Hop til indhold
G.G.

Spanske Erika

Recommended Posts

Tak for det Tbone - kan være jeg tager forbi og tjekker hende ud ved lejlighed...men når billederne er fake har jeg mindre travlt ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sniper123

Jeg besøgte en pige i Vanløse for 3 måneder siden og det var de samme billeder. Hvis det er den samme pige - så var det godkendt.

Pænt ansigt, pæn krop - lidt rund i det, men pænt fordelt. Jeg kom egentligt bare for, at få et blow hvilket jeg havde aftalt på sms. Pigen kunne intet engelsk (bortset fra fucky - fucky) - nå jeg havde taget 600 med og hendes prisliste var hieroglyffer i mørket. Hun klarede den af med en af de andre piger og jeg fik et udmærket blow og en variation af rytter, dansk og doggy ( dejlig numse) med et blow til sidst. Pigen var dejlig og præstationen absolut godkendt - den sproglige barrierre var nok lige lovlig høj. Hvis man har 20-25 minutter sammen med pigen - så er konservationen naturligvis moderat, tegnsprog er også fint :-).

Det var ikke pigen på billederne, men der var en lighed.

Redigeret af Sniper123

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...