Hop til indhold

Bekymring

Featured Replies

Skrevet

Kære Borende X

"Mere er der ikke at sige. Period" skulle det have været/stået.

Troede ellers du ville kunne gennemskue slåfejlen, men jeg tog åbenbart fejl :)

Så vidt jeg ved har mænd ikke menstruation.

/Flash

Næh, men jeg kom bare til at tænke på Helle Degn, der kun havde været minister i kort tid, før hun blev smidt ned til en officiel begivenhed i Afrika.

Hun var ikke inde i de konkrete sagforhold, og undskyldte sig med, at "I am in my first period".

Vi lader den lige stå og blafre  lidt!

• Svar 51
  • Visninger 7.2k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Mest populære indlæg

• Guest Sisse
    Guest Sisse

Jeg syntes nu det er et kæmpe problem. Og jeg er rigtig ked af at man har på eroguide er begyndt at acceptere at pigernes adresser ligges ud. Også selvom det kun er ved vej navn. Hvad ville i sige

• Guest Sisse
    Guest Sisse

Ja det er pisse ærgerligt at nogle gæster ikke forstår konceptet privat/diskret. Jeg oplevede så sent som i mandags at en gæst lagde min adresse ud fuldt offentligt her på forum. Heldigvis blev de

• Det dårlig stil at finde ud af hvor pigerne opholder sig for derefter at banke på som en eller anden politimand mens hun ligger og hygger med en anden... Så har man skruet låget fast på min honningkru

Skrevet

Næh, men jeg kom bare til at tænke på Helle Degn, der kun havde været minister i kort tid, før hun blev smidt ned til en officiel begivenhed i Afrika.

Hun var ikke inde i de konkrete sagforhold, og undskyldte sig med, at "I am in my first period".

Vi lader den lige stå og blafre  lidt!

haha latterligt

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.