Hop til indhold
okbobobo

FKK piger

Recommended Posts

Har læst om folks beretninger om tyskland og alle de øst glædes piger landet rummer. Men der må være en bagside til det? hvordan finder alle disse piger frem til sauna clubs? De søger jo ikke ligefrem på deres hjemmeside og har aldrig set annoncer fra de store steder hvor de søger piger? 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Alle de som jeg har talt med på FKK klubber, og det gælder iøvrigt også alle de østpiger jeg har talt med i Danmark (mange), er kommet i kontakt med branchen gennem deres personlige netværk. De har set en i bekendskabskredsen som har penge, og har besluttet sig for selv at springe ud i det. I 100% af de tilfælde jeg kender til har det været netværk mellem kvinder. Dvs ingen mandige alfonser.

Umiddelbart sidder du vist med nogle fordomme om at østpiger er dumme forhutlede stakler i dyb nød, ikke ejer en internetforbindelse, ikke kan finde ud af at sætte sig ind i en flyver, skal have hjælp til alt muligt osv. Derfor sidder du og søger "en bagside". Det kan du godt lægge fra dig, for de fordomme holder ikke i praksis. Tværtimod.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har læst om folks beretninger om tyskland og alle de øst glædes piger landet rummer. Men der må være en bagside til det? hvordan finder alle disse piger frem til sauna clubs? De søger jo ikke ligefrem på deres hjemmeside og har aldrig set annoncer fra de store steder hvor de søger piger? 

Mange af stederne søger nye piger f.eks.:

http://en.the-pclub.de/page/jobs

Men jeg tror de fleste piger kommer fordi de kender en, der kender en - og helt naturligt vil pigerne helst steder hen, som andre piger kan anbefale, de behandles godt og hvor en veninde kan hjælpe dem lidt igang og introducere dem til de rigtige folk.

På Artemis sagde en pige at de havde en god og venlig ledelse og hun godt kunne lide at være der. Jeg tror heller ikke de kunne skaffe så mange søde piger på anden vis, hvis de ikke behandlede dem godt - og alt andet ville jo også hurtigt rygtes blandt pigerne.

Jeg vil dog ikke afvise, at de nogen steder bruger en slags belønningssystem, således at en pige, der skaffer en ny pige, får en kontant godtgørelse eller en hvis % af den nye piges indkomst - aner det dog ikke, men det kunne lyde plausibelt.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg søger ingen bagside. Og synes fkk systemet er klart den bedste løsning på branchen, og nytter mig også selv af den ;)

men hvis nu nogen havde noget klar fakta om systemet ville jeg bare gerne høre om det :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg skal da ikke udelukke at pigerne har alfons og bagmænd. Fx. er det kendt at World ejes og styres af HA.

Nogle gange ser man at pigerne kommer eller bliver henter af mænd af tvivlsomme karakter i store biler.

Men generelt er pigerne glade for FKK, der er også stor sikkerhed for pigerne at arbejde på FKK.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er rigtigt at man nogen gange ser en pige blive sat af foran klubben af en mandsperson i en stor bil. Om det så er en ven, deres kæreste, deres agent, eller deres alfons er ikke til at sige - formentlig er der også tale om en noget flydende overgang mellem begreberne. Lige så ofte ser man også at pigerne ankommer i taxa - og nogen gange ankommer de helt alene i deres egen store bil.

Men altså - hvis nu en relativt ung rumænsk mand er taget afsted - væk fra fattigdom - sammen med sin (flotte) rumænske kæreste til Tyskland for at hun kan arbejde på FKK. Han prøver at få lidt småjobs hist og her, men det bliver aldrig til noget for det er ikke nemt at finde arbejde, når man ikke rigtigt kan sproget og ikke har en uddannelse - imens tjener hun så mange penge på FKK at det svarer til en mellemleder løn. Dem vælger hun at dele med kæresten og siden han ikke kan finde andet at lave, ender det med at han står for alt det praktiske i husholdningen, og henter og bringer hende til arbejdet, samt skaffer hende alle arbejdsremedier såsom kondomer, piller, tests osv.. Er han så en alfons? Eller er han bare en hjemmegående "luksushustru" med omvendt kønsfortegn?  

Jeg har aldrig mødt en pige på fkk, som ikke virkede 100% afklaret med hvad hun lavede. De gamle historier med at øst-pigerne blive lokket til Vesten med at de skal være filmstjerner, servitricer eller lign. og derefter tvunget til at være prostituerede er dybt forældede. Der er ikke nogen så naive piger tilbage længere, som tror på så danne historier. Og derudover er dem som blev tvunget for længst udkonkurreret af dem, som er taget af sted frivilligt for pengenes skyld.

Det er big money for den enkelte pige. Jeg snakkede med en Rumænsk pige som var uddannet sygeplejerske, og endda havde arbejdet som sygeplejerske i Belgien - det må jo trods alt have været en normal vestlig sygeplejerskeløn - ikke prangende, men ikke noget man er fattig af. Men hun havde altså valgt at arbejde på FKK i Tyskland i stedet, fordi pengene var bedre, og hun havde behov for at hjælpe sin mor sagde hun (må være med penge :unsure:  ). Den historie var jeg faktisk noget paf over! 

Jeg tror efterhånden at det må være så udbredt blandt Rumænske piger, at alle er klar over at man kan gøre sådan, og næsten alle sammen kan finde en veninde eller veninde til veninde som kan fortælle dem om, hvordan det gøres i praksis, hvis de skulle få lyst. 

Jeg har også tit fået spørgsmål fra fkk piger om hvad jeg synes om andre klubber (når de finder ud af at jeg har besøgt mange) - så viser det sig ofte at de selv har researchet på nettet hvilke andre klubber man kan arbejde i - simpelthen for at finde ud af om der skulle være andre klubber, hvor de kan tjene flere penge.

Med EU's åbne grænser kræver det ikke længere den store startkapital for en Øst-pige at begynde på FKK. Penge til en busbillet og den første entré og så er man i gang.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Tror ikke man skal lægge så meget i, pigerne bliver hentet og leveret af tvivlsomme typer.

Flere piger herinde har meldt ud, at disse herlige personligheder findes i deres nære bekendtskabskreds. Man skal ikke skære alle over en kam, men disse 2 typer er vist magnetter på hinanden.

Om fyren udnytter pigen.. pigen udnytter fyren er formentlig ret flydende. Begge typer har mulighed for at tjene en mængde penge, som normalt arbejdende aldrig kommer i nærheden af.

Mange piger fortæller derhjemme de arbejder dom Servitrice eller lignende. Måske der er her de gamle Anekdoter er startet? en pige er blevet bustet i en klinik/ klub.. Jamen jeg ville aldrig arbejde sådan et sted, men blev lokket ind i det. Jeg er jo sådan en sød pige buuhuuu.

Ej det har jeg ingen evidens for at udtale :-) men det er ikke utænkelig at scenariet er forekommet

Redigeret af Havnebumsen

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...