Hop til indhold
HammerThor

nyt Aalborg. Frække superflotte Maggi

Recommended Posts

Gæst

Det er fake billeder prøv at google billederne, denne pimp bruger altid fake billeder, jeg har besøgt stedet et par gange og gør det aldrig igen. Den ene gang var med en på 20, billederne viste en med store bryster og brun hud, hun havde de længste bryster jeg har set en på 20 have og kunne ikke være længer væk fra billederen end hun var, tilsvarende var tilfælde med den anden en hotwife på 33, hun var mindst 45, der gik jeg igen.

Den unge så som godtnok ud, og var ekstrem slank, men sexen var meget dårlig.

 

kan kun anbefale ikke at besøge stedet og så vidt jeg husker er der flere anmeldelser her at stedet.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kan give charlie35 helt ret havde også en aftale med hende på 20 og der passede billeder slet ikke....var meget slank næsten for meget

 

og noget forvirret. Sex ende nu med at blive meget godt da vi tog det stille og roligt. Tror hun var fra Tyrkiet måske ?

 

Har talt med bagmanden et par gange også tror faktisk ikke rigtigt han tjener på det hjælper de kvinder/piger der er på

 

skulle tage nogle billeder der var ægte det også meget forvirrende for de roder rundt i deres annoncer med alder mm.

 

Lange bryster Ha Ha :mad:  havde jeg faktisk glemt

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

ja, hun er ekstrem slank, de havde faktisk de rigtige billeder af hende på i begyndelsen.

 

Hun er fra Bosinen, hun fik mit nr da jeg besøgte hende og lovede at jeg kunne lave en aftale med hende der ville blive meget bedre i andre omgivelser og vi har skrevet en del sammen, men ikke mødtes siden.

 

ja de er lange :) især til at hun ikke har født, men tror hun har være kraftig på et tidkunkt og tabt sig meget.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej

Har også haft fornøjelse af tøzzen med de lange bryster - og det var ikke en udbredt fornøjelse. Der stod skrevet GFE oplevelse men det var det langt fra. Hun virkede på alle måder som en der bare skulle have det overstået og sørgede for at man ikke kom for "dybt" ind i hende (selv om jeg på ingen måde er ekstra "udstyret" :))

Jeg vil dog sige at jeg via samme fyr/Tlf nr har haft et par gode oplevelser for et par siden :) så der kan være roser blandt tornene :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...