Hop til indhold
gandalf48

Novice

Recommended Posts

Hej Alle

Det lyder måske lidt som en joke, men det er ganske vist.

Jeg har brug for et godt råd/vejledning.

Jeg er en fyr på 65 der er delvist impotent (Hjertesygdom,meget medicin), men som bestemt ikke har mistet lysten.

Jeg er 2 gange om året i Thailand, og der har jeg ingen problemer med at komme i kontakt med piger. Der føler jeg virkelig at jeg er på toppen. med kærlig omsorg og nusseri. Der er jo så mange andre dejlige ting man kan, uden intecourse.

Mit problem er at jeg vil så gerne opleve det samme i DK. (Jeg har,ærligt,Aldrig været hos en GP i DK) Men det virker bare som om at det hele i DK handler om at betale et beløb, for et bestemt antal minutter, for en pige der lukker øjnene, og så kan du gøre hvad du vil, for det du har betalt for. Det handler ikke om penge. Dem har jeg nok af.  Kære venner. Gode forslag på muligheder eftersøges. Kærlig hilsen Niels

Del dette indlæg


Link til indlæg

Problemer med staven troldmand? - ja beklager, men den var for oplagt  :lol:

 

Der har været et par tråde om det emne før - jeg har kun kunne finde den seneste - link: 

 

Måske kan du finde nogle af svarene der. I tråden er der ihverfald en enkelt pige der fortæller at den ydelse kan fås hos hende hvis det aftales.

 

I almindelig vil jeg mene at der ikke vil være noget problem at aftale alene nussen/kælen hvis du kontakter pigen på forhånd og fortæller hvordan det står til.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kommer til at tænke på en der også er medlem herinde. Jeg har ikke selv besøgt hende. men hvad jeg har læst mig frem til er hun en moden kvinde, alder er jo ligegyldigt. Hun hører til vist nok i Hvidovre men jeg tror også hun gæstevisitter rundt omkring. Hun har en meget detaljeret hjemmeside hvor hun også har en gæstebog. hvor flere af oplevelserne går over tid fordi hun vil og finder selskabet eller hyggeligt, hun kigger vist ikke på uret.

 

Hun tilbyder alverdens ting ret så raffineret, spanking, hun har en kælder med alt muligt bizarre ting, som bur og gabestok lidt for bizart til mig, rollespil eller bare ganske almindelig vaniljesex. Så har hun noget hun kalder musikundervisning, hun tænker nok hvis musikken lyder godt er det en oplevelse er det falsk er det ikke nær så en god oplevelse. hun tilbyder sig som en slags støttepædagog måske hun kan give dig nogen fif med dine udfordringer.

 

Damen som hun nok er kalder sig Cherie eller Hexen. hun er vist "relativ" billig i hvert fald hvis man tænker på priserne på klinikkerne de danske velogmærket 1600 for en time hvis jeg husker rigtigt en time kan sikkert også blive til en halvanden

 

hendes Hjemmeside er www.cherie.dk

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er jo så mange andre dejlige ting man kan, uden intecourse.

Mit problem er at jeg vil så gerne opleve det samme i DK. (Jeg har,ærligt,Aldrig været hos en GP i DK) 

 

Heller ikke en thaimassageklinik? - det kunne du jo starte med at se om ikke du kunne finde en, hvor du kunne opleve noget af det samme - mener at de mange steder er rimelig fleksible  :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Hunter

Gandalf,

Du søger "...kærlig omsorg og nusseri..."

 

Som Jernsvinet skriver, så var det da oplagt at prøve en Thai klinik her, for du er jo ikke uvant med Thai-selskab. Indirekte skriver du også, at det passer dig fint.

Der er SÅ mange Thai klinikker her, at der må være en, hvor du føler dig godt tilpas.

 

Start med en gang massage, og så vent stille og roligt på at der måske sker noget mere. Snak lidt med pigen, nogen af dem vil meget gerne snakke. Nogen steder er massagen i virkeligheden mere nusseri end egentlig massage. Det er ikke sikkert, at det lige er den første du prøver, som er den rigtige for dig, men prøv dig lidt frem. Pigerne er jo meget forskellige, men der er garanteret en, som du kunne komme godt ud af det med, og som gerne vil give dig omsorg og nusseri, og som heller ikke hænger sig alt for meget i tiden. 

 

Held og lykke med det.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja, gør som Jernsvinet og Hunter foreslår!

Jeg kan anbefale Gammel Køge Landevej 505 i Hvidovre. Har lige været der - igen.

De er super service-mindede, du kan få det som du vil.

Jeg har aldrig været i Thailand, så jeg kan ikke sammenligne, men du bliver næppe skuffet.

Hyg!

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Start med en gang massage, og så vent stille og roligt på at der måske sker noget mere. Snak lidt med pigen, nogen af dem vil meget gerne snakke. 

 

Især om Thailand  :) Så alene der vil du score ekstra points og de vil også vide hvormeget du er vant til at betale i Thailand, så de ikke bare kan foreslå de mest ublu priser.

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest nicegent2

Interessant tråd.

Jeg  så engang et tv indslag om en ung amerikansk sex terapeut, der tilbød kæle og nusse seancer.

Hun tilbød ikke sex, men simpelthen at klienten kunne ligge i sengen sammen med hende i et par med gensidig nusseri og kæleri.

Pigen var en frisk og sød studine type, iklædt en løst siddende pyjamas men ellers nøgen under den.

Hun elskede selv kæleri og nusseri og var meget efterspurgt.

 

Hvis en sød attraktiv pige tilbød det samme til en rimelig piris (1000 i timen ?(´), ville jeg meget gerne prøve, det er nemlig stort det eneste jeg savner som single, sex kan man jo få alle vegne :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Interessant tråd.

Jeg  så engang et tv indslag om en ung amerikansk sex terapeut, der tilbød kæle og nusse seancer.

Hun tilbød ikke sex, men simpelthen at klienten kunne ligge i sengen sammen med hende i et par med gensidig nusseri og kæleri.

Pigen var en frisk og sød studine type, iklædt en løst siddende pyjamas men ellers nøgen under den.

Hun elskede selv kæleri og nusseri og var meget efterspurgt.

 

Hvis en sød attraktiv pige tilbød det samme til en rimelig piris (1000 i timen ?(´), ville jeg meget gerne prøve, det er nemlig stort det eneste jeg savner som single, sex kan man jo få alle vegne :smile:

 

Prøv at spørge nogen af de privat/diskret piger der tilbyder GFE om det - evt. med dyne på og lyset slukket  :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest nicegent2

Hej 'Jerngris'

 

Er det noget du har prøvet ? og i så fald: er der nogen du kan anbefale ?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har set programmer om piger i Japan som tager betaling for at ligge i ske, tage en lur sammen eller bare kigge hinanden dybt i øjnene, så fænomenet findes :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...