Hop til indhold

Recommended Posts

Gæst

Hej Trine

Tusind tak for svar!

Det er jo en langt værre oplevelse for dig end for mig - så jeg undskylder at jeg offentliggjorde "den halve historie".

Håber du kommer helt over det!

  • Synes godt om 3

Del dette indlæg


Link til indlæg

Helt som ventet fra en velrenommeret pige, kom der en god forklaring.

 

Jeg kan dog ikke lade være med at undre mig over, at der altid kommer SÅ mange kommentarer, når nogen har haft en dårlig oplevelse.   Og det var ikke engang en oplevelse, hvor kunden havde spildt penge.  Mens når nogen beskriver en god oplevelse, er der typisk kun én eller to, der kommenterer det.  Og så også tit én, der siger, at pigen faktisk var en mand, eller at hendes orgasme nok var fake, eller at brysterne virker for små.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hejsa.

Jeg plejer bestemt ikke at brænde nogen af.

Men når nu at oplevelsen bliver beskrevet så malende offentligt så må forklaringen jo så også komme her.

Jeg havde en ældre mand som gæst som desværre blev meget meget utilpas.

Det var ikke muligt at skrive tilbage da jeg havde var optaget af at prøve at få ham på 'benene' igen.

Jeg brugte over 2 timer på dette, og jeg var udmattet, ked af det og rystet bagefter.

Det er meget dårlig stil at smide en ældre mand som er dårlig ud af døren fordi at en anden gæst venter.

Jeg beklager 10000 gange.

Den eneste grund til at jeg ikke har sms'et dig i dag er fordi at jeg mener at der er en diskretions grænse vedr at kontakte gæster efterfølgende.

Hvis du skulle få lyst en anden gang vil jeg gerne give dig 500kr i rabat.

Kærligst Trine

Øv øv øv, håber du er kommet okay igennem det.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Runaldo

Hej Trine

Tusind tak for svar!

Det er jo en langt værre oplevelse for dig end for mig - så jeg undskylder at jeg offentliggjorde "den halve historie".

Håber du kommer helt over det!

 

Det er da en gevinst man ikke kan kimse af :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Puha,ja hun Trine er en lagengymnast i verdensklasse når det tager hende,formen skal være god hvis man skal spille med i superligaen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Lyder som en død syg undskyldning fra Trine. Løgne er altid behæftet med drama. Og ærligt hvis en mand lå hos hende i to timer for at komme til sig selv, var der nok tid til at sms.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lyder som en død syg undskyldning fra Trine. Løgne er altid behæftet med drama. Og ærligt hvis en mand lå hos hende i to timer for at komme til sig selv, var der nok tid til at sms.

 

Trine har allerede haft en ubehagelig oplevelse - så behøver du ikke mistænkliggøre hende og endnu en gang udstille din manglende medfølelse for andre mennesker  :cry:

Redigeret af Jernsvinet
  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nej, det må være hårdt. Jeg har altid tænkt det var en udmærket måde at stille træskoene på. Som det er beskrevet af en glædespige:

"I thought he was coming, but he was actually going".

Men det er jo uden tanke på pigen, der skal stå model til dét. Har også læst på et andet site, hvor traumatisk det er for pigen, når kunden kradser af midt i seancen.

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Men nu siger en det er underligt kun 2 kommentere når nogen har en god oplevelse - måske er det fordi dårlig oplevelser altid bliver til bemærket - Ligesom folk er gode til at fortælle om en dårlig oplevvelse de havde i supermarkedet fordi en person der sidder i kassen i 8 timer lige har et dårlig øjeblik pga mange mennesker , det skal man nok sige rundt om på facebook osv - Specielt fordi nu har kunden jo haft en ekstrem dårlig dag selv og så er det jo LIGE kasse damen der får bæret til at flyde over - 

Men ingen snakker om hvor flink hun er de 7 timer og andre 59 timer ellers på dagen så overvej selv det når du brokker dig over en kasse dame -

En dårlig oplevelse er altid bedre at snakke om end en god - 

 

Og der kommer næsten altid noget godt ud af klager - han får da 500 rabat næste gang

Redigeret af Massage-testeren
  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har prøvet det en enkelt gang med Miss Christina. Jeg havde checket inden jeg kørte og skulle blot ringe når jeg var fremme - og så blev den ikke taget, da jeg kom frem. Jeg blev selvfølgelig edderspændt rasende, men fik et par timer senere en sød mail, der undskyldte at hun var blevet forhindret uden at kunne give mig besked - hun havde fået besøg af SKAT og politiet. Hun lovede så ekstra "opmærksomhed" næste gang vi skulle ses. Det er der jo ikke noget at sige til og der var da heller ingen bad will fra mig bag efter - bortset fra at jeg havde fået endnu en årsag til at føle modvilje mod SKAT.

Anyway, pointen er vel at der jo for alle kan opstå helt uventede situationer, som man bare ikke kan redde sig ud af - men det løser selvfølge ikke dine spændte boller, X :) - så du har min fulde forståelse og medfølelse og kan levende forestille mig dit ordvalg i situationen.

 

Skat og politiet burde vel aftale en tid, på de her måde ødelægger de jo hindes forretning.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Anyway, pointen er vel at der jo for alle kan opstå helt uventede situationer, som man bare ikke kan redde sig ud af - men det løser selvfølge ikke dine spændte boller, X :) - så du har min fulde forståelse og medfølelse og kan levende forestille mig dit ordvalg i situationen.

 

Blot for god ordens skyld: Det er ikke mig, men eh74, der har haft oplevelsen.

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease

Lyder som en død syg undskyldning fra Trine. Løgne er altid behæftet med drama. Og ærligt hvis en mand lå hos hende i to timer for at komme til sig selv, var der nok tid til at sms.

Jamen du har da ret....

Det mest naturlige og Logiske midt i en temmeligt kedelig oplevelse hvor mandens kone iøvrigt også ringede som en vanvittig på hans telefon ville da være at hive min egen frem og begynde at skrive sms'er.

Som sagt har jeg beklaget og tilbudt Eh rabat.

Hvilket han iøvrigt er tilfreds med.

Hvorfor så ikke lade tingene ligge nu ??

Det kan godt være at der er hvide riddere herinde.

Men der er altså også et Kor af voldsomt bitre mænd som i den grad kan føle sig snydt og bedraget på andres vegne.

Trine

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lyder som en død syg undskyldning fra Trine. Løgne er altid behæftet med drama. Og ærligt hvis en mand lå hos hende i to timer for at komme til sig selv, var der nok tid til at sms.

 

Kære Kim 

 

Jeg har anmeldt dit indlæg - simpelthen fordi du er et svin overfor Trine der ikke alene har haft en meget meget ubehagelig oplevelse, er tilstrækkeligt uden pli til at du direkte beskylder hende for at lyve og tilmed fuldstændig uden empati ifht situationen... 

 

Gudskelov er trådstarter et menneske med pli og dannelse og har takket ja til Trines meget flotte tilbud som virkelig viser hvor seriøs og professionel hun er... 

 

brugere som dig er en skændsel for EG og jeg håber seriøst at admins giver dig så mange strafpoint for den spand lort du lige har lukket ud at vi aldrig ser dig igen. 

 

 

MVH

Jasmin

  • Synes godt om 9

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kære Kim

Jeg har anmeldt dit indlæg - simpelthen fordi du er et svin overfor Trine der ikke alene har haft en meget meget ubehagelig oplevelse, er tilstrækkeligt uden pli til at du direkte beskylder hende for at lyve og tilmed fuldstændig uden empati ifht situationen...

Gudskelov er trådstarter et menneske med pli og dannelse og har takket ja til Trines meget flotte tilbud som virkelig viser hvor seriøs og professionel hun er...

brugere som dig er en skændsel for EG og jeg håber seriøst at admins giver dig så mange strafpoint for den spand lort du lige har lukket ud at vi aldrig ser dig igen.

MVH

Jasmin

Her rækker en " like" ikke.

Jeg valgte at trække vejret før jeg reagerede, men det kan ikke siges tydeligere end du har gjort.

  • Synes godt om 4

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg giver i findeløn 13 kr. plus rigeligt med troldefoder til den, der kan finde et positivt indlæg fra denne Jensen.

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg giver i findeløn 13 kr. plus rigeligt med troldefoder til den, der kan finde et positivt indlæg fra denne Jensen.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aros

13 kroner og foder på vej til Jernsvinet :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aros

Jeg synes Trine er kommet med en fin forklaring og tilbyder fin kompensation. Det er flot med det sidste.

Det kritiseres at folk reagerer på anmeldelsen men dertil skal man huske at i alt tre kendte brugere skriver at de har oplevet det hos Trine.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Deputy

Der er faldet en forklaring, og trådstarter er tilfreds. Tråden lukkes

 

 

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

×
×
  • Create New...