)

2. Hun taler meget dårligt dansk og engelsk, det er på niveau "me suck, suck you?"

3. Hun lader dig ikke rør hendes bryster frivilligt (Jeg prøvet, hvor hendes hånd greb min og skubbet den ned på sengen, 
    men jeg stopper ikke så let så til sidst fik jeg lov) 

4. Efter at hun havde suttet 10min none-stop, kunne jeg mærke at jeg vil komme hvis hun blev ved lidt endnu, så jeg bad hende om at stoppe,
   men forsatte, så da jeg satte hånden ned for at fjerne hendes hoved begynde hun bare at bruge hænderne, så jeg måtte fjerne hendes hænder også.

Så tog jeg en lille pause, men 5min efter sagde jeg stop igen, men hun stoppet ikke, også kom jeg. 

Det er lidt svagt at hun bare prøver at snuppe hurtige penge istedet for at give mig hvad jeg havde betalt for.

5. Da jeg skulle gå, åbent hun døren ud til gangen men jeg tog tøj på........

Jeg ville ikke sige at det var dårligt, men det kunne godt være meget bedre....

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej alle

Jeg skrev en lang anmeldelse omkring denne dame, men min computer gik ned mens jeg hentet et glas vand.... så nu får i den korte.

En dag da liderligheden overvandt fornuften tog skrev jeg til denne dame pga. denne anmeldelse, og jeg har lige nogle rettelser.

Billeder er næsten som virkeligheden (hun har en del løs hud og nogle få deller).

Stedet er diskret, det er lige ved en danske bank og opgangen er kun til et firma og nogle privat personen (hun bor 2. sal... tror jeg nok).

Jeg tog et besøg på 30min med deep throat (+100kr), det jeg bemærket ved besøget var:

1. Hun har næsten ingen service. (ingen smil, ingen kontakt, ingen snak, intet)

2. Hun taler meget dårligt dansk og engelsk, det er på niveau "me suck, suck you?"

3. Hun lader dig ikke rør hendes bryster frivilligt (Jeg prøvet, hvor hendes hånd greb min og skubbet den ned på sengen, 

men jeg stopper ikke så let så til sidst fik jeg lov) 

4. Efter at hun havde suttet 10min none-stop, kunne jeg mærke at jeg vil komme hvis hun blev ved lidt endnu, så jeg bad hende om at stoppe,

men forsatte, så da jeg satte hånden ned for at fjerne hendes hoved begynde hun bare at bruge hænderne, så jeg måtte fjerne hendes hænder også.

Så tog jeg en lille pause, men 5min efter sagde jeg stop igen, men hun stoppet ikke, også kom jeg. 

Det er lidt svagt at hun bare prøver at snuppe hurtige penge istedet for at give mig hvad jeg havde betalt for.

5. Da jeg skulle gå, åbent hun døren ud til gangen men jeg tog tøj på........

Jeg ville ikke sige at det var dårligt, men det kunne godt være meget bedre....

Rigtig godt beskrevet og svarer meget godt overens med min oplevelse.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det skal også siges at jeg betalte for "deepthroat" men hun vil/kan maksimum tag 10-14cm i munden, også gør hun et stort nummer ud af det med lyd osv. (selv om man ved at hun ikke engang prøver)

Det er også blevet meget populært at snakke om gentagelses faktor:

Nej, jeg vil ikke komme igen, hun gider i virkeligheden ikke det hun laver, hun er bare desperat, hvilket er fint.... men hun er ikke desperat nok til at give en ordenlig service.  

Redigeret af Breakdancingcat

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...