Hop til indhold

Når langemanden ikke vil som jeg vil

Featured Replies

Skrevet
  • Author

Måske er det ingefær. Måske er det solen og sommeren. Måske er motionen og svømmeturene. Måske er det mentalt. Måske er det en kombination af det hele. Men der er dælme ingen problemer i dag. :D

Uden Dr. V.

• 2 months later...
  • Svar 51
  • Visninger 6.1k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Mest populære indlæg

• Guest Smuk Enlig Mor
    Guest Smuk Enlig Mor

... Fordi lækker og intens erotik er meget mere end den rent fysiske forløsning...

• Louie De Palma
    Louie De Palma

A relentless boner?

• Jeg har det samme problem og jeg ved det er hele er mentalt. Jeg lægger alt for meget pres på mig selv og så sker der bare ikke noget. Nu har jeg været hos Liv en enkelt gang og det var en super ople

Skrevet
  • Author

For lige at genstarten motoren... Stødte må denne EB artikel som mener at bækkenbundsøvelserne også kan hjælpe på potensen.

Ved godt det er sund. Hørt det ført. Men ligesom tandtrød er det bare noget man hurtigt glemmer i det daglige trummerum.

Også lidt pinligt at have en påmindelse på mobilen: "Husk dagens knibeøvelser".

Men der var lidt andre råd, f.eks drik en kaffe og spis chokolade lige inden sex.

http://ekstrabladet.dk/kup/sundhed/article4304456.ece

Redigeret af Tip toe

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.