Hop til indhold

Spanske Erika

Featured Replies

Skrevet

Tror ikke du skal regne med hende på billederne åbner døren, da det er modellen Sasha White

http://www.babeuniversum.com/sasha-white-hot-in-her-room

Men, sprød ser hun ud - høre gerne hvis andre tager forbi, og ser om man får noget der bare ligner hende ;-)

Skrevet
  • Author

Tak for det Tbone - kan være jeg tager forbi og tjekker hende ud ved lejlighed...men når billederne er fake har jeg mindre travlt ;-)

Skrevet

Jeg besøgte en pige i Vanløse for 3 måneder siden og det var de samme billeder. Hvis det er den samme pige - så var det godkendt.

Pænt ansigt, pæn krop - lidt rund i det, men pænt fordelt. Jeg kom egentligt bare for, at få et blow hvilket jeg havde aftalt på sms. Pigen kunne intet engelsk (bortset fra fucky - fucky) - nå jeg havde taget 600 med og hendes prisliste var hieroglyffer i mørket. Hun klarede den af med en af de andre piger og jeg fik et udmærket blow og en variation af rytter, dansk og doggy ( dejlig numse) med et blow til sidst. Pigen var dejlig og præstationen absolut godkendt - den sproglige barrierre var nok lige lovlig høj. Hvis man har 20-25 minutter sammen med pigen - så er konservationen naturligvis moderat, tegnsprog er også fint :-).

Det var ikke pigen på billederne, men der var en lighed.

Redigeret af Sniper123

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.