Hop til indhold
Guest Smuk Enlig Mor

"Helt ærligt, SEM, betragter du virkelig dig selv som glædespige..?"

Recommended Posts

Guest Smuk Enlig Mor

Du hører da under kategorien, da du sælger sex og seksuelle ydelser overordnet set.

Du har så valgt det setup du bedst kan lide :smile:

1 gæst pr. uge ( hvis jeg har forstået det rigtigt )

Det har du ikke forstået rigtigt.. ;)

Max en elsker pr. dag - de dage jeg er disponibel.. :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Smuk Enlig Mor

Det andet lød altså også en anelse specielt :D

Ja, men det var dig der fandt på det.. :P

Del dette indlæg

Link til indlæg

Så det er først til efteråret man skal besøge dig, så ? :D

Holsterbro....Hvis du iklæder dig det samme, som du forlanger mig i, ser jeg dig da gerne inden efteråret :D

Dig kan jeg så altid forlange 30-50 englehop af dig , alt efter din tilstand på dagen.

Og jeg tæller gerne for dig! :D

Så ingen grund til at blive væk...som du ved er der jo nogen der snakker om det, men sådan er du jo ikke, du er jo handlingens mand.....hæ hæ hæ

Skal jeg tænde for min "tidsbestilllingstelefon"?  :D :D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Holsterbro....Hvis du iklæder dig det samme, som du forlanger mig i, ser jeg dig da gerne inden efteråret :D

Dig kan jeg så altid forlange 30-50 englehop af dig , alt efter din tilstand på dagen.

Og jeg tæller gerne for dig! :D

Så ingen grund til at blive væk...som du ved er der jo nogen der snakker om det, men sådan er du jo ikke, du er jo handlingens mand.....hæ hæ hæ

Skal jeg tænde for min "tidsbestilllingstelefon"?  :D :D

Et tilbud man helt sikkert ikke kan afslå :D

Desværre fandt jeg i dag ud af, at min anonyme glædes pige telefon er gået i stykker :D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Så er jeg vist ikke helt rigtig alligevel... ;)

Det tror jeg nok, du er.

Den med ærten er jo kun et eventyrligt eventyr. Du er efter det foreliggende jo et rigtigt eventyr.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hæhæ, da jeg i min ungdom sad på Grønland i ÷ 51°, havde jeg gerne laver 100 englehop for dig. Desværre var du ikke født dengang.

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Spock

... Øhm... mja, mjo... tænke, tænke... JA, det gør jeg faktisk! :)

1. Jeg bringer glæde (håber jeg da ;))

2. (Den mindre flatterede del) Jeg modtager penge for erotiske eventyr

Ovenstående spørgsmål er ofte blevet stillet mig, siden jeg startede min karriere som lagenakrobat, hvilket faktisk har affødt en del ubesvarede spørgsmål - og faktisk også tvivl - i mit indre... :huh:

FOR... Hvad er en "rigtig" glædespige..?

- Er det en der modtager besøg på klinik..?

- Er det en der har flere elskere pr. dag..?

- Er det en der spiller en anden rolle, end den hun er i virkeligheden..?

- Er det en der er iført fuld makeup og det frækkeste lingerie med dertilhørende stiletter..?

- Er det en der har pengene som den primære drivkrav..?

- Er det en der gør som de andre...?

- Er det en som... fortsæt selv listen...

... For nej! Hvis ovenstående sætter rammerne for, hvad en rigtig glædespige er, så hører jeg IKKE under den betegnelse - men hvad er jeg så..? :blink:

Findes der egentlig en entydig definition, og hvad er en rigtig glædespige for dig..?

Fredagskrammer fra SEM :)

Hej SEM.

Fik lige lyst til at give mit besyv med, uden i den sammenhæng at tillade mig at fortælle dig, hvorledes du skal disponere over dine mentale energier. Det er mit indtryk at du klarer den del ret godt selv ;)

Er du en "rigtig" glædespige? Ja - for pokker (bemærk her stavemåden...;) ) For du spreder glæde og positive energier :)

Emnet falder ind under en tilbagevendende trang til at kunne sætte titler på såvel aftagere som udbydere, og der er vel lige så mange definitioner som der er individer på det marked?!

Til alle din ovenstående punkter, kunne der, efter min mening, svares "ja", "nej" eller ingen betydning", og konklusionen ville være den samme, for der er ingen af de punkter der er et imperativ for at udsagnet er sandt...

Det eneste punkt der vel sagtens er et imperativ, er at der indgår penge i ligningen, derudover er der frit spil. Du bruger selv udtrykket "elskere" om dem der er så heldige at møde dig IRL, det er jo også et udtryk med mange mulige facetter.

Det jeg søger er intense, intime, stunder med maksimalt nærvær, nerve, mental interaktion og gnist. Det er det der gør mig glad - så følger vi den definition, så er du i dén grad en glædespige ;)

Det må så blive et lørdags knus ;)

Spock

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Smuk Enlig Mor

Hej SEM.

Fik lige lyst til at give mit besyv med, uden i den sammenhæng at tillade mig at fortælle dig, hvorledes du skal disponere over dine mentale energier. Det er mit indtryk at du klarer den del ret godt selv ;)

Er du en "rigtig" glædespige? Ja - for pokker (bemærk her stavemåden... ;) ) For du spreder glæde og positive energier :)

Emnet falder ind under en tilbagevendende trang til at kunne sætte titler på såvel aftagere som udbydere, og der er vel lige så mange definitioner som der er individer på det marked?!

Til alle din ovenstående punkter, kunne der, efter min mening, svares "ja", "nej" eller ingen betydning", og konklusionen ville være den samme, for der er ingen af de punkter der er et imperativ for at udsagnet er sandt...

Det eneste punkt der vel sagtens er et imperativ, er at der indgår penge i ligningen, derudover er der frit spil. Du bruger selv udtrykket "elskere" om dem der er så heldige at møde dig IRL, det er jo også et udtryk med mange mulige facetter.

Det jeg søger er intense, intime, stunder med maksimalt nærvær, nerve, mental interaktion og gnist. Det er det der gør mig glad - så følger vi den definition, så er du i dén grad en glædespige ;)

Det må så blive et lørdags knus ;)

Spock

Åhh manner..! Tusinde tak - og knuser tilbage.. :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...