Hop til indhold
Guest Smuk Enlig Mor

Livet er smukt..!

Recommended Posts

Guest Smuk Enlig Mor

ADVARSEL!!! DE BITRE PERSONAGER HERINDE BØR GÅ UDENOM DETTE SÆRDELES POSITIVE INDLÆG!!!

 

De seneste dage har jeg haft den der helt specielle boblende fornemmelse i mavsen, som man kun har, når livet kører på skinner og krop og sind er i balance... Lidt ligesom at være forelsket... :)

 

I øjeblikket KNUSELSKER jeg mit liv..! Ikke mindst pga. af jer fantastiske mandfolk der kommer forbi og forkæler mig ud over alle grænser, men jeg føler mig i dén grad beriget og privilegeret, over at have det liv - og være på vej mod det mål - jeg altid har drømt om...

 

Argh..! Måske ikke heelt drømt om... Skilsmissen var ikke kalkuleret med i drømmen, men omvendt har jeg lært overordentlig meget om mig selv i den periode, hvilket jeg, i dag, er dybt taknemmelig for...

 

Jeg har jo ALLE muligheder, hvis jeg har modet og lysten til at gribe dem... :) :)

 

To lækre unger (for det meste :wacko:), de mest givende og berigende venskaber - på godt og ondt, en lille familie der er der, omend af ret begrænset omfang, og et sundt og inspirerende studiemiljø... What's not to like??

 

... Og så er der jer skønne elskere... Ja, I får faktisk et helt afsnit for jer selv, for I er i HØJ grad medvirkede til, at mit liv i dag er så harmonisk, og jeg er så glad - helt ind i hjertet - som jeg er, for I bringer mig, og dermed mit blankpolerede liv, i balance... TAK! :)

 

For tre måneder siden trådte jeg mine første spæde skridt herinde... Var liidt skeptisk til at starte med, men blev ganske hurtigt grebet af stemningen, alle de lærerige indlæg, folks ærlighed og nysgerrighed, og ikke mindst den modtagelse, og respons, jeg selv har fået - og stadig får.

 

I er fantastiske..! Hele molevitten - kvinder og mænd... Og jeg er glad, og jeg er taknemmelig, og jeg er skie heldig... over at I er her..!For ved I hvad..? Uden dette forum ville jeg ALDRIG have haft de fantastiske oplevelser, som i dag er blevet til minder... Og minder der bliver til nye minder... ;)

 

SÅ..! Selvom jeg til tider afskyr EG og visse personager, så er det faktisk ikke så ringe endda..! :D

 

Krammer fra en boblende SEM som er forelsket... i livet... ;)  

 

PS. Hvad får dig til at boble af kærlighed til livet? :wub:

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg bobler når livet er smukt.

Når menneskene er søde, har store sko på, er nysgerrige uden forbehold.

Når jeg får en succes, lille eller stor, lære noget nyt, ser noget overraskende, flot, sødt eller spændende.

Når jeg ved at min konto er så velpolstret, at jeg ikke behøver tænke på den et godt stykke tid, bilen ikke har haft dyre lyde længe, og huset ser ud til at være nogenlunde velfungerende.

Når mine nære har smil i stemmen når de ringer, når barnebarnet har nappet mors telefon og går på facetime med mig.

Når jeg bliver glad overrasket, fordi heldet uventet tilsmiler mig, og når jeg har noget spændende at se frem til.

Så lige nu bobler jeg i middelsvær grad :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Smuk Enlig Mor

Jeg bobler når livet er smukt.

Når menneskene er søde, har store sko på, er nysgerrige uden forbehold.

Når jeg får en succes, lille eller stor, lære noget nyt, ser noget overraskende, flot, sødt eller spændende.

Når jeg ved at min konto er så velpolstret, at jeg ikke behøver tænke på den et godt stykke tid, bilen ikke har haft dyre lyde længe, og huset ser ud til at være nogenlunde velfungerende.

Når mine nære har smil i stemmen når de ringer, når barnebarnet har nappet mors telefon og går på facetime med mig.

Når jeg bliver glad overrasket, fordi heldet uventet tilsmiler mig, og når jeg har noget spændende at se frem til.

Så lige nu bobler jeg i middelsvær grad :)

Ja, forventningens glæde... Den er nu skøn... :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har selv opnået balance via sexformidling, Så: Carpe Diem – grib øjeblikket!

Det kommer aldrig tilbage.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Min tur til vandet i går aftes efter en del sjov mail korrespondance  :) Sad ved vandet et par timer . . . 

 

Havde været i jordkøleskabet efter en kold eller to inden, og kort efter ankomst og et hurtigt bad, lagde vinden sig hurtigt, og fjorden blev stille og flad. Kunne bare sidde og nyde naturen gå i seng/vågne, nyde en flok marsvin der svømmede frem og tilbage, og høre deres blåst. . . Kun naturens 'larm'  :)

 

Hjemme igen, bare smide mig i hængekøjen på terrassen og se flagermus der jagede, og falde i søvn til havedammens stille rislen.

 

I morges - tidlig vækning af rødderne (kattene) der kom hjem, og ville dele hængekøjen - Men kunne alligevel køre på arbejde, og synes at livet kan være HERLIGT  ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
PS. Hvad får dig til at boble af kærlighed til livet? :wub:

 

Jow, jeg skal i den nærmere fremtid på en sørejse ud på Verdenshavet med en rigtigt sød pige :wub: :wub: :wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Villige piger - og alt det sex jeg har lyst til... Og det er desværre en del......

Undskyld ! kunne ikke lade være - når spøg til side......

Hver dag jeg kan rejse mig fra min seng, uden at være syg.

En dejlig middag med en skøn kvinde, med levende lys og en god flaske vin - så er stemningen lige som lagt til en dejlig dessert.

Ligge i ske, med en skøn pige - og nusse og hygge hele natten, mens man mærker varmen og udstrålingen fra hende. Det gør mig sindssyg - sex er ikke altid nødvendigt, selv " IKKE" for mig....

Når mine katte - eller personer jeg holder af, har det godt.

Når solen skinner.

Det får mig lykkelig - og får midt liv, til at boble af kærlighed.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Når man bliver svigtet af folk man regnede med, og netop som det hele er trist  - så kommer der hjælp og støtte fra uventet kant, folk man ikke er tæt på men som med overskud og uselvisk adfærd giver dig et skub videre... INTET gør mig gladere.... folk der giver uden øje for gevinst - men af et godt hjerte

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hver dag jeg kan rejse mig fra min seng, uden at være syg.

 

I min høje alder er det en sejr bare at slå øjnene op om morgenen og konstatere, at man kan svinge hammeren (undskyld, Thor) et par timer endnu :!:.

 

Har man så noget at se frem til, så synger fuglene – og enhver fugl synes ligevel smuk.

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Spock

 

 

PS. Hvad får dig til at boble af kærlighed til livet? :wub:

 

Hej S.E.M, nu med bobler… .o0(Champagnepige? ;) )

 

Dejlig læsning, og skønt at det i dén grad kører på skinner for dig :) Er det ikke herligt når alting falder på plads, og man vel at mærke formår at erkende det og mærke efter når det sker? :)

 

Når de lykkelige øjeblikke opstår, hvor jeg er ved at boble over, er det typisk som følge af en masse små puf i den rigtige retning, over kortere eller længere tid. Små og store succesoplevelser der tårner sig op. De mål jeg har sat mig nås. Et arbejde der udfordrer og stimulerer, og i den sammenhæng at være så privilegeret at have fundet noget jeg er god til. En hektisk kaotisk arbejdsdag der tackles fejlfrit, effektivt og professionelt. Et stærkt helbred og træning der spiller. Udfordringer mødes og forhindringer forceres. Skønne stunder med familie og venner, eller at kunne være der for dem der står mig nært, og have overskuddet til at løfte og hjælpe. Erkendelsen af at være blevet klogere og bruge erfaringerne, gode som dårlige, fremadrettet i alt det ovenstående til at stræbe efter at blive bedre, både menneskeligt og professionelt. Her skal jeg selvfølgelig ikke glemme at nævne kvalitetstid med yndlingskurtisanen som et stort og vigtigt puf ;)

 

Der er mange flere ting der spiller en rolle i større eller mindre grad, en relativ økonomisk frihed, et dejligt hjem og et ditto sommerhus, masser af fritid og ikke vældigt mange forpligtigelser.

 

Det kan også være enkeltstående smukke øjeblikke (fik jeg nævnt yndlingskurtisanen?), dejligt samvær, dybe stimulerende samtaler om spændende emner, musik, smuk natur, et godt grineflip, lækre kulinariske oplevelser… Eller udsigten til det der kommer, en kalender der er fyldt med spændende krydser og potentielt gode oplevelser i alle ovenstående kategorier… Det tæller alt sammen på vægtskålen og skubber den rigtige vej…

 

Det er alt sammen ”bare” elementer, og gudskelov er det ikke en nødvendig forudsætning at det hele spiller på en og samme tid, for at bobleriet indtræffer, så ville der nok være langt i mellem de dage  :blink:

 

Men alle disse ting er med til at bygge ovenpå mit fundament, og så er det vi når til bobleriet, for masser af gode puf vælter løfter mig opad, og uden synderligt mange puf den anden vej, ender jeg jo til sidst i den syvende himmel :) Det vigtige er at huske at mærke efter, så man når at erkende at man er der  :rolleyes:

 

Spock

 

P.S. Forventer et større puf inden længe, så jeg er klar til at lade propperne springe... :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Smuk Enlig Mor

Hej S.E.M, nu med bobler… .o0(Champagnepige? ;) )

 

Dejlig læsning, og skønt at det i dén grad kører på skinner for dig :) Er det ikke herligt når alting falder på plads, og man vel at mærke formår at erkende det og mærke efter når det sker? :)

 

Når de lykkelige øjeblikke opstår, hvor jeg er ved at boble over, er det typisk som følge af en masse små puf i den rigtige retning, over kortere eller længere tid. Små og store succesoplevelser der tårner sig op. De mål jeg har sat mig nås. Et arbejde der udfordrer og stimulerer, og i den sammenhæng at være så privilegeret at have fundet noget jeg er god til. En hektisk kaotisk arbejdsdag der tackles fejlfrit, effektivt og professionelt. Et stærkt helbred og træning der spiller. Udfordringer mødes og forhindringer forceres. Skønne stunder med familie og venner, eller at kunne være der for dem der står mig nært, og have overskuddet til at løfte og hjælpe. Erkendelsen af at være blevet klogere og bruge erfaringerne, gode som dårlige, fremadrettet i alt det ovenstående til at stræbe efter at blive bedre, både menneskeligt og professionelt. Her skal jeg selvfølgelig ikke glemme at nævne kvalitetstid med yndlingskurtisanen som et stort og vigtigt puf ;)

 

Der er mange flere ting der spiller en rolle i større eller mindre grad, en relativ økonomisk frihed, et dejligt hjem og et ditto sommerhus, masser af fritid og ikke vældigt mange forpligtigelser.

 

Det kan også være enkeltstående smukke øjeblikke (fik jeg nævnt yndlingskurtisanen?), dejligt samvær, dybe stimulerende samtaler om spændende emner, musik, smuk natur, et godt grineflip, lækre kulinariske oplevelser… Eller udsigten til det der kommer, en kalender der er fyldt med spændende krydser og potentielt gode oplevelser i alle ovenstående kategorier… Det tæller alt sammen på vægtskålen og skubber den rigtige vej…

 

Det er alt sammen ”bare” elementer, og gudskelov er det ikke en nødvendig forudsætning at det hele spiller på en og samme tid, for at bobleriet indtræffer, så ville der nok være langt i mellem de dage  :blink:

 

Men alle disse ting er med til at bygge ovenpå mit fundament, og så er det vi når til bobleriet, for masser af gode puf vælter løfter mig opad, og uden synderligt mange puf den anden vej, ender jeg jo til sidst i den syvende himmel :) Det vigtige er at huske at mærke efter, så man når at erkende at man er der  :rolleyes:

 

Spock

 

P.S. Forventer et større puf inden længe, så jeg er klar til at lade propperne springe... :D

SMUKT beskrevet...! Og ja, det er netop alle de små ting, der gør den store forskel... :)

 

PS. Jeg skal gi dig puf ska' jeg...;)

 

PPS. Champagnepige..? Mjo... måske ikke i overført betydning, men takker bestemt ikke nej til de liflige dråber... :rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg

man kan vel ikke på nogen måde være eller bliver bitter, tværtimod, når man læser dit livsglade indlæg

 

jeg bliver personligt glad, når andre mennesker også har det godt

 

livet er for kort til at surmule

 

smil til værtinden og værtinden smiler tilbage ( lettere omskrevet )

 

blogdont2.jpg

Redigeret af HappyHippo

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hey SEM.

 

Hvor, er det da et dejligt indlæg.

 

Når man, elsker livet, Kan man da ikke være andet end en glad person. Jeg elsker også mit liv som det er nu. Meget fantastiske venner, familie, Lige kommet hjem fra en fremragende ferie. Forstår din boblen i mavsen. Den har, jeg selv i øjeblikket. 

Det er så, skønt at vågne se solen skinner. Mærke varmen på sin blegfede krop. Prøvede i dag da jeg tankede bilen, at ekspedienten sagde. Unge mand hav en fantastisk god dag og smil det gør livet nemmere. Jamen boblede da af glæde. Efter, at have sagt mange tak og ilm.  :-P

 

Ha en dejlig dag SEM.

 

KK

Del dette indlæg


Link til indlæg

I min høje alder er det en sejr bare at slå øjnene op om morgenen og konstatere, at man kan svinge hammeren (undskyld, Thor) et par timer endnu :!:.

 

Har man så noget at se frem til, så synger fuglene – og enhver fugl synes ligevel smuk.

 

 

- - - at man kan svinge hammeren (undskyld, Thor) et par timer, - - - - nu ikke så genert du gamle jas - - - du mener vel : " - kan svinge din kølle et par gange mere - for ellers er sejlturen vel ikke ......

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...