Hop til indhold
Rejsenetværk

Er det god markedsføring eller det modsatte?

Recommended Posts

Gæst

Den ene må være SMO og den anden Rejse  :)

 

Så tror jeg du skal læse denne debat og mange andre noget bedre :D :D Hvis din bemærkning ikke var en spøg. :D :D SMO havde intet skrevet da jeg skrev mit indlæg, så du burde vide at det ikke var ham, og det gør du også. ;) Rejse brokker sig i øvrigt ikke specielt herinde i forhold til mange andre så ej heller ham  :D;) Heine, Ratata og jeg taler om samme, som du også ved :D;)

Redigeret af Fraiser

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jamen det er selvfølgelig rart med et input, der som du selv skriver, er irrelevant,.Bedre held næste gang. :cry:

Hvor er du da manipulerende - du har jo meget belejligt klippet det første væk, hvor jeg forholder mig til netop overskriften, som er Rejses hovedpunkt. :-D

Men din fremgangsmåde undrer mig ikke. :-/

Prøv igen,

/Gina.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Oveskriften er frisk og provokerende,

den virker tilsyneladende siden den har skabt opmærksomhed og debat :D

  

 

Enig. og da pigerne ser en smule lækre ud, så er det nok de færreste mænd, der vægter deres "annonce morale" højere end de tanker og fantasier billederne skaber.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Reklamer er jo til for at skabe interesse - Ceres reklamerede for mange år siden med "Værtens bedste øl" - det kan jo være rigtigt, hvis han ikke har andre

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er det god markedsføring eller det modsatte?

 

HØR nu hvad vi siger vi har de BEDSTE PIGER Sjælland, Fyn og Jylland :wink:

http://www.eroguide.dk/forum/topic/23506-hør-nu-hvad-vi-siger-vi-har-de-bedste-piger-sjælland-fyn-og-jylland/#entry183871

 

Hvordan opfatter I en overskrift, hvor alle bogstaverne i det ord sætningen begynder med er skrevet med stort, bedste piger i sætningen ligeledes med stort, mens sætningen afsluttes med en smiley?

 

Hos mig fænger overskriften så langt at den fik mig til at læse annoncen, mens jeg efter at have læst den, sidder tilbage med en fornemmelse af at der ligger en lettere desperation bag budskabet?

Godt nok er vi midt i "Agurketiden", men alligevel... :cool::idea::P

Min ydmyge mening om dette dybt seriøse emne skal være:

1. "Hør nu hvad vi siger, vi har de bedste piger!" er da et iderigt lille rim, hvor ordene "hør nu" måske virker en anelse insisterende og hvad så?!

    "HØR" med store bogstaver er måske lidt overdrevent, men tjener formålet, som i en konkurrencepræget verden er at få læserens/GP-brugerens

    opmærksomhed, hvilket jeg synes bliver opfyldt fint her.

2. Påstanden om "de bedste piger" er og bliver en påstand og dermed en "gratis omgang", som ingen skal tage bogstaveligt

3. "mens jeg efter at have læst den, sidder tilbage med en fornemmelse af at der ligger en lettere desperation bag budskabet?"

Hvorfor skulle det dog være udtryk for "desperation"? Jeg ser det som "sjov", "spøg", "godt humør".... alt andet end desperation!!

Rejse, for fanden....med al respekt synes jeg squ, du plejer at starte debattråde både under "Hygge" og i andre fora, hvor der er væsentlig mere "KØD" på end her! (Sorry for kapitælerne... :cool: :wink: ).

PS.: "Agurketiden" er en periode i sommermånederne hvor Folketinget mfl. holder ferie og gør det svært for nyhedsmedierne at finde reelle nyheder; i stedet sendes pseudonyheder...!

http://da.wikipedia.org/wiki/Agurketid

Redigeret af ThorsHammer

Del dette indlæg


Link til indlæg

AL's ufrivilligt komiske translateoversætttelser, overdreven anvendelse af store bogstaver - i visse tilfælde anvendt konsekvent gennem hele annoncen, unødvendige ord delinger, fake billeder og lignende lugter jo alt sammen af om ikke baghold, så af at man opfatter dem man henvender sig til som mentalt underfrankerede. Tænder det mig positivt? Nope!

 

Hvis ovenstående medfører jeg kategoriseres som Statler eller Waldorf, så fint med det :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...