Hop til indhold
Guest Smuk Enlig Mor

Vil I ikke godt lade være..!

Recommended Posts

Helt okay ÅE - beklager jeg misforstod dig... jeg opfattede det som mistillid - MIN FEJL!!!

God weekend til dig - og alle andre

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Helt okay ÅE - beklager jeg misforstod dig... jeg opfattede det som mistillid - MIN FEJL!!!

God weekend til dig - og alle andre

Tak for det, og god weekend i varmen.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Dejligt at se at så mange tager afstand fra den slags opførsel - men samtidig tåkrummende at sidde at være vidne til at nogle brugere som selv har søgt og udleveret fortrolig information til andre nu sidder her og spiller så pisse hellige...

At der så også sidder personer og brokker sig over generel indiskretion, når de selv ikke kan holde deres kæft, er både komisk og tragisk. Der er virkelig nogle mennesker herinde der trænger gevaldigt til at se sig selv i spejlet.... det er simpelthen jammerligt hvad folk vil være bekendt, blot for at få profileret sig hos det lyserøde segment.

I skulle skamme Jer - men tvivler på I er i stand til det.

Montezi, du indikerer med ovennævnte passus, at du rent faktisk VED, der findes mandlige brugere af Eroguide, som er "indiskrete" og som "ikke kan holde deres kæft" (underforstået om fortrolig info vedr. glædespigen).

Jeg synes, du skulle sætte navn på de "mennesker herinde, der trænger gevaldigt til at se sig selv i spejlet", for du ved tilsyneladende, HVEM det er :idea:

Indtil du har gjort det, virker dit indlæg som skud med spredehagl rettet mod samtlige de mandlige brugere, der har ytret sig i tråden inkl. undertegnede, hvilket jeg egentlig ikke er ret begejstret for... :sad:

Så kom du bare med navnene - med mindre altså du gerne vil beskytte de indiskrete uslinge, som du kritiserer så voldsomt!.... :wink:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvorfor skal han dog dokumentere sin påstand, hvis SEM ikke bliver afkrævet samme bevisbyrde?

Nej da, hvorfor overhovedet gøre sig ulejlighed med at dokumentere sine påstande? det er meget lettere blot at fremsætte beskyldninger ad libitum...  :cool::mrgreen:

Hvad er det iøvrigt for en "bevisbyrde", du omtaler??

Jeg beder bare om nogle navne og er i første omgang ligeglad med beviserne :idea:

For min skyld må SEM da også meget gerne offentliggøre navnene.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Smuk Enlig Mor

Jeg har faktisk sendt mine beviser til Admin, og formoder, at de vil tage hånd om det, så skal vi ikke bare lukke tråden her, og håbe på, at lektien er lært... :)

Og nej, jeg lægger ikke beviser frem til offentligt skue - det er alligevel for lavt at synke.

God weekend :) :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja det var godt nok en mærkelig udvikling. Jeg sidder og får dårlig smag i munden af at jeg overhovedet skrev noget. Nogle debatter skal man altså bare lære at gå udenom.

B

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Har også oplevet, at få PB, når jeg har skrevet en anmeldelse, med alverdens spørgsmål om pigen. Både af intim karakter og personligt.

Jeg besvare aldrig den slags henvendelser. Og vil kraftig opfordre andre til, heller ikke at gøre det.

Selv om man syntes det er små og ubetydelige oplysninger man giver, er der jo nogen som kan lægge "puslespil" , når de får nok små brikker at gøre med, kan de få et fuldkommen billede frem, som kan misbruges.

Så pas på vores "piger" skriv ikke mere end der kan læses på deres hjemmeside, hverken i anmeldelser eller i PB, den RESPEKT skylder vi dem.

Pite

PS: I sidste ende kan det jo også føre til, at det er dig selv, der bliver "kendt" og dermed kan udsættes for pres.

Dette har jeg også haft gæster hindefra der han sagt/ skrevet til mig, at andre havde gjort efter deres besøg her. Finder jeg ud af, at det er nogle der enten besøger mig eller ønsker det, ja så kan de godt finde højre hånd frem eller en anden pige i stedet for!!! Minus respekt og total klamt, at jeg ( vi) lige pludselig skal være alle mands eje fordi jeg arbejder som luder!!! No go!!! Kh Line

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Jeg prøver lige igen SEM :-P De oplevelser du beskriver i din trådstart, burde du tage som et "wake up call". Efter min beskedne mening vil det være godt for dig, at holde erhverv og privatliv stærkt adskilt. Unset hvor tit dine kunder besøger dig, uanset hvor mange penge de afleverer, er det aldrig godt i det virkelige liv at blande priliv og business,, hvor selv guder bekæmper idioter uden succes, gavner du dig selv ved at holde privatliv og forretning skarpt adskilt. Igen.

Det kan gå lidt ud over forretningen, men det er så det valg, du skal gøre.

Selve det at nogle mænd forsøger sig med at hente oplysninger om dig, kan du aldrig ændre, med eller uden moderatorernes hjælp. Sidstnævnte har rigeligt at lave, og selv om de måske forsøger, kan de heller ikke hjælpe dig.

Til sidst i denne tråd fra mig: Man skal jo ikke læse med ret mange tråde, før end det er tydeligt, at en del sexkunder knytter sig til deres forretningsforbindelser, langt ud over hvad den prostituerede inderst inde selv føler. Og det sker blandt andet ved såkaldt venskabelige sympatiske forhold mellem forrretningsforbindelse. Plus såkaldt betalt kærestesex (GFE).

Prøv at lære lidt af din bankrådgiver :-P Han eller hun, vil jo aldrig fortælle dig om sit privatliv, men igen, det kan gå ud over din forretning, hvis du vælger at gøre dine forhold til dine forretningsforbindelser (sexkunder) lidt mere distancerede.

Alt her over har jeg skrevet i den bedste mening, og jeg ønsker dig det bedste, SEM.[/quot

Lige netop dette du beskriver her, har jeg også undret mig over mange gange... Hvordan tør de piger dog? Tænk det værste, en gæst bliver forelsket i dig ( og ja det sker tit!!!) og vupti så står han der uden for aftale tider og på alle tider. Der er børn og andre familie medlemmer at tage hensyn til og dette må i sig selv være virkelig grænse overskridende og frihedsberøvende at fremmede mænd kan trænge ind i privaten... Arbejde og privatliv skal altid, efter min mening, adskille groft ad. Pas på sig selv , ikke udlever noget privat, er kodeordet for at holde i den branche her.., mange knus Line

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Sørgelig og bekymrende udvikling!....heldigvis er jeg sikker på at de nøje udvalgte herrer som har besøgt den dejlige SEM aldrig ville drømme om at videregive oplysninger.

Men det gælder jo os ALLE ikk? Om det er privat eller ej, så det da mega ubehageligt at der sidder nogle snothvalpe og udlevere ens personlige ting og sager... Igen vi skal sgu ikke være alle mænds eje!!! Dette er det her der gør man har lyst til at stoppe i branchen her. Det ubehageligt og møg tarveligt. Knus Line

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Er enig i at du nok burde holde tingene adskildt, vidste ikke det var sådan det foregik, find dig et hyggested du kan være istedetfor. -Ligeså søde og dejlige dine gæster kan være, ligeså hurtigt kan de vende på en tallerken, det har vi alle prøvet, og er ked af at sige det, men det kun et spørgsmål om tid før det sker for dig også... Og er det så ikke bedst man kan komme hjem og være sig selv uden at være nervøs for om der står nogle i haven? Find dig et alternativ søde, det andet kommer til at bide dig i rumpetten....

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Men det gælder jo os ALLE ikk? Om det er privat eller ej, så det da mega ubehageligt at der sidder nogle snothvalpe og udlevere ens personlige ting og sager... Igen vi skal sgu ikke være alle mænds eje!!! Dette er det her der gør man har lyst til at stoppe i branchen her. Det ubehageligt og møg tarveligt. Knus Line

Desværre er det nok ikke snothvalpe der gør det. Nærmere små frustrede mænd, der af den ene eller anden grund ikke har mulighed for at få seksuel kontakt i det omfang de har behov for. De er så resourcesvage at de tyr til denne hobby, istedet for at finde andre måder at få afløb for trangen på.

Del dette indlæg

Link til indlæg

De er så resourcesvage at de tyr til denne hobby, istedet for at finde andre måder at få afløb for trangen på.

nej - de udvikler desværre en væsentlig ressource-styrke med denne hobby... og bliver meget meget dedikerede... 

det er dødsensfarligt at åbne sit hjem for gæster.... prøv engang at se ham jeg havde inde i kap4...  lad os sige at han ikke havde været sociopat men psykopat - så havde jeg haft et meget meget seriøst problem... 

man kan ikke sortere hverken sociopaterne, narcissisterne eller psykopaterne fra på mail og tlf for de er SÅ søde og så indtagende og charmerende... og det er også dem der ikke kan tåle afvisningerne

jeg har haft en nu... han bliver næppe den sidste.... men jeg ville skide grønne grise hvis han vidste hvor jeg boede 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jasmin,

Hvis det nu faktisk er sådan at en ægte psykopat dukker op og låser sit fokus på dig!

Hvad enten han er forsmået over at du afviser ham fra start eller efter besøg(kap 4).

Er det så ikke et faktum at psykopaten modsat sociopater ofte er relativt smarte/Kloge,

De vil i så fald nemt kunne finde din adresse ved lidt benarbejde .. Af forskellig art!

Faktum er både du og SEM har valgt en lidt udsat branche, hvor forslåede nervøs hårfin!

Nu er der jo så heldigvis kun få rigtige psykopater og i er jo rimeligt fornuftige piger ;-)

Stor respekt til jer alle der faktisk gør en stor forskel i denne verden .. Det ved i jo bedst selv.

Trist for os mænd i piger har fat i den lange ende ... Vi kan jo ikke rigtig leve af det i branchen;-)

Tak, for spændende vinkler.. Syndets det er interessante vinkler og erfaringer der dukker op;-)

Livet er jo dejligt, mangfoldigt og lige så skævt som vi er menneske til at modelere og vinkel det !

Luke

NB

Jasmin, tror sgu jeg er nød til at prøve din saftige service en af dagen .. Håber du vil mig;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Er det så ikke et faktum at psykopaten modsat sociopater ofte er relativt smarte/Kloge,

De vil i så fald nemt kunne finde din adresse ved lidt benarbejde .. Af forskellig art!

**snip**

Jasmin, tror sgu jeg er nød til at prøve din saftige service en af dagen .. Håber du vil mig;-)

du kan ikke sætte sociopater op mod psykopater og sige at den ene type definitorisk er klogere.... de karakteristika der adskiller dem er ikke primært hængt op på intelligens.. 

uanset om du har den ene eller den anden type vil de med benarbejde kunne finde dig... det er næsten umuligt at skjule sig helt...  de behøver jo reelt set bare vente til jeg skal hjem og se hvad vej jeg kører.. 

at jeg så vil spotte dem ved afkørslen og ved en bestemt sidevej er noget andet... men de vil kunne finde en... 

umiddelbart er jeg langt mere nervøs for psykopaten end for sociopaten fordi psykopatens mangel på konsekvenstænkning, konsekvente "ansvarsfraskrivelse" kombineret med ekstroverte fysisk reaktioner gør ham mere uforudsigelig... 

begge parter kan være dødsens farlige men af forskellige grunde...  men min pointe er... begge parter skal ikke inden for dørene i det private hjem for en ting er at de kan finde en hvis de vil... det vil kræve benarbejde men også efterlade et spor de trods alt ved kan spores direkte tilbage til dem.. 

hvis man selv har inviteret dem inden for første gang - så behøver de end ikke lede... 

og jeg vil alle der kommer og er i godt humør og glad for at se mig..... og så håber jeg på at de hører til de 99% der her helt normale søde og dejlige :)  

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Smuk Enlig Mor

Af hjertet, TAK, for jeres sympati, opbakning, pm og gode råd...

Jeg vil tage de mere garvede pigers råd til efterretning... :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Smuk Enlig Mor

... Og bare lige for at slå én ting fast - inden denne tråd fordrejes yderligere - så er der INGEN af mine elskere, der har videregivet fortrolige oplysninger om mig. De er blevet forespurgt, af potentielle "interesserede", men INTET er sluppet ud...

Jeg har lovet mig selv at passe godt på mig - og det gør jeg...:)

- Og så spørg lige mig, hvis der er noget I gerne vil vide... Skal nok svare pænt..;)

Slut, prut, finale...

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...