Hop til indhold

Neu Hot Maria

Featured Replies

Skrevet

Hun ser da fristende ud... Måske en anelse erotisk buttet, men alligevel :-)

Skrevet

Var en smut forbi Maria, hendes annonce lyver ikke .... store bryster og ikke mindst røv ( og mave ) billederne er ægte men nok 5-10 kg. gamle :mad:

hun var meget åben omkring det da jeg spurgte ind til ægtheden af hendes billeder.

Hun er en glad og sprudlende person og meget u-blufærdig ( hvis det udtryk altså findes ) så det var en underholdende og meget fræk oplevelse

Havde en dejlig time hvor alle ønsker blev opfyldt også et par stykker der ikke stod på menu kortet .....  vil ikke gå så meget i detaljer men vil dog nævne at

da jeg skulle komme ud over hendes ansigt bad hun mig om at passe på ikke at komme i hendes øjne, da jeg derfor var meget på passelig og kun kom over hendes hage og hals,  kiggede hun bebrejdende på mig og sagde at så meget behøvede jeg ikke at passe på hun havde jo lukket sine øjne . :cool:

hun er her kun kort tid endnu så i skal skynde jer .....

Skrevet

Var en smut forbi Maria, hendes annonce lyver ikke .... store bryster og ikke mindst røv ( og mave ) billederne er ægte men nok 5-10 kg. gamle :mad:

hun var meget åben omkring det da jeg spurgte ind til ægtheden af hendes billeder.

Hun er en glad og sprudlende person og meget u-blufærdig ( hvis det udtryk altså findes ) så det var en underholdende og meget fræk oplevelse

Havde en dejlig time hvor alle ønsker blev opfyldt også et par stykker der ikke stod på menu kortet .....  vil ikke gå så meget i detaljer men vil dog nævne at

da jeg skulle komme ud over hendes ansigt bad hun mig om at passe på ikke at komme i hendes øjne, da jeg derfor var meget på passelig og kun kom over hendes hage og hals,  kiggede hun bebrejdende på mig og sagde at så meget behøvede jeg ikke at passe på hun havde jo lukket sine øjne . :cool:

hun er her kun kort tid endnu så i skal skynde jer .....

Godt indlæg !

vil se om jeg når at kigge forbi inden hun smutter :)

Skrevet

Tak for tilbagemelding – jeg plejer ikke at have succes med mine efterlysninger.

Og super duper anmeldelse og beskrivelse. Havde ellers sat snuden op efter noget andet i weekenden, men det kan meget vel blive til et besøg på lørdag – håber hun er her lørdag med…

Havde sms’et lidt frem og tilbage og hun svarede beredvilligt, dog på lidt ubehjælpsomt engelsk, men forståeligt, så jeg er, kva dit indspark, meget motiveret..

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.