Hop til indhold
gog

SMILIES :-(

Recommended Posts

Er det bare mig, eller er det bare for nemt at komme med en kommentar, indlæg, efterfulgt af en masse forskellige smiles :???:  :eek:  :-P  :-P  :mad:

og så tror man, at man er dækket ind, og kan kommentere alt? Hvis man ikke har en mening om emnet, så spring det over i første omgang, og sker der noget, så kom med en kommentar, der vedrører emnet, ikke de der "sjove", men noget der vedrører emnet.

Er der ikke ved at blive for meget "Skolemestersnak", jeg ene, og alene vide, hjemmepsylogi, og hvad der ellers kommer af kloge hoveder.

Så kan i jo selv tolke hvad jeg mener med overnævnte ord, betegnelser!

En Smilies fortæller jo dit humør, om det du lige har skrevet hvorfor så flere forskellige?

Man kan ikke please alle, og hvorfor skal man også det,

så er man :roll: , eller :wink: , eller :) , eller :( , eller :o , ja så er man det, ikke alle sammen.

Smil

GOG

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Hvis man ikke har en mening om emnet, så spring det over i første omgang, 

Nu stiller du godt nok store krav eller måske forventninger til en stor del af EG's faste skriverkarle.  :shock:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nu stiller du godt nok store krav eller måske forventninger til en stor del af EG's faste skriverkarle.  :shock:

Måske? eller ja, det gør jeg åbenbart?

Er det ikke dejligt at et emne kun bliver besvaret af dem, der forstår problemet på mit spørgsmål?

Korte svar, en enkel smilies, der er til at forstå, et kort svar  som er til at forstå.

Og så er det at jeg endnu engang kunne stille samme spørgsmål?

Men det gør jeg ikke, for det er jo besvaret med en "larmendene" tavshed, fra dem som føler sig berørt.

SJOVT :)  JA

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hey

For mange år siden på Venuslogen, skrev jeg et indlæg, hvor jeg ikke indsatte smileys, indlægget var ment sjovt, (omhandlet at sengen brasede sammen, under en gang dansk, med en meget, meget Overvægtig Herre)

Jeg fik virkelig på puklen over det indlæg, det lærte mig at indsætte smileys, men ærligt....hvis jeg skriver et indlæg og jeg er i det røde felt, hvor der er al for meget skolemester-lærdom

(jeg er ikke typen du leger skolemester eller indspektør overfor, jeg adfærdsregulere selv!, og jeg er altid parart til at gå til hångribelige agumenter, for at få ret i selv de mest urimelige ting(samtidig en fordel at man får penge for at være uretfærdig og urimelig) ) :D

Så glemmer jeg de der smileyer, og kan sagtens finde på at skrive at folk må selv indsætte dem, hvor de nu mangler.

Larmer jeg for meget? :mrgreen:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Vi er alle forskellige i vores udtryksform. Nogle er meget ydmyge, andre mere larmenende.

Og det er da vores ret som ligeværdige brugere på et frit forum.

Jeg syn's da ellers at det er dig Gog, som leger skolemester, ved at fortælle os, hvad du mener at vi må og ikke må!

Ingen tvinger dig til at læse eller svare på noget du ikke ønsker.

Hav en god dag!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Vi er alle forskellige i vores udtryksform. Nogle er meget ydmyge, andre mere larmenende.

Og det er da vores ret som ligeværdige brugere på et frit forum.

Jeg syn's da ellers at det er dig Gog, som leger skolemester, ved at fortælle os, hvad du mener at vi må og ikke må!

Ingen tvinger dig til at læse eller svare på noget du ikke ønsker.

Hav en god dag!

"Jeg syn's da ellers at det er dig Gog, som leger skolemester, ved at fortælle os, hvad du mener at vi må og ikke må!"

Jeg fortæller ingen hvad de må, og ikke må, hvor læser du det?

"Ingen tvinger dig til at læse eller svare på noget du ikke ønsker.

Hav en god dag!"

Hvorfor svarer du så her?

Måske af samme grund, som jeg havde, da jeg stillede spørgsmålet?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Er det bare mig, eller er det bare for nemt at komme med en kommentar, indlæg, efterfulgt af en masse forskellige smiles :???::eek::-P:-P:mad:

og så tror man, at man er dækket ind, og kan kommentere alt? Hvis man ikke har en mening om emnet, så spring det over i første omgang, og sker der noget, så kom med en kommentar, der vedrører emnet, ikke de der "sjove", men noget der vedrører emnet.

Er der ikke ved at blive for meget "Skolemestersnak", jeg ene, og alene vide, hjemmepsylogi, og hvad der ellers kommer af kloge hoveder.

Så kan i jo selv tolke hvad jeg mener med overnævnte ord, betegnelser!

En Smilies fortæller jo dit humør, om det du lige har skrevet hvorfor så flere forskellige?

Man kan ikke please alle, og hvorfor skal man også det,

så er man :roll: , eller :wink: , eller :) , eller :( , eller :o , ja så er man det, ikke alle sammen.

Smil

GOG

Af natur er jeg så sammensat og bredtfavnende, at en enkelt smilie - smilies i flertal - ikke er dækkende for humøret!

Jeg anvender fortrinsvis smilies til at tilføje teksten en ekstra dimension - til at forklare at skriften måske skal forstås med et tvist.

Ironi og sarkasme er svære størrelser at formidle på skrift:

GOG, jeg synes du er et lille røvhul.

GOG jeg synes du er et lille røvhuyl - efterfulgt af en smilie med hjerter og det hele, og en med kæmpe grin.

Der da kæmpestor forskel på de to sætninger. Den førse er fornærmende, den anden kærligt drillende.

For god ordens skyld skal jeg understrege at jeg IKKE synes du er et lille røvhul :)

PS: Sidder på en gammel putter, og der kommmer smilie bjælken ikke frem, derfor kan jeg kun lave :) og ;).

Del dette indlæg

Link til indlæg

Af natur er jeg så sammensat og bredtfavnende, at en enkelt smilie - smilies i flertal - ikke er dækkende for humøret!

Jeg anvender fortrinsvis smilies til at tilføje teksten en ekstra dimension - til at forklare at skriften måske skal forstås med et tvist.

Ironi og sarkasme er svære størrelser at formidle på skrift:

GOG jeg synes du er et lille røvhuyl - efterfulgt af en smilie med hjerter og det hele, og en med kæmpe grin.

Der da kæmpestor forskel på de to sætninger. Den førse er fornærmende, den anden kærligt drillende.

For god ordens skyld skal jeg understrege at jeg IKKE synes du er et lille røvhul :)

PS: Sidder på en gammel putter, og der kommmer smilie bjælken ikke frem, derfor kan jeg kun lave :) og ;).

Så er det jo lige her at jeg kan forstå en smilies?

Hvad er forskellen på et lille røvhul, og et lille røvhuyl :)

Er der kommet et u, eller y, for meget ind? eller er det bare en fejl 40 ;)

(Fejl 40?, antal cm. fra tastaturet, noget med synet?)

Skriver bare dette for at jeg ikke skal blive beskyldt for at bruge fremmedord, slang, eller hvad det nu hedder.

PS: Du skal ikke være ked af at sidde bag en gammel putter, hos mig sidder en gammel putter, bag en ny putter,

føler at det er ligesom om der er blevet for mange taster der skal trykkes på, på en gang!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg synes ikke om smileys. Jeg synes de er grimme, ulækre, uintelligente, møgkedelige, vammelige, slemme .... og noget mer som jeg ikke husker.

Men ligesom Cherie fik jeg så meget på hovedet på VL at jeg begyndte at bruge dem. Men herinde er det så sagtens møgkedeligt bare at klikke det der smileyvinduet frem og siden prøve at med min gamle øjne finde den rette smiley. Og hvorfor skal de glade smilende smileys ligge så langt ned?? Kan nogen forklare det?

Furious_Smiley_Macro_by_somadjinn.jpg

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Så er det jo lige her at jeg kan forstå en smilies?

Hvad er forskellen på et lille røvhul, og et lille røvhuyl :)

Er der kommet et u, eller y, for meget ind? eller er det bare en fejl 40 ;)

(Fejl 40?, antal cm. fra tastaturet, noget med synet?)

Skriver bare dette for at jeg ikke skal blive beskyldt for at bruge fremmedord, slang, eller hvad det nu hedder.

PS: Du skal ikke være ked af at sidde bag en gammel putter, hos mig sidder en gammel putter, bag en ny putter,

føler at det er ligesom om der er blevet for mange taster der skal trykkes på, på en gang!

Der er et y for meget. Fejl 32, idet jeg har korte arme. ;)

Redigeret af Aarhuselsker

Del dette indlæg

Link til indlæg

Kort og godt: JA!

Så syntes jeg da, at du lige for en gangs skyld skulle have læst hele tråden, inden du svarede?

Men selvfølgelig, du kan jo altid komme med en masse Smilies, og undskyldning, om at du ikke har læst det hele?

Kort og godt :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

2

Så syntes jeg da, at du lige for en gangs skyld skulle have læst hele tråden, inden du svarede?

Men selvfølgelig, du kan jo altid komme med en masse Smilies, og undskyldning, om at du ikke har læst det hele?

Kort og godt :)

Hvad mener du egentligt?

Selvfølgelig har jeg da "for en gangs skyld" læst tråden igennem, men den er ikke forståelsesmæssigt mere klar, end dem, du plejer at levere:

Altså atter en gang sort og ganske ligegydig gang snak, der som sædvanlig begynder/ender med et afvæbnende "eller er det bare mig".

Men så er man jo også altid på den sikre side.

:ugeek::mad: :mad: :mad::cool: :cool: :???::???: :???::shock::eek: :eek: :-P :-P :oops::geek::mrgreen::-| :-| :arrow::???:: :!::roll::twisted::evil::cry::sad: :sad: :wink: :wink: :smile: :smile: :grin: :grin: :idea::);):P:D:lol::angry::mellow::huh:^_^:oB) B) :rolleyes:-_-<_<:wub: :wub: :wub::unsure::wacko::ph34r:

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg

Link til indlæg

2

Hvad mener du egentligt?

Selvfølgelig har jeg da "for en gangs skyld" læst tråden igennem, men den er ikke forståelsesmæssigt mere klar, end dem, du plejer at levere:

Altså atter en gang sort og ganske ligegydig gang snak, der som sædvanlig begynder/ender med et afvæbnende "eller er det bare mig".

:ugeek::mad: :mad: :mad::cool: :cool: :???::???: :???::shock::eek: :eek: :-P :-P :oops::geek::mrgreen::-| :-| :arrow::???:: :!::roll::twisted::evil::cry::sad: :sad: :wink: :wink: :smile: :smile: :grin: :grin: :idea::);):P:D:lol::angry::mellow::huh:^_^:oB) B) :rolleyes:-_-<_<:wub: :wub: :wub::unsure::wacko::ph34r:

Ja, hvad mener du egentligt? Jeg starter med et spørgsmål, er det bare mig? er det afvæbnende? det mener jeg ikke! for mig er det et spørgsmål, men hvis du mener at jeg atter en gang, har startet en gang sort, og ganske ligegyldig snak her på EG, så bøjer jeg mig i støvet for EG`s ORAKEL, og til jer der svarede, på mit spørgsmål, UNDSKYLD, jeg stillede det, og i kom til at svare på det,  håber ikke at i også skal belæres af ORAKLET, om hvordan man skriver her på EG.

Hvis dette jeg har skrevet her ikke er "forståelsesmæssigt" mere klar, end det jeg plejer at levere:

Ja, så står jeg sgu af!

Sørgeligt?

Burde måske have oprettet en ny tråd der skulle hedde:" Skribenter jeg ikke kan lide"

God Ferie til jer alle

Del dette indlæg

Link til indlæg

Måske skulle I fortsætte på Nationen?

Hej Olding.

Undskyld at jeg prøver at forsvare et spørgsmål, jeg har stillet.

Men har jeg ikke ret? der er nogle der er enige? og så alligevel kommer BX, med for mig mærkelige svar:

Bagefter denne:

Hvad mener du egentligt?

:ugeek::mad: :mad: :mad::cool: :cool: :???::???: :???::shock::eek: :eek: :-P :-P :oops::geek::mrgreen::-| :-| :arrow::???:: :!::roll::twisted::evil::cry::sad: :sad: :wink: :wink: :smile: :smile: :grin: :grin: :idea::);):P:D:lol::angry::mellow::huh:^_^:oB) B) :rolleyes:-_-<_<:wub: :wub: :wub::unsure::wacko:

Det jeg tænker over, er jeg har stillet et spørgsmål, har fået tilkendegivelser, medhold fra nogle læsere herinde, men alligevel skal BX gøre sig til.............. og her stopper jeg, har ikke samme tid til at studere alt på EG, og kommentere dette, bare kedeligt at hvis man ikke er Lyserød, eller med i kliken, så er den altid kloge BX, der med en DUM kommentar, tror sku at han, over sin Computer har et spejl,

hvori han kikker hver gang har skrevet noget, og siger: Hvor er du klog, godt at jeg holder øje med alt der foregår på EG, ellers ville alle de dumme, dem der ikke har forstand på at skrive, jo overtage denne site, tænk på hvad det ville ende i ?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej Olding.

Undskyld at jeg prøver at forsvare et spørgsmål, jeg har stillet.

Men har jeg ikke ret? der er nogle der er enige? og så alligevel kommer BX, med for mig mærkelige svar:

Bagefter denne:

Hvad mener du egentligt?

:ugeek::mad: :mad: :mad::cool: :cool: :???::???: :???::shock::eek: :eek: :-P :-P :oops::geek::mrgreen::-| :-| :arrow::???:: :!::roll::twisted::evil::cry::sad: :sad: :wink: :wink: :smile: :smile: :grin: :grin: :idea::);):P:D:lol::angry::mellow::huh:^_^:oB) B) :rolleyes:-_-<_<:wub: :wub: :wub::unsure::wacko:

Det jeg tænker over, er jeg har stillet et spørgsmål, har fået tilkendegivelser, medhold fra nogle læsere herinde, men alligevel skal BX gøre sig til.............. og her stopper jeg, har ikke samme tid til at studere alt på EG, og kommentere dette, bare kedeligt at hvis man ikke er Lyserød, eller med i kliken, så er den altid kloge BX, der med en DUM kommentar, tror sku at han, over sin Computer har et spejl,

hvori han kikker hver gang har skrevet noget, og siger: Hvor er du klog, godt at jeg holder øje med alt der foregår på EG, ellers ville alle de dumme, dem der ikke har forstand på at skrive, jo overtage denne site, tænk på hvad det ville ende i ?

Ved du hvad, gog - og nu skriver jeg mod sædvane dit navn med lille, for det mener jeg rent faktisk, at du er.

Jeg er slet ikke imponeret over din produktion herinde. Det meste består jo af en eller anden ubegribelig grund i syrlige kommentarer til mine indlæg - jævnfør f.eks> og det er der ikke meget produktivt eller informativt i.

Du truer med at oprette en særlig streng over indlægsskribenter, som du hader.

Det synes jeg da, du skal gøre, og hvis du giver mig en førsteplads - eller blot en hædersplads - i dit eget lille indskrænkede univers, så vil jeg med taknemlighed være mere end lykkelig.

Det viser nemlig forskellen imellem os to.

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Ved du hvad, gog - og nu skriver jeg mod sædvane dit navn med lille, for det mener jeg rent faktisk, at du er.

Den forstår jeg ikke, da 'gog' altid har brugt små bogstaver. Gider du ikke lige uddybe ovenstående bemærkning..  :eek:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Den forstår jeg ikke, da 'gog' altid har brugt små bogstaver. Gider du ikke lige uddybe ovenstående bemærkning..  :eek:

Jo, så gerne:

På korrekt dansk - jeg har forstået, at du aldersmæssigt selv må have gået i den stråtækte - der skriver man navne med stort.

Det har jeg i Gogs tilfælde konsekvent gjort. Indtil nu.

Faktisk har jeg også skrevet dit eget navn med stort. I korrekthedens navn. Er det noget, jeg skal fortsætte med?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Jo, så gerne:

På korrekt dansk - jeg har forstået, at du aldersmæssigt selv må have gået i den stråtækte - der skriver man navne med stort.

Det har jeg i Gogs tilfælde konsekvent gjort. Indtil nu.

Faktisk har jeg også skrevet dit eget navn med stort. I korrekthedens navn. Er det noget, jeg skal fortsætte med?

Nope, af respekt skriver man folks navn (handle) som de har valgt at det skal skrives, i dette tilfælde 'gog', så glem alt om den stråtækte, det er et spørgsmål om respekt for skribenten, så må dine retskrivningsregler holde sommerferie 

Og jeg er bedøvende ligeglad med om du viser respekt og 'staver' min handle rigtigt. Hvis du vælger at stave det forkert, siger det mest om dig

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nope, af respekt skriver man folks navn (handle) som de har valgt at det skal skrives, i dette tilfælde 'gog', så glem alt om den stråtækte, det er et spørgsmål om respekt for skribenten, så må dine retskrivningsregler holde sommerferie 

Og jeg er bedøvende ligeglad med om du viser respekt og 'staver' min handle rigtigt. Hvis du vælger at stave det forkert, siger det mest om dig

Fint, Smo (med stort), tak for replikken.

Og også god sommer til dig - som jeg trods alt respekterer.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg er slet ikke imponeret over din produktion herinde. Det meste består jo af en eller anden ubegribelig grund i syrlige kommentarer til mine indlæg - jævnfør f.eks> og det er der ikke meget produktivt eller informativt i.

Du truer med at oprette en særlig streng over indlægsskribenter, som du hader.

Det synes jeg da, du skal gøre, og hvis du giver mig en førsteplads - eller blot en hædersplads - i dit eget lille indskrænkede univers, så vil jeg med taknemlighed være mere end lykkelig.

Det viser nemlig forskellen imellem os to.

hej bx

du skriver:

Ved du hvad, gog - og nu skriver jeg mod sædvane dit navn med lille, for det mener jeg rent faktisk, at du er

og hvad er der så i vejen med at være lille?

og du skriver også:

Du truer med at oprette en særlig streng over indlægsskribenter, som du hader

hvor har jeg TRUET med dette?

Jeg er glad for at jeg ikke er højere end jeg er! hvorfor? jo ser du, så havde mine ben ikke kunne nå jorden,

og jeg havde mistet jordforbindelsen, ligesom nogle gør herinde ;)

gog

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...